Iako neznan šta se dogodilo ja znan da je to bia punk!

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Free Web Site Counter

hit Counter

mail
carry_no_banners@net.hr

icq
307-510-938

šta najviše slušan
A.C.A.B.
Abrasive Wheels
Angelic Upstarts
ANL
Bad Manners
Laurel Aitken
Billyboy E La Sua Banda
Business
Cock Sparrer
4 Promile
4 Skins
Discipline
Skinflicks
G.B.H.
Verlorene Jungs
999
Oxymoron
G.G. Allin
Last Resort
Moonstomp
Madness
Major Accident
Menace
Anti Otpad
Atheist Rap
Direktori
Boot Party
Mikrofonija
Provokacija
Satan Panonski
Ska Ringišpil
Frontalni Udar
Špurijus
Verbalni Delikt
Vox Populi
Zabranjeno Pušenje
Hogari
Infa Riot
No Respect
Skretničari
Black Flag
PTTB
Sham 69
The Gonads
Vrisak Generacije
Smegma
The Specials
Stiff Little Fingers
Subhumans
The Analogs
Totalni Klošari
Dropdead
Toy Dolls
Ultimo Asalto
Vice Squad
Unseen
...

ovo triba svaki
punker imat

Image Hosted by ImageShack.us

za skinit
Verlorene Jungs - Arrmes Deutschland

Stiff Little Fingers - Alternative Ulster

Discipline - Union Worker


Image Hosted by ImageShack.us

zadnje slušano



Atheist Rap - Atheist Rap 2

Vise nista nije isto
Nikad nece biti kao sto je bilo ranije
Ostaje nam samo borba borba i secanje
Na neko sretnije vreme
Kada smo zajedno bili svi
Koje ni jedna slika
Ni jedna pesma ne mogu vratiti


Direktori - Umoran i nikakav

Ustajem iz kreveta, umoran i nikakav
Dan je davno poceo, a ja nisam ni za sta
Opet sam mamuran, glava mi je ogromna
Sinoc sam preter'o, kao dupe napio.

Gledam u ogledalo, to u njemu nisam ja
Nesto tako odvratno, davno nisam video
Opet sam mamuran, glava mi je ogromna
Sinoc sam preter'o, kao dupe napio

Kuvam kafu treznim se, smrdim kao pivara
Necu piti kunem se, bar do sutra uvece
Opet sam mamuran, glava mi je ogromna
Sinoc sam preter'o, kao dupe napio


Motorno Ulje - Donesi dvije pive

u gradu nažicaj sedam kuna
nabavi negdje dvije flaše
u dućanu kupi pive
jednu za tebe drugu za mene

donesi dvije pive!

prvo pitaj ako imaju hladne
ako nemaju kupi tople
ionako nema veze
bar nećemo prehladiti grla oi!


Termiti - Prljava sudbina

Prazne ulice
Grad i smeće
Nema druge sudbine
Prljavije i veće
U igri su noč
Betonski geto
Ulični čistači
Strah i očajanje
Hajde pokaži se
Zaurlaj iz grla
Nema veze
Nije mi prva






Image Hosted by ImageShack.us


MySpace Layouts

MySpace Layouts




Satan Panonski - Odrezi, narezi, zarezi

Mi zivimo samo dok smo mladi
A srca nasa, ostarjeti necemo
Sve ovo trulo, a sve smo, sve vidjeli
Slobodni cak i mrtvi zivjeti
ODREZI, NAREZI, ZAREZI - joj

Toliko PUNK srce veseli
Koliko majka sina pozeli
Ustati nece, nikada, nikad
Psi lazu a punk smo, sada, svi sada
ODREZI, NAREZI, ZAREZI - joj


Anti Otpad - Preopterecen

cini mi se da je bolje nego drugdje
cini mi se bit ce bolje nego prije
cini mi se da sam prestao da gubim
cini mi se ali znam da nije

znam da nije! znam da nece!
cini mi se da sam
preopterecen!

znam da nije! znam da nece!
cini mi se da sam
preopterecen!
s tim sranjeeeeem!


