<Image Hosted by ImageShack.us
  srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

sve i svašta, ali ponajviše sve

Nešto malo o meni...!

Zovem se Luka, zovu me još Lujo i Rade. Živim u maloj Slatini, pokušavam svirat električnu bass gitaru. Imam zakon psa, zove se Nero. Imam puno prijatelja i prijateljica. Slušam Amon Amarth, Norther, Iron Maiden, Iced Earth, HammerFall, uglavno heavy i melodic death metal. Najveće legende i uzori su mi Steve Harris (Iron Maiden), Magnus Rosen (ex. HammerFall), Cliff Burton (ex. Metallica)...

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-10

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-10

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-10

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-10

petak, 13.07.2007.

HAHA

Nisam bio siguran dal trebam napisat onu abecedu il šta već….al ću je napisat, pa to je ipak razlog za novi post. Pa počnimo:

A- Amon Amarth, tu je već sve rečeno
B- Bozoki, leganda od čovjeka, također poznat kao Bobo
C- Cedevita, nije loša, poprilično je osvježavajuća
D- Dim koji ne podnosim i užasno mi smeta
E- Eddie kojeg svi znate, maskota od Maidena
F- Frendovi, ima ih puno, al ih nikad dosta
G- Grah, ta riječ nema smisla
H- Heroesi, najdosadnija igrica na svijetu
I- Igla, nije mi baš draga, al je se ne bojim
J- Jaguar, najdraža životinja, ali i auto
K- Kornjača, sestra ih je imala tri, i mogu reč da su to najgluplje i najsmrdljivije životinje na svijetu
L- Luka, moje ime
M- Msn, najbolji komunikacijski program
N- Nero, moj pas
O- Olovke, zakon su
P- Problemi, ima ih svatko, i nemoguće ih je izbjeći
Q- Quatro
R- Rasisti, nisam rasist, i nevolim ih
S- Sonata Arctica, nije loša za power
T- Tanko crijevo
U- Ultimatum, često ga objavljujem sestri
V- Violina
Z- Zujanje, dobro mi ide

A A
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-13

Kreator
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-13

Steve Harris
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-13

- 14:17 -

Komentari (43) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.