< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Dakle napravila sam baš svoj blog i ovaj put ga ne djelim s nikim pa...tako...
Nadam se sam da će dulje trajati od onog prvog i da ću ćešće pisat...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Ida
Masha
Gale
Mastelicka
Teja
Veki
Nika
Anja
Lukićka
Bricha
Andy



GUNS 'N' ROSES

SEX,DRUGS AND ROCK 'N' ROLL

It was long ago, seems like a dream
the day i sucked the air from a bottle of whiped cream
and i got real high, and things got real slow
(slow) and i started talking like this (slow)

What's goin on i don't know
and then i sold my car for Greatfull Dead ticket
and my dad yeld at me and he grounded me
and he said i was a d! ck it was the worst day of my life
and i'll never forget,

but the very next day i was doing bong hits
in the back of my brand new Chevette
so don't tell me, we're winning the war on drugs

cus drugs are like a big old can of raid
and you're all little bugs
and don't tell me, to not get high

cus i'm as low as i can get without kissing your ****
and blowing you at the same time

man don't tell me about love and peace
when one of the johnses has a hand gun pointed at me
don't tell me to just say no
I'm an adict, i say no to letting it go

what ever happen to sex durgs and rock n roll
now we just have aids, crack and techno

so they busted me, so i say F*ck them mother F*ckers
for selling dope
and i went to jail and i wasn't forgiven
like that little F*cker who shot the pope
and they said i had the right to remain silent
but they couldn't explain

and i didn't resist and i wasn't violent
cus all i ever wanted was the right to remain
and they questioned me yah the asked me...
why?
and i said...

i don't think i should be shot for selling pot
it's just my little way of saying high
now my records all F*cked up and i'm not allowd to vote

and two times a week they make me piss in a cup
when what i want to do is piss down there throut

man don't tell me about love and peace
when one of the johnses has a hand gun pointed at me
don't tell me to just say no
I'm an adict, i say no to letting it go

what ever happen to sex durgs and rock n roll
now we just have aids, crack and techno

ok here's the sensitive part

and they told me that times have changed
cus our parents have Hendrix, Jennis and Jim
but what about RiverFeonix and Kurt Cobain

and they told me, to prias the lord
but i've been waiting so long for him to call me back
i think i'm going to go prey at Betty Ford

and they told me, that life is fair
but i can't smoke a plant that was maid by God
but i can kill my wife if i'm a football player
and they told me, yah they told me
to just ignore

but i'd rather smoke crack out of Nancy Ragen's skull
while getting a blow job from Tiffer Goarn

man don't tell me about love and peace
when one of the johnses has a hand gun pointed at me
don't tell me to just say no
I'm an adict, i say no to letting it go


what ever happen to sex durgs and rock n roll
now we just have aids, crack and techno

O MENI:

ja sam Ivona poznatija pod nadimkom Anićka!!!
Puno ljudi mi je u zadnje vrijeme reklo da sam komplicirana osoba i osoba koju je teško odgonetnut(možda to nije ni loše)...
Veoma sam vesela i uvijek spremna za zezanciju i brukanje a kad nisam....onda streljam ljude pogledom,derem se,živčanim,tužna sam...ugl niš lijepo!!!
Kad mi je dosadno sama si stvaram nevolje da mi ne bi bilo dosadno i najčešće imam podršku i partnerstvo s Mashom u tome!!!!!Pa Masha hvala!!
LJUDI KOJE VOLIM:

MASHA-best friend zajedno smo uvijek partneri u idotarijama i djelimo bolest idiotizam tj.kretenizam...
Lako me može nasmijati svojom ironijom i svojim živčanjenjem...uvijek sve svima kaže u facu...Pa čak je i ona pametna ali ljena i neda joj se razmišljat već bleji naokolo......a najluđe je kad se ja i ona počnemo smijati 5 min nakon što je nekaj smješno bilo jer tek tad to skužimo. Moj mucek,fakat ju jako jakovolimnut

IDA-best friend ali izgubljena u vremenu i prostoru...takva je inače ali kad se zaljubi...Uvijek je vesela i pozitivna i pokraj nje nemreš biti mrgodan...Ima ko i Masha veoma smješan smjeh jer sam čuješ zvukove koda se guši a faca joj se zacrveni...Ida isto voli sudjelovati u našim glupostima i fora je to što joj možeš sve reć a nikad se ne ljuti.Moj muci mucek i isto ju jako jako puno volimsmijeh