Goblini - Dan posle

I ovog jutra ja sam izgubljen i sam
spasiti me moze samo da prespavam dan
I dok vreme leti kao, kao brzi voz
ja vise nista ne znam, izgubljen sam skroz

Veruj mi od prosle noci nema filma sad
Puko sam i otis'o, al' vraticu se, vraticu se ja

Iz ogledala me posmatra neki drugi tip
Cudno lice smeje mi se, kakav ruzan trip

Oblacim novu facu, izlazim u grad
prilazi mi neka riba, nemam pojma sta je sad


Nedostatak Memorije - Ne Odustajem

Evo zima je, sjecam se, prošla bez tebe,
proljece vec doljece i koji kurac bježiš od mene.
Još jednom ta sjecanja, stisni play da uživam,
ne daš se, ali boli me, jer ne odustajem od tebe.

Ne odustajem,
ne odustajem,
ne odustajem,
ne odustajem.

Evo zima je, sjecam se, prošla bez tebe
Proljece vec doljece i koji kurac bježiš od mene.
Još jednom ta sjecanja, stisni play da uživam
Ne daš se, ali boli me, jer ne odustajem od tebe.

Ne odustajem,
ne odustajem,
ne odustajem,
ne odustajem.


Električna Guzilica - Šalje signale

Sjaj na vrhu staklenog prozora
Zemlja je obrnuta u smislu
Glavu si obrija ko kreten
Pomiriši se...aj aj

U yeah....
Šalje signale 2x
U yeah
Ja sam tako mal

Ne budi dlakavo đubre
Obrij se
U obliku slova žnj
Može može

U yeah..
Šalje signale
U yeah
Budi na zidu

Jel te mater pegla?
Pobigni
Ne daj joj
Da te uvati
Kuga i strpa u ludnicu





















11.12.2005., nedjelja

LONG LIVE THE LEAGUE !!!

Ovo je za sve koji vole ANL imate stvarno sve o njima po godinama, ovo nisan od nigdi kopirala nego san cili tekst prevela sa engleskog. To san već odavno pa sa kad iman blog to san objavila. Uskoro ide jedan o Upstartsima intervju a moga bi i o G.B.H. uskoro triba se malo potrud a ja nema vrimena za ništa. E i par riči nisan znala prevest…Davidsonice svidi će ti se ovo oni su bajkeri. E i još…
Moja preporuka: 'Reck-A-Nowhere (perverzno), (We Will Not) Remember You, Nowhere Man, Rocker, Snowman (bila mi je najbolja), Streets Of London, Woman, For You, Let's Break The Law(sad mi je najbolja, dosta više jer ću sve nabrojit.

Povijest ANTI NOWHERE LEAGUE, od ANIMALA
1980 Nakon nekoliko godina jahanja sa različitim motorističkim bandama Magoo i ja smo postavili skupa ‘The Anti Nowhere League’ . Mada je Magoo proveo cijelu 1979-u pokušavajući me naučiti kako se svira gitara (Space Oddity ja mislim) došli smo do zaključka da ja neću nikad biti sposoban svirati zajebi sve pa san ja mogao isto tako biti pjevač!!

ovo van je Magoo

a ovo Animal
Surađivali smo sa Bonesom (bubnjar) i Baggy Elvysom (bass) kako bi svirali cijelu grupu loše obuhvaćenih inačica samo za smijat se i kako bi nastupali uživo na Tunbridge Wells Common u isto vrijeme kad se izvodio godišnji Karneval, što smo i napravili i neposredno nakon toga bili uhićeni, kod lokalnih krpa sljedeći tjedan udrili su nam naslov nazivajući nas ‘Cacophony’ buke i tako The League je stigao.

Tunbridge Wells - to in je taj prvi tu nastup

Sad smo imali bend, sve što smo trebali je materijal, gledali smo od našeg kućnog praga, zgađeni od Tunbridge Wellsa bilo je blizu da probijemo nogom njihovo "9 to 5", samopoštovanje, srednje klasne rupe. U vrlo kratkom dijelu vremena bili smo isključeni od svih pabova i klubova i obilježeni kao The Anti Nowhere Conspiracy (zavjera), igračka grad nikad neće biti isti.

