...Volin te najvise... - ...no goodbye...only love... - Blog.hr

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

samo se umrijeti mora...



Get your Halloween clock


LINKOVI:

AnNy

AnjA

BjuNicA

NikO

KajMeN

JeLa

LuCa

GaBoRi

PaLćIcA

MMystical
AAltruistic
RResponsible
IIntense
AAppealing
WWicked
AAmbivalent
YYummy

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

moj msn:maria_mart_@hotmail.com

within temptation

within temptation







Lin-Z

MINDLESS SELF INDULGENCE
mindless self indulgence



Gerard I Mikey


...MoJa SraNJa...

ime: Maria
prezime:Wa..khmm pardon Martinovic
god.rodenja i datum:17.7.1994
horoskop:rak
brat/sestra:brat...
misto rodenja:voljeni sibenik
volin:my chemical romance,gerarda i ostali dio benda,mamu(bjunu),prijatelje,sex,divljanje,lipo se posvadat,ubijanje,horore,ples,hmm i sladoled......hhh
ne volin:ljubomorne,bahate,sminkere,cajke,pms,ucenje


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MSI
mindless self indulgence

MOJ UZOR-Lin-Z

lyn-z,bass mindless self indulgence

Lin - Z

call me when your sober!

utorak, 29.04.2008.

...Volin te najvise...

danas mi je dan bija bas poseban...nedavno san odlucila da cu postat skroz bezosjecajna i pokvarena prema svima al nekako nemos...ka san se sa svojon mamon(bjunon) napricala(dok smo picale engleski),totalno san se rastuzila i naravno zaplakala...nekako ka da je opisivala moju situaciju...bas mi je drago zbog nje...nekako je sva nasmijana zahvaljujuci dragom *******...heh poz mami i njemu...bas mi ju je drago vidin nakvu...jednostavno nemos bit u depri kad je ona uz tebe...nekako ki da prepricava tvoj zivot i pokusava ti dat savjet da nastavis dalje...mama,ja cu ti se uvik divit jer te punoo vojin i preeedobra si osoba...drago mi je zbog tebe jer znan da si napokon zaljubljena...(mislin dosta mi je vidit kako ti oci sjaje dok govoris o *******)...uvik san uz tebe!!...eto...evo opet placen...aj neka i suza....uvik su dobrodosle...najveci kiss upucujen svojoj mami,anny,niksy,franki 1 i 2 i niki ako prezivi ekskurziju...kiss...btw,mama,rekla ti je moja "prava" mama da mos doc kad god os i da si joj ti najdraza od svih u razredu...aj ciaomahnaughty

|Komentiraj 15| Printaj| #|

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.