Radio Sljeme

subota, 07.10.2006.

Poslovni bon ton

Jednoga dana i Vi će te biti ljudi koji će se baviti nekim biznisom. Nadam se da će Vam pomoći ovaj mali uvod i da će te biti pametniji i nadam se da će te primjeniti sve pod "B". Sada se se spemite na učenje.

Za ispriku
A) Oprostite, gospodine ......
Valjda nećete reći
B) Aloooooo, gazda .....smokinwave

NIJE ME BRIGA
A) Nisam baš previše zabrinut zbog te činjenica.

B) Ma zabole me.nut

ČUĐENJE
A) Nevjerojatno.

B) Uuuuu j... te.

KOD PLANIRANJA
A) Bit će teško planirati taj posao.

B) Nek se s tim neko drugi j...!

NISAM KRIV ZA NEŠTO
A) Ja nisam nikada sudjelovao u tom projektu.

B) Kake veze imam ja sa tim sranjem.

NEMOGUĆA MISIJA
A) Nisam siguran da je to moguće.

B) Nemoj me j.....!

DOĐITE KASNIJE
A) To ću ti učiniti kada pronađem slobodan trenutak.

B) To ću ti učiniti na sveto nigdarjevo, kad na vrbi rodi grožđe i u tjednu koji ima tri četvrtka al sve zajedno.

PITAJ DRUGOG
A) Kolega bojim se da vam ne mogu pomoći.

B) Ma popuši mi.

ULIZICA
A) Kolega, napokon su shvatili koliko vrijedite.

B) Ma jesi li se uvuko u g.....!

Biznismeni i biznismenke S R E T N O !!!!!!!!!!!!!!



- 20:20 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • O najnovijm vjestima i svemu šta zanima mene,...

Ja sam JA

  • Moje ime: Feđa
    Prezime: nije bitno
    Godina: 14
    Živim: u Prečkom (Zagreb)
    Adresa: nije bitno
    Škola: OŠ Nikole Tesle
    Razred: 8.b
    Horoskop: škorpion
    Boja očiju: Plava
    Volim: Radio Sljeme, tramvaje, cure (ne valjda dečke)
    burninmadburninmadburninmadburninmadburninmad

Linkići