Evo me
[ # ]

Di ste ekipa jeste li svi živi??? Evo ja se doša malo javiti.......

Tokon prošlog tjedna san dobia poziv na dva tuluma. Jedan kod Kikia on je slavia rođendan i na drugom su Mare i Iva slavili rođendan. Ja san odlučia otići kod Ive i Mare, ipak san sa Maron 8 godina iša u školu. I požalia san. