< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


hočeš/nećeš?

blogovi koje čitam

Dont Click Here(ali fakat,NEMOJTE TU KLIKNUT!!!)
anja-luda cura(u dobrom smislu)smijeh
iris-zabavna,voli životinje
žiža-još jedna luda(hehehe)
@blinkyca@-ne poznajem je,ali čini se sasvim ok
antea-zabavna,osvojila 1. mjesto na natjecanja iz informatike!!!!!eek
leanna
Ivana
kkikka
Dee Dee
Glam Girl(moda)
kety
miach.......miach......
mala lusy
crazy klinka
matea
moky
mocca77
vero

Nekaj o meni....




To sam ja.smijeh
Ponosna sam brineta,purgerica i kaj već sve ne.Volim se družiti sa svima.Visoka sam 1,69m
i imam manje od 50 i više od 40 kila.U slobodno vrijeme idem van i surfam po netu.Iako živim u gradu,obožavam prirodu i rađe bi provela vikend u selu nego u gradu.
Imam ludu kosu,malo frčkavu,malo ravnu,a sada sam napravila i pramenove.Živim u kući,imam psa i zeca.............................................i to je sve što trabate znati.
Take the quiz:
What animal are you

Bear
You like to eat peoples food but still go around and do your own things...You should be very proud!!!

Quizzes by myYearbook.com -- the World's Biggest Yearbook!Heh,ispalo mi je da volim klopati ljudenjami

Ovo sam je dok sam bila fetus!smijehSudbina je odredilaroflcoolsmokin

Ikonice........


















































































!"







-ovo je fakat istina!















<br
!"



></a><br />
<br />
<a href= target=!"

></a><br />
<br />
<a href= target=

></a><br />
<br />
<a href= target=








MySpace Layouts




blog layouts


MySpace Layouts




MySpace Layouts




MySpace Layouts


/

MySpace Layouts


/

MySpace Layouts


/

myspace layout


MySpace Layouts


MySpace Layouts


MySpace Layouts


"ht
MySpace Layouts


>layout for myspace

MySpace Layouts


MySpace Layouts


MySpace Layouts


MySpace Layouts


MySpace Layouts


myspace layout


myspace layout


myspace layout


myspace layout


myspace layout






ponedjeljak, 26.06.2006.

Hello earth!wave

Evo me!Zahvaljujući vašim komentarima,te vašoj podršci,koja mi je puno značila,odlučila sam ne brisati blog.Puno hvala svima vama.Ivana i ja smo sve riješile i nadam se da se to neće ponovitiyes.Pijesmu ću ostaviti jer mi je zakon!smijehIonako uskoro idem na more(Cres) pa ću vam se javiti još možda samo jednom.rolleyesIpak,ostaviti ću još mnooooogooooo komentarawink.Eto,to bi bilo to.Pozdravljam KOZU,nakon tako dugog pauziranja s blogom,TUŽNU VERONIKU i njeno ramesmijeh,Dee Dee,Crazy klinku,dugu jezičinu,j 008,one dvije Tee,za koje sam otkrila da isto ljetuju na Cresu,žižu,kety,miach.......miach.........,i.....to bi bilo to!
......:::::Ki$$ach:::........



| ajd,nebudi papak,komentiraj! (60) | print | # |

<< Arhiva >>