Svibanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (2)
Listopad 2006 (4)
Rujan 2006 (6)
Kolovoz 2006 (8)
Srpanj 2006 (7)
Lipanj 2006 (5)
Svibanj 2006 (8)
Travanj 2006 (8)
Ožujak 2006 (13)

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

AKO NEKO IMA NEKAJ PROTIV MENE, SLOBODNO MI TO REČE PREK ICQ-A (372288242) AA NE KAJ MI SERE PO BLOGU JER JE TO FKT JADNO, A I BZVZ VAM JE TRUDITI SE JER TAKVE KOMENTARE BRIŠEM.. ALI SLOBODNO MI SE JAVITE NA ICQ..

OO MENI

-Moje cijenjeno ime je Robi
-NE Robert
-Imam 14 godina
-Idem u 8.a razred II.OŠ u Čakovcu
-Dakle živimm u malom velegradu Čakovcu
-Izlazim najčešće na jug, ali ponekad me morete najti i v gradu
-Neam curu, i rado bi to promenil =(
- Ak me nekaj trebate javite mi se na icq 372288242
-Imam mnogo puno prijatelja, bar se nadam =)
- U školi prolazim s pet.. da,da
- Treniram karate mnog puno godina (8god)
-Prije sam treniral u KK GLOBUSU, a sad u NEDELIŠĆU
- Postooje neke stvari koje me moreju fest pogoditi, makar zgledaju kak sitnice
- Puno očekujem od frendova, al mislim da i puno dajem za uzvrat
- Ovo je moj grad
- I to je too
------------------------------------
veoma volim
-zajebavati ljude
-nasmijavati ljude
-karate
-iti van
-jesti cheesburgere
- puno komentara na blogu
-biti u pravu
-ići na icq (btw broj mje 372288242)
-općenito se spominati prek kompa
-svoje frendove
-jenu tam. ili dve...
-dobiti peticu
-općenito prejti z pet
-televizora i mobitela i kompa(to sam ve spoznal)
bez njih nebi mogel opstati
-svojega novoga/staroga fotiča
-biti na netu dugooooooooo
-zabavljati se
-školu(tj razgovore na satu)
- na neki čudan način volim povijest
----------------------------
a veoma mrzim

-dok neko nekaj ponavlja za menom
-dok dobim veoma lošu ocijenu (ja sam dobar dječak)
-preseratore i ulizice
-kad neko kopira fore il nekaj za nekim...
- dok se neko hiče po sim ženskama kak nekši žigolo.haha
-egocentrične i narcisoidne ljude - koje sexy riječi
-umišljene ljude
-mišeove nadimke
-dok neko dela budalu z mene
-pedere
-drogeraše
-cajke-ne sve
-klasiku,al volim pjevati operu haha
-dok neam pare na mobu
-biti ozbiljan
-dok si neko da truda i sere kaj smo si dori, a onda posle sere po meni

KOLKO VAS JE BILO NA MOJEMU BLOGU


vjerovali ili ne ovo je istina (imajte na umu da blog imam vec godinu i pol)

Free Web Counter

hit Counter

u>NAJ BOLJI BLOG KOJI SAM IKAD VIDEL - POGLEDAJTE GA OBAVEZNO


AK NEMAŠ VURU (kupi si ju)








KOJU MUZIKU SLUŠATE
HIP- HOP
RAP
PUNK
POP
METAL
NARODNJAKE
ROCK
REGEE
HOUSE
BOŽJE PJESME - TIPA "Krist jednom stade na žalu"
Free polls from Pollhost.com


blogovi
Franka
Mateya CeroveC
Mišeee
Dado
Mya
Lesar i Kraljek
Jana
Zizo
Ivana i Helena (kafa i nafa)
Taja
Taja i Luca
Miaa
Stelaaaaa
Ljerak
Majne sestrična Lucija
moja seka
Andreaa
GaBy
Ivan Kraljek





ostatak slijedi

SLikeee prijateljaa i onih drugih =)

Evuška moja i Sara
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Joško
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Janka i Turkica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Miaaa jede šlaga
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


nedaa mi se više


FRENDOVI

treba obnoviti... također
bittt će MATEJA ,miše,jozo,hrkač, dado, ljerka, franka, sara, jana i joŠ mnogiii drugii
all needaa mi seeecrycrycrycrycry

















srijeda, 16.08.2006.

ej bok ljudi. Jučer je bila Velika Gospa, kak i znate. Ja nisam išao u nikakva svetišta, ni crkve. Ja sam bil kod bake u bjelovaru. Cijelu noć prije Gospe je padala kiša, a kad smo se probudili, nije bilo ni oblačka, tako vedro nebo nisam već dugo vidio. Dobro, u bjelovaru je uglavnom sve po starom. Ujak i Ujna su mi na moru, pa njih nisam vidio, ali baka i deda su super. Kad smo se najeli - kuhal je deda i stvarno se potrudil, išli smo u šetnju gradom. Neznam , nisam videl ništ posebno. Išli smo n sladoled u slastičarnu u kojoj je bil Goran Navojec. Kad smo pojeli sladolede smo išli natrag k baki dede koji su u međuvremenu na roštilju napravili čevape. Onda smo pogledali Večernju školu i išli doma
Nikaj posebno zanimljivog jelda? Ajde komentirajte mi i posjetite moj dugi blog...

ovo je moj drugi blog



| komentari (57) | print | # |


<< Arhiva >>