feel my little world https://blog.dnevnik.hr/feelmylittelworld

ponedjeljak, 29.05.2006.

Pozdrav svima

evo mene u ovim vodama. sjedima doma od dosade neznam što da radim. vani kiša pada a mene knjige samo čekaju, no pobjedio je kompjuter. jučer sam pričala s curama o blogu i rekle su mi da je fora. pa si mislim pa idem probati možda budem ljudima zanimljiva. inace iz zagreba sam. idem u 3 srednji.
sljedece godine sam maturantica a možda i brucošica. volim filmove, kazalište, knjige a pored toga izlaziti van, slušati classic rock, narodnjake baš i ne preferiram ali poštivam one koji ih slušaju jer tko sam ja da im sudim. voljela bi upisati arheologiju, to me je oduvjek privlačilo, pored toga bi probala na pravni ili politologiju no vrijeme će odlučiti. ponekda pišem pjesme, ali ništa posebno možda i stavim neku.
od hrane volim sve, od onih sam koji mogu u svaka doba jesti. mana mi je shopping. ovisna sam o odjeći, parfemima, te naravno o obući. najsretnija sam kada si kupim ono što želim, mislim kad mi mama kupi jer budimo realni ja još nemama sovju plaću kako mi zna ona reći. no to je sve od mene. idem se natjerati da naucim onu fiziku, ima još malo vrmena do kraja škole.

29.05.2006. u 10:29 • 1 KomentaraPrint#^

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Još jedan blog u nizu...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr