Jedna Pisma Iz Jedne Daaaavne Serije!!...Preedobra jee!!!...Posvecujen Je Jednoj Osobi(G*****) - ...no goodbye...only love... - Blog.hr

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

samo se umrijeti mora...



Get your Halloween clock


LINKOVI:

AnNy

AnjA

BjuNicA

NikO

KajMeN

JeLa

LuCa

GaBoRi

PaLćIcA

MMystical
AAltruistic
RResponsible
IIntense
AAppealing
WWicked
AAmbivalent
YYummy

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

moj msn:maria_mart_@hotmail.com

within temptation

within temptation







Lin-Z

MINDLESS SELF INDULGENCE
mindless self indulgence



Gerard I Mikey


...MoJa SraNJa...

ime: Maria
prezime:Wa..khmm pardon Martinovic
god.rodenja i datum:17.7.1994
horoskop:rak
brat/sestra:brat...
misto rodenja:voljeni sibenik
volin:my chemical romance,gerarda i ostali dio benda,mamu(bjunu),prijatelje,sex,divljanje,lipo se posvadat,ubijanje,horore,ples,hmm i sladoled......hhh
ne volin:ljubomorne,bahate,sminkere,cajke,pms,ucenje


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MSI
mindless self indulgence

MOJ UZOR-Lin-Z

lyn-z,bass mindless self indulgence

Lin - Z

call me when your sober!

srijeda, 18.06.2008.

Jedna Pisma Iz Jedne Daaaavne Serije!!...Preedobra jee!!!...Posvecujen Je Jednoj Osobi(G*****)

....Protiv Vjetra I Oluje...

Osjecam prazninu
Koja me gusi jos jednom
Gori mi zrak na kozi
I ziva ili mrtva isto mi je

Boli me sama pomisao
Da cemo umrijeti ovako
I kamo god otici
Tvoje me rijeci mogu lagati
Ali tvoj pogled nikada...

Protiv vjetra i oluje
I mozda protiv svijeta
Borit cu se protiv bilo koga
Bez sekunde zaljenja
Cijelim srcem
Ubiti ili umrijeti
Protiv vjetra i oluje
Da budem s tobom

Nosim tisinu koja daje utisak vikanja
Imam tvoj glas u glavi
Koji moli da se ne zaboravi
Tvoje rijeci mi mogu lagati
Tvoj pogled nikad

Protiv vjetra i oluje
I mozda protiv svijeta
Borit cu se protiv bilo koga
Bez sekunde sumnje
Cijelim srce,
Ubiti ili umrijeti
Protiv vjetra i oluje
Da budem s tobom

Jednim snom koji moli
Mojom vjerom koja te prati
I svojom ljubavlju

Protiv vjetra i oluje
I mozda protiv svijeta
Borit cu se protiv bilo koga
Bez sekunde sumnje

|Komentiraj 5| Printaj| #|

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.