<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

#. ovaj blog .#

ovaj je blog nastao zbog toga sto zelim negdje izrazavati svoje misli i osjecaje i podijeliti sa vama svoja iskustva.. nadam se da ce blog biti citan i imati vase sadrzajne komentare..
Image and video hosting by TinyPic


[.o menii.]


Image and video hosting by TinyPic

Ja? hmm.
Za sebe bi mogla puno toga reci..
Puno osjecaja..sjecanja.. ponekad jedan pogled u proslost izmami suze na ocima.. previse osjecajna.. proslost ju natjerala da bude ranjiva..neki ljudi.. nemogu ih zaboravit.. zauvjek u srcu.. oziljci na rukama nisu nista prema onima na srcu.. ali pokusavam zaboraviti.. imam najbolju frendicu na svijetu i isto tako naaajboljeg decka.. oni su uvjek uz mene.. ali skoro nitko nezna moje osjecaje izrecene na ovom blogu.. zato jer sam anonimna.. ne moraju svi znat.. ne trebaju.. ne zanima ih.. cesto glumim kad mi je tesko.. da ne povrijedim neke ljude.. a to sto oni mene povrijede, zaboravljam..brzo prelazim preko nekih stvari..mozda s maskom koju nosim.. al u srcu, u meni, ne.. nemogu.. previse uspomena.. previse nadanja..

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

credits: duckdz. - x,x,x

16.07.2007.

#.ako jednom odes, s kim cu bol pobijediti? nikad ovaj zivot necu moci s nikim dijeliti.#

Image and video hosting by TinyPic


Toliko vremena provedenog sa tobom.. godina i 8 mjeseci.. toliko uspomena.. nemogu to izbrisati iz sjecanja, jos me previse toga veze za tebe.. i ne zelim da to prestane.. znas da te volim, znas da te volim vise od icega.. al vise ne ide.. samo mi je zao sto si tako lagano odustao od mene, od nas.. ja cu ovu ljubav zauvjek pamtiti jer sam za nju napravila bas sve, sve, sve sto sam mogla.. trudila sam se jako.. zeljela sam da budes sretan.. nadam se da sam barem to postigla.. ali nemogu vise ovako.. udaljavas se od mene, nisi vise onaj isti.. a to nemogu podnjeti.. znam da nitko nije savrsen jer ja uvjek pocinjem od sebe.. ali jednostavno to vise nije to.. onaj sam put rekla "ovo je zadnji put,zadnja prilika" a jos sam danas razmisljala o tome da opet popustim i pokusavam zaboraviti.. al ne ide.. niti to vise nemogu dopustiti.. tonem sve dublje i dublje.. razmisljam o tome kako sam prije tebi uvjek sve govorila, bio si uz mene uvjek.. mogla sam s tobom razgovarati o svemu.. voljela sam to.. voljela sam taj osjecaj kad sam znala da sam voljena, da me razumijes.. predivno..
Image and video hosting by TinyPic


sada je sve tako cudno.. ona sreca koja je u meni titrala svaki put kad sam te vidjela, poljubila, pricala sa tobom..kao da je ta sreca sada nestala, izgubila se.. vise nije isto.. ne moze biti.. previse je boli medu nama.. svaka nasa svada, mala prepirka, neka kriva rijec.. sve je to u meni izazivalo veliku tugu.. plakala sam.. suze su mi postale vjerni pratioci.. ali kad sam te ponovo vidjela, kad smo razjasnili.. bilo mi je lakse.. voljela sam taj osjecaj kad sam znala da poslje svake svade dolazi bolje vrijeme.. da ce ponovo biti ko prije, da ces me uvjek voljeti.. jos uvjek u meni gori mala nada da cemo i preko ovoga prijeci, da ces mi opet reci da me volis ko prije.. mozda je to samo neostvarivi san.. mozda ce taj san puknuti ko balon od sapunice.. al moja nada ne umire..
Image and video hosting by TinyPic


zbog tebe sam postala bolja osoba, naucila sam vise cijeniti ljude oko sebe.. vise me niti jedan udarac ne moze ubiti, svaka me bol jos vise ojaca.. volim te.. to je jace od mene.. nemogu se boriti a niti ne zelim.. volim te.. jos me za tebe vezu neki posebni osjecaji, osjecaji koje samo ti mozes razumijeti.. cudno mi je kada pomislim da cu morati koracati svijetom sa spoznajom da te vise nemam uza sebe, da mi vise ne pripadas.. a jos ce mi gore biti kad saznam da imas drugu.. stalno cu razmisljati dali ti je ona bolje od mene, dali ju usporedujes samnom.. dali joj govoris stvari koje si meni uvjek govorio.. poludjet cu, znam to.. i ja cu imati drugog, ali nikad nece moci biti kao ti.. nikad ga necu tako gledati.. nece mi moci tolko prirasti srcu kao ti.. volim te.. uvjek ce tako biti.. svaka me rijec podsjeca na tebe, svaka pjesma, svaki kutak.. toliko pjesama napisanih o tebi, o nama.. sve me jos veze za tebe.. bez tebe necu i nemogu.. nemam snage.. volim te.. zapamti sve ono sto smo zajedno prosli i kad sve ovo nestane, sjeti se sa osmjehom mene, nase ljubavi i tih trenutaka.. hvala ti na svemu sto si ucinio za mene, hvala za svako tvoje dijelo i za svaku rijec koja mi je brisala suze sa lica.. hvala ti za tvoje postojanje.. hvala ti za sve.. oprosti na svemu sto sam ti ikada napravila nazao, ako sam te ikada povrijedila, ucinila nesto zbog cega si bio tuzan.. zelim da znas da te volim vise od icega i da sta god da se desi, to ce uvjek biti tako.. VOLIM TE!!
Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic
..nadam se da ovo nije kraj..
TI ZNAS DA CU ZAUVJEK PRIPADATI TEBI
22:55 - Komentiraj ( 8 ) Print - On/Off