Čija je ovo soba????
[ # ]

Sinoć je Beša slavia rođendan. Došli smo kod njega oko 8 i počeli sa pivama. Pa prišli na kacavidu. Pa smo onda tukli po štoku, ako je ono bia štok. Šou nemili.
I otišli se mi tuči oko 10 sati. Pošlo je nas 4-5, kad smo prošli pored Dolčevite i Corsa bilo nas je 25. I došli mi ispod Corsa di smo se i tribali tuči i njih nema. Niko nije doša. A bia san tako nabrijan za potuči se. I svi pošli ča i meni onaj bolesni Nino uvalia štok u ruke. Eksa san ga. Posli se samo sičan da me Kiki vodia u stan i da san tamo riga.
Budin se ja i ositin da san obuven i mislin se nije vrag da san u patikama uša u krevet, okrenen se da upalin svitlo ono nema lampe. Prvo što mi je kroz glavu prošlo je: čija je ovo soba. Drugo mi je prošlo: neko me je otea. Dignem se ja i pogledan koliko je sati ono pise 6:30!!!! Tražin jaketu i ne mogu je naći i uletin u jednu sobu tamo spavaju Jopa i cura mu. Ja pitan di mi je jaketa Luce kaže u sobi nasuprot. Ja govorin: iden doma ubiti će me mater. A Jopa meni govori: znači nečeš ostati na kavi. Tija san ga ubiti. Zapalija san zadnji duvan i poša ća.
Sve posli 10 sati mi je magla, mutno ničega se ne sičan. Samo znan da mi je bilo veselo. Iman takav filing.

Zaboravia san napisati, jucer ujutro i popodne smo bili kod File u Sukošanu. Pomogli smo mu neke daske bacati. Radili smo od 11 do 4. A ja prije toga ima utakmicu. U Sukošanu se sprdali, zajebavali i opet napravili posa. Vatru zapalili, ukratko bilo je šou.


Ljudi uživajte i nemojte piti

17.12.2006. ...15:24 [ Komentari (36) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Baš me briga ako su mi uvijek prazni džepovi,
    nosim torbu punu osmjeha!!!
    To je moj nekakav životni moto
    Na ovom blogu će te moči čitati što
    mi se događa u životu i ljudima oko mene

Linkovi