feel my little world https://blog.dnevnik.hr/feelmylittelworld

nedjelja, 25.06.2006.

KAKO JE SPARNO!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us






danas je tek 26. a ja idem na more 7.7. vrucina me ubija najrađe bi dane provodila doma u hladnom ali ja nažalost moram na praksu još pet dana. jako mi je žao naših nogometaša. stvarno mislim da su novinari pretjerali. ak su tako pametni zašto oni ne igraju nogomet. inspiraciju pronalaze u njhovoj nesreci, mislim da nisu svjesni da je to samo igra. znam da više nikad necemo imati šukera, bobana, asanovica... to je bila ona generacija ali moramo dati priliku ovoj, ionako svijet na mladima ostaje. no necu puno o nogometu u ovoj situaciji šutnja zlata vrijedi. kao što sam i rekla 7.7 idem na more u jednom malom mijestu kraj Zadra nadam se da ce mi biti ludo premda idem s sestrama ne ocekujem baš neku zabavu. mlađa se vec pocela spremati, maže se nekom kremom za samotamnjenje i oprobava badice vec je cuknula. idem spavati pa poslje možda starce nagovorim da nas odvezu na Bundek. pozdrav...

25.06.2006. u 15:06 • 1 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Još jedan blog u nizu...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr