Misteriji života
[ # ]

Evo par misterija života koji muče mene i ostataka normalnog svita:



Kako Tweety održava ravnotežu na ljuljački kada ima tako veliku glavu?

Ako su Popaj i Oliva samci i nikad nisu vodili ljubav, odakle se onda stvorio Popaj Jr. i zašto toliko nalikuje na Peru Žderu, ovisnika o hamburgerima?

Ako je Kojot imao dosta novca da kupi na tisuće glupih ACME-ovih uređaja da ulovi Pticu Trkačicu, zašto nije samo izašao i kupio si pečenu piletinu s pomfrijem?

Zašto Superman, Batman i svi heroji nose gaće na hlače?

Kad razmislimo kako špinat djeluje na Popaja - je li to stvarno špinat? Možda je to marihuana pomiješana s Red Bullom?

Kakvo to smeće piju sedmorica patuljaka da i nakon 20 sati rada izlaze iz rudnika pjevajući, pokvarenjaci?!

Zašto je Pink Panther uvijek gol?

Zašto je Crvenkapica morala postavljati toliko pitanja prije nego što je shvatila da je bakica zapravo veliki zločesti vuk? Je li bila retardirana ili slijepa?

Zašto svi Disneyjevi junaci nose bijele rukavice i imaju samo četiri prsta? Možda nam šalju poruku da postoje vanzemaljci?

Zašto Incredible Hulk uspije uništiti svu svoju odjeću osim hlača? Od kojeg su materijala one napravljene?

Zašto svi negativci žele uništiti planet? Gdje oni misle poslije živjeti?

I zašto obitelj Kremenko slavi Božić kad su živjeli PUNO prije Isusa?

15.08.2007. ...19:28 [ Komentari (19) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Baš me briga ako su mi uvijek prazni džepovi,
    nosim torbu punu osmjeha!!!
    To je moj nekakav životni moto
    Na ovom blogu će te moči čitati što
    mi se događa u životu i ljudima oko mene

Linkovi