1981 Nakon razdijeljena društva sa Boneson i Baggyen, ujedinili smo snage sa Winston Blakeon i PJ-om bili smo sad spremni preuzeti svijet. Snalazili smo se kod prepirke oko otvorenja Apocalypse Punk Tour sa The Exploited, Chron Gen i Anti Pasti. Punk utemeljitelj John Curd htio je malo akcije i označio nas na njegov WXYZ record oznaku i također nas uputio sa Chrisom Gabrinom koji nepoznato njemu popio pint(0.44 l) naše mokraće na našem prvom susretu.

Nakon podmićivanja Rat Scabiesa u blatnoj rupi u istom usranom pabu na Istočnom Kraju Londona (dvije stotine funta ja mislim) otišli smo na malu turneju na sjever sa the Damned. Nismo svaku noć mogli priuštiti hotel pa smo morali spavati u i ispod prikolice showa, ali the Damned nas je uvijek hranio vozačem, koji nam je donosio čuvene mrkve slučaj………….. Rat je davao mnogo toga u njegovoj svlačionici poslije nastupa jedne noći govoreći kako je vidio sva rock and roll kreveljenja koja su se mogla vidjeti i da ga ništa ne bi moglo šokirati, Winston je stao ponosno i kladio sa Ratom da će očistiti sobu za 5 minuta sa samo jednim kreveljenjem. Rat je prihvatio izazov, svlačionica je bila puna record company liggers, pa je Winston otišao do stola sa hranom i podignuo najveći predmet koji je mogao vidjeti a dogodilo se da je to bila 9 incha(1 inch – 2.54 znači 22.89cm) velika mrkva, bacio svoje traperice i gaće, ubacio mrkvu u majonezu, pa u marinadu i onda u kečap, savio se i umetnuo mrkvu ravno u svoju guzicu …………gurao ju je unutra van nekoliko puta od sad su vi gledali u tišini, onda ju je maknuo iz guzice i polizao majonezu, marinadu, kečap i odijeljeno sranje i pojeo mrkvu. Rat je rekao “O jebeni pakao” i svi su potrčali van, mi smo se zamotali oko ostale hrane.

Ovo van je ludi Winston bravo

Bili smo blizu izdanja ‘Streets of London’ kao naš prvi singl ali nismo se mogli složiti što ćemo staviti s druge strane i kako smo Magoo i ja u pabu slušali smo nekih par "bone headsa" dok su vodili razgovor o stvarima koje su napravili. Kako je jedan govorio drugi nije slušao i protivio se svestrano, pa smo mi u roku 5 min napisali ‘So What’ savršenu drugu stranu. Pomalo znali smo da će postati himna, tisak je imao dan kao na bojištu s nama.

1982 Ovdje smo bili u potpunoj borbi, imali smo turneje po Uk-u sa nečasnim 'So What' turneja sa bendovima kao što su Chelsea, Chron Gen i Defects uzrokujući jako rasprostranjenu ofenzivu za sve, bili smo mrženi!.

Animal i lik iz Defects po imanu Dukie
Od Tony Blackburna do Mary Whitehouse svi su trebali ići , "but we didn't give a FUCK", ilegalan sadržaj je tekao, naše snimke su se prodavale i ja sam se nadao novom Harleyu. Onda eksplozija, nepristojno objavljeno odjeljenje nam se vratilo obuzeli su sve himne iz naših ureda i od naših distributera, Pogrešna Proizvodnja. Neposlušni dečki su se pretvorili u kriminalce. Pokretalo se kao divlja vatra, sve naše snimke su maknute iz prodavaonica i bili smo isključeni sa radija i televizije, iako prilikom svega ovoga išli smo se pojaviti na Top of the Pops ali kad su saznali trebao sam kupiti 3 stope veliku sjekiru sa mnom nisu nas pustili da idemo, pa smo se zaključali u svlačionicu i odbili otići dok nas ne plate što i jesu i onda su nas otpratili uz obećanje, da nikad ne stupimo nogom na BBC opet..........imali su svoju šansu i upropastili su je, JEBEŠ IH bili smo po državama sa UK Subs.

