Pun mi je kurac praznih priča
[ # ]

Evo me, nakon nekog vrimena, dužeg vrimena

Iman neki Internet, na modem, ovoje sporije od blata. Što je kod vas novoga??? Kod mene je sve po starome. Uša san u juniore Zadra.
A sad tema posta: zašto ženske vole muljati. Kažu jednu stvar i onda to ne naprave??? Još jedan put san se uvjeria da kod njih DA znači NE i NE znači DA. Pun mi je kurac više toga ako si rekla da će biti tako neka onda bude tako. I onda me još pita jesi li ljut na mene? Najgore od svega je što nisan ljut a triba bi biti. I onda mi kažu: Muški su svinje. Kako neće biti svinje kad ste ono malo dobrih što je ostalo toliko izjebale u zdrav mozak da to nije normalno. Normalno da mu pukne film i boli ga kurac za sve. I onda mi još kaže: meni se čini da tebi nije stalo da mi to rješimo. Neču više ništa pisati jer ću ispasti govno i smeće, ka uvik.

Ljudi uživajte i držite se

27.06.2007. ...21:45 [ Komentari (35) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Baš me briga ako su mi uvijek prazni džepovi,
    nosim torbu punu osmjeha!!!
    To je moj nekakav životni moto
    Na ovom blogu će te moči čitati što
    mi se događa u životu i ljudima oko mene

Linkovi