GABY-ja i Gaby smo best frendice jos od dana prije Krista,no onda su se izdogadale ruzne stvari i ja sam se udaljila....sada pokusavam popraviti unisteno...Gaby je njezniji dio u nasem prijateljstvu...Jako je osjecajna i brine se o drugima.Voli pomagati i davati komplimente.Sada je malo ocvrsnula i cesto zna otpiliti profesore ili se posvadati s njima....bas je cool(ha pridruzila se meni u mucenju profesora)....Ugl jako ju volim i stalo mi je do nje i nadam se da ce sve biti ko prije.....

SLIKICE:

myspace




myspace




myspace




myspace




myspace




myspace




myspace




myspace




myspace


Za masu i idu...


myspace




myspace

srijeda, 02.05.2007.

EVO ME NAKON MALO LJENCARENJA.....

Dakle ovaj tjedan svi relaxamo na sto se niko ne buni i slobodno nam dajte jos ovakvih tjedana....
Osim stalnih svada s starcima nis drugo ni ne radim, i to mi je vec previse...
Bili smo jucer na Svenovom rodendanu i bili je ok..Isli smo na premjeru Spider-man koje smo mi face....
Mashi i meni se film nije svidio osim par djelova;npr ulazi spider-manu susjeda u sobu(oko 20 godina stara)
i kaze:It's Ursula(Uršula)....dakle kaj bolje ime nisu mogli naci...nas dvije smo se polomile i Tiky s nama,ali kazu da se samo moj smjeh cuo do skroz gore di je bio ostatak ekipe i da su odmah znali ko se smije...mislim nisu ni Masha i Tiky nis bolje od mene i one isto imaju zanimljiv smijeh....
Da kazu da je ovo najskuplji film jer je ulozeno 500 milijona $ u njega a ja i Masha smo komm kak su onda mogli malo ljepse urediti stan barem da ne bude trul...ugl vidjet ce te...
Zezali smo se da je ovo gore od crtica(spider man) jer ne zele priznati da je to u biti crtic sam kaj je glup i nema razvijanja radnje osim kaj se razija sve veca i veca dosada od pocetka do kraja filma...
Danas u skoli nije bilo nis posebno...
Tiky je pitala biologiju ali sam joj morala saptat cijelo vrijeme jos me zene gledala i zacudo sam me jednom opomenula inace me skoro stjera kad sapcem....
Na povijesti je isto bilo zabavno...Naime Stojo je izjavio da me se boji i da me ne moze opomenuti jer se boji da mu nes ne napravim.Prolazi on pored mene i digne ruke u zrak i kaze : Ti si ok!! Tebe necu!!!
Ja sam se polomila od smijeha....
Imali smo hrvatski sa c razredom i bilo je zanimljivo....Ali nis pretjerano zanimljivo....
Da dobra vijest je da Stojo ide s nama na drzavno iz debate e to ce biti legendarno...zezat cu ga cijelo vrijeme....
Nis idem ja sad i jedan veliki pozzzz curama:Mashi,Idi,Tihi,Eni,Gaby,Niki,Lukicki(sretan ti bio rodendan) i deckima koje mi se ne da nabrajat.....
Da Brilly sorry kaj nisam sjedila pokraj tebe u kinu i kaj sam te gadala kokicama....Sorry
SVIM PAMETNIM LJUDIMA KOJI GLEDAJU GREY'S ANATOMY EVO MALO 3.SEZONE


UPDATE:JEDAN OGROMAN,TROKRILNI I NAJVECI POZZZZZZ GALE I SORRY NISAM TE NAMJERNO IZOSTAVILA.TEBI IDE I PUSA...
MOME MUZU ANDUSI ISTO JEDAN POZZZ I PREDAJEM PAPIRE ZA RAZVOD JER MRZIM NASU RITARD DJECU...
Pozzz i Mastelicki i Veky i Mateji i ne znam kog sam jos zaboravila ....sorryte....

|Komentiraj 33| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.