'Hardcore Storms America' turneja koja je bila ANWL i UK Subs, provela nas je kroz USA za oko 6 tjedana tijekom tog vremena smo bili izbačeni iz American Airlinesa (da siječemo dugu smiješnu priču u kratku) za diranje stjuardese, "puking" drugare putnike i zbog nazivanja kapetana 'Old Cunt(stara pička)'(to je bila Charlieva krivnja) ovi Amerikanci bez smisla za humor. Turneja je završila kod 'Peppermint Lounge' u New Yorku što se pretvorilo u bučni nered i svi smo završili u pljesak bolnici.

1983 Uzeli smo dodatnog gitarista, ‘Gilly’ kako je Magoo postajao pre pijan da bi bio u stanju svirati kako treba, pošto smo išli u Jugoslaviju da bi snimili album uživo. Čak i to je isto utrčao u nevolju. Vlasti u Jugoslaviji nisu htjele izdati snimke jer smo dali par komentara o njihovom nedavno preminulom predsjedniku Titu. Pa je to bilo presječeno sa snimki prije nego su mogle ići u tisak, bili smo pritisnuti i policija je došla do nas i natjerala nas da cenzuriramo sve agresivne riječi, (uključujući nekoliko "kad je" "to je" i "i"), Od sad ništa nismo više mogli da ne budemo uhićeni. Ovo sve postaje dosadno, što smo jebate sad napravili?

1984 PJ je napustio bend prilikom Američke turneje zbog pića i pritiska droga, spiralno smo počinjali biti izvan kontrole i izgubili smo svoj glazbeni pravac. Punk je završio za postojeće vrijeme i Heavy Metal je bilo dosadan. Maknuli smo se u prostore samo upuštajućeg SMEĆA inspirirani Amphetaminima i drogama. Počeli smo raditi na ‘Perfect Crime’ albumu.

1985/1986 Napustili smo našu Punk etiketu i potpisali za GWR records, uzeli novog bubnjara ‘JB’ i snimili ‘Perfect Crime’ album u ICC Christian studijima za snimanje u Eastbourneu ( Bio sam u Hastingsu i Brightonu isto) ,album zapravo nije bio završen jer kad je GWR čuo album, bio grubo ispresječen i odbili su uložili išta više novca u njegovog potom ne profesionalnog proizvođača i bio je objavljen u njihovoj gruboj ispresječenosti da bi pokušali i otkupili nešto novca kojeg su uložili. Ali ja mislim da smo svi shvatili da je to gomila sranja.

1987 Trebao sam se maknuti dalje od rock biznisa………….. Bio sam bolestan od svega toga i League se razišao.
1988
1989 Odlučili napraviti jedan oproštajni nastup na Victoria Hall u našem domaćem gradu ‘Tunbridge Wells’a. Bila je to snimka za album uživo , mislim da se zvala ‘Live & Loud’ mada je kvaliteta bila smeće, uhvatilo je trenutak. Zahvaljujemo vam i laku noć!!!!!!

1990 POSTALI DUHOVNI
1991
1992Je bila teška uz kišu i ja sam dobio tel. poziv od JB-a govoreći da bi Metallica voljela mene da idem i pjevam ‘So What’ sa njima na Wembley, moj odgovor je bio “tko su jebem ti oni i ja moram raditi na mom jebenom autu.” JB je nazvao natrag kasnije i rekao “gledaj oni su momci, ja mislim da bi trebao to napraviti”. Budući da nisam bio na pozornici 4 godine nisam se mogao sjećati riječi od ‘So What’. Pa sam ih trebao ponovo naučiti kad me JB dovezao tamo, pretežito na glavno prikrivanje koliko se sjećam, kasnili smo.
Dok sam čeko na kraju pozornice čekajući početak iznenada mi je svanulo bio sam neposredno blizu da stanem ispred 10,000 "punters" koji me nisu znali iz Adama i pjevam pjesmu kojoj nisam mogao jebeno zapamtiti riječi………….Sve to zadržano trčeći u mojoj glavi bilo je Trči ti smiješni stari jebaču.

