Fucked up...but simple

četvrtak, 15.12.2005.

BACK TO THE...WHATEVER


Napokon se vraćam svojim....barem nekim od svojih starih korijena! Baš sretan sada ja sam...no dobro...držim se onoga da ni tuđa sreća baš ne uveseljeva mene...te stoga ne vjerujem ni da ste vi nešto presretni što sam ja sretan...budimo realni. Ali svejedno ću podijeliti svoju sreću s vama. Naime, nakon dugog niza godina vraćam se ka svojim izviđaćima...da da....sad će netko reći: "gle koji je frajer papak...brije na izviđaće"...ma nabijem te....ja sam oduvijek volio prirodu, timske "sportove", izazove, druženja i sve ostalo što dolazi u tom paketu. Uglavnom, danas je taj dan, danas je dan kada ću na sastanku nakon dugo vremena ugledati mnogo poznatih i nekolicinu nepoznatih lica. A u nedjelju na lipu...moram nabit tu kondu...pun k.... nisam pošteno hodao....a još su tu i pljuge... da... brijem da cu vrisnut no nema veze. Da sada pređem na drugu temu... imao sam ja prije blogova... njih par... ali znate i sami kako je... prvo je sve super... piskarate svaki dan... nekad čak i dva ili više puta dnevno... no onda odjednom padne motivacija za verbalnim sranjem i vi polako nestajete iz nacije blogera. Eto...ovo je još jedan pokušaj povratka navedenoj naciji... nadam se samo da ću ovaj put moći izdržati... od ćega će se sastojati ovaj blog... to samo nebo zna... mislim da ću tu stavljati sve i svašta, od mojih brija, putopisa s mojih putovanja/izleta do mojih žalosnih i sretnih trenutaka. Volim čuti tuđa mišljenja te s toga slobodno pišite... ma znam da vam se neda... ali riječ-dvije svatko može puknuti. To je sve za sada... moja uvodna riječ... lijep pozdrav i do čitanja. :)))
- 11:41 - Verbalni proljev (2) - WC papir - Najljepše je kod kuće

<< Arhiva >>

Prodigy, The Lyrics
Prodigy, The Music Video Codes
Music Video Codes by VideoCure.com
Prodigy, The Lyrics
Prodigy, The Music Video Codes
Music Video Codes by VideoCure.com