Isključenje u 81. minuti
[ # ]

Ko što sam naslov kaže prvi put u životu san dobia crveni karton. To jest dva žuta. Prvi san dobia zbog prigovora. Bia je još jedan u nizu faula na meni koje sudac nije dosudia, pa san ja spomenia par spolnih organa, presveto trojstvo i vođenje ljubavi, Pa san dobia žuti karton zbog prigovora.
Drugi žuti, čudo jedno. Znate li što je Božja ruka??? To je gol koji je maradona zabia Englezima u finalu svjetskog prvenstva. Ja san prova tako nešto izvesti i dobia drugu javnu opomenu i crveni karton. To je bila utakmica za juniore, a kartoni se prernose u kadete. Da juniori ne igraju u četvrtak ja nebi smia igrati za kadete ovaj vikend. A to nam je najvažnija utakmica sezone.
Donia san jednu odluku: više neću igrati za juniore osim ako im fali igrača za prvu postavu. Uvik me nalome ka konja jer se ja s njima fizički ne mogu nositi, i onda tri dana ne mogu stati na noge.


A što se tiče onog komentara od one "Niko": Što mi ostavljaš takve komentare a nećeš ništa??? I sad bi ja ka triba pitati ko je to i onda ćeš ti reći nije važno. Ako očeš nešto nabavi moj broj pa se lako upoznamo. A onda što bude.


To je sve za danas, do čitanja

20.03.2007. ...11:39 [ Komentari (38) ] Isprintaj

,,,,,,,,,,,,,
[ # ]

Jedan post koji pišen bez inpiracije i bilo kakve ideje.
Pa se samo javljan. Danas san ima utakmicu protiv Bibinja. Dobili smo 9-0. Pogađate ja nisan da nijedan gol. Neće me golo i gotovo. Danas san u 16-ercu proša tri igrača fino nacilja i već san je vidia u golu kad ono, reka bi Šokre, sativa.
I tako, napisati ću novi post uskoro i zahvaljujem se Revenge što me je nahvalila. Ali oni koji me ne znaju bi čak mogli pomisliti da iman 11-12 godina. Citiram što si napisala: "Pusa tebi,odraslom dečku zarobljenom u tijelu djeteta"

Ljudi pozdravljam vas

17.03.2007. ...16:35 [ Komentari (7) ] Isprintaj

..................
[ # ]

Evo san doša napisati novi post na ovaj dosadno iritirajuči blog.

Da vas puno ne pilan reci cu samo da san danas ima utakmicu i zabia san dva gola. Prvi je nako solidan a drugi je malo remek djelo: proša san dva igrača i lobova golmana, a to je sve bilo u 16 metara.

Nego tia san pisati malo o svojin frendovima. O ekipi sa bunkera. To van je skupina od nas 5 koji su uvik skupa vanka.
Idemo poredu:
B1: To van je Pajo. Za njega ne znamo je li muško ili žensko. Izgleda ko muško a sve ostalo mu je ko u ženske. Robu kupuje ko žensko. Prije grada se sprema minimalno jedan ipo sat, namišta frizuru, stavlja kremice...... Svi brojevi u imeniku su mu ukrašeni.
On je običo naš sugar daddy, zlatna koka, duboki đep..... Uvik ima najviše love pa nas financira ako mi nemamo, jedno vrime je tu ulogu preuzea File ali samo dok je Pajo bia u Sloveniji. Njegovi nadimci su: Patketina mala, Metrić, Kero.....

B2: To vam je File. On nije od krvi i mesa, on je od alkohola. More popiti kišu Isusovu. Kad god vam triba uvik će biti uz vas. Ako van se on otvori onda se stvarno možete pofaliti da imate odličnog prijatelja. Uživljen je u motore i aute. On je moj Kum na krizmi. Jedna od najtvrdoglavijih osoba koje ja znan.
Njegovi nadimci su: Bibinj, Lefi, sve spolno prenosive bolesti.
P.S. On i pajo se uvik tuču pa pajo dobije po sebi

B3: To san ja o sebi neču pisati

B4: Šokre. Naš stroj za baline. Poznat po svojin uzrečicama đipla umisto đipro, sativa umisto stativa, 'rž' ga umisto drž' ga. On će jednog dana biti DJ. Isto odličan frend. Svaku igru koju igra igra je za pivu. Kad se napije je najžešči. Veliki ustaša ali to ne pokaziva.
Njrgovi nadimci su: Šokre, Župy, DJ Župayn.

B5: Posljednji ali ništa manje važan član je Šišeta. Njegov životni moto je zašto jednostavno kad može komplicirano. Veliki mozgonja. Romantična duša. I srbo mrzac. Zbog čega se ja i on često svađamo. Opiju ga dvi čaše vina i dvi pive od 0.25.
Njegovi nadimci su: Šiško, Srbosjek.


To bi van bilo to. Imaju svi svojih mana ali nebi ih minja za ništa na ovon svitu.

Budite pozdravljeni.

04.03.2007. ...16:45 [ Komentari (26) ] Isprintaj

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Baš me briga ako su mi uvijek prazni džepovi,
    nosim torbu punu osmjeha!!!
    To je moj nekakav životni moto
    Na ovom blogu će te moči čitati što
    mi se događa u životu i ljudima oko mene

Linkovi