Poslije nastupa i brbljanja s Metallicom oni su predložili da se League vrati na cestu i napravi neke nastupe. Opet sam imao nedostatak.

1993 Opet smo počeli svirati na malim mjestima zbivanja s originalnom postavom, bilo je dobro.
1994 Na putu
1995 Na putu
1996 Potpisali da Njemačkim ‘Impact Records’ i izdali ‘Pig Iron’ CD Mada je to bilo naše prvo pisanje nakon mnogo godina bilo je previše ‘metally’ za na to nje presjeklo gorčicu. Ja mislim da je utjecaj Metallice imao nešto s tim ali također ga je pisao cijeli bend a ne samo Mangoo i ja kako je bilo u ranijim danima.

Magoo i ja počeli smo bacati jedan drugome ideje za ‘Scum’ album i skinuli smo Beefa da malo pravih sranja.

Holidays in the Sun početni udarac.

1997 Kružili smo prilično veliko na mjesta kao što su USA i Europa i uživali smo u tome opet, ali Winston nije to mogao podnijeti, pritisak je bio prevelik, znao je da je morao otići. Jon Jon zgazio na nas ka privremeni bass svirač. Imao je djelo za slijediti ali on je to činio sa letećim bojama.

Snimili smo ‘Scum Album’ za nekoliko funta, nismo mogli priuštiti mnogo vremena u studiju pa je album patio, ali to nije značilo da Magoo i ja ne pišemo opet i ne vraćamo se nazad u Punk..

Vratili smo se u Jugoslaviju da snimimo ‘Return to Yugoslavia’ album ali nije imao isti priziv, Nijemci su to odlučili napraviti bez obzira.

1998 Započinje novi bubnjar Danny, koji sa Jon Jonon izvodi nešto više stvarno kvalificiranih League kreveljenja…………koje će biti u knjizi koju ja pišem, s druge strane podrazumijeva sve priče i informacije o Leagueu :-

1999 Izdanje ‘Out of Control’ album koji je cijeli bio sa ranijim hrapavim demo pjesmama izbačenim prije ‘We are the League’ dosta je smeće ali jebeš, moraš negdje početi.

2001 Magoo je prestao svirati, zbog njegove privrženosti motorima, ali on je još uključen u bend.

2002 JonJon, Beef i Danny "stood down". PJ (orginalan bubnjar) je došao nazad iza opreme, uz Jeza (lead gitara) i Shady za basson (originalni band članovi).

... i sa aktualnom postavom - Animal, PJ, Jez i Shady mi još sviramo nekoliko nastupa oko svijeta.

LONG LIVE THE LEAGUE !


OSOBLJE
Prošlost i sadašnjost

sadašnji članovi:

Animal vokali

Jez lead gitara

PJ bubnjevi

Shady bass gitara

prethodni članovi:

Baggy Elvy bass 1980.
Bones bubnjevi 1980.
Magoo ritam gitara 1980. – 2001.
Hopper bubnjevi 1981.
Gooky lead gitara 1981.
Winston Blake bass 1981. – 1997.
Gilly (Mark Gilham) lead gitara 1983. – 1986.
Wesley sax 1984.
Michael Bettel bubnjevi 1985.
JB (Jonathon Birch) bubnjevi 1986. – 1995.
Mark lead gitara 1992. – 1994.
Beef lead gitara 1995. – 2003.
Vinnie (Revvin Taylor) bubnjevi 1996. – 1997.
Jon Jon bass 1998. – 2003.
Danny bubnjevi 1998. – 2003.

Prva amaterska slika benda:

- 01:38 - Komentari (16) - Isprintaj - #