Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

nogomet

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
dosada01.hr


Get your own Poll!

















Get your own Poll!





Get your own Poll!








FC CHELSEA

OSTAVI KOMENTAR


Free Hit Counter


Get Your Own Quiz!, More Quizzes








Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




boomp3.com


subota, 14.06.2008.

Drogba ostaje....

Drogba: Ostajem u Chelseaju

Bjelokošćanski napadač Chelseaja Didier Drogba isključio je mogućnost transfera ovoga ljeta i rekao da ostaje u londonskom klubu do kraja ugovora...

Iako se proteklih mjeseci konstantno pisalo da će Drogba gotovo sigurno napustiti Stamford Bridge, on je demantirao takva nagađanja.

- Imam ugovor s Chelseajem do 2010. godine, ja sam Chelseajev igrač – rekao je Drogba za Sky Sports.

Najviše se pisalo o Drogbinom transferu u Milan ili Inter.

- Mourinho je moj prijatelj i jako sam sretan što je preuzeo Inter jer mu je nedostajao posao. On je vrhunski trener, ali moj ugovor s Chelseajem istječe 2010. godine.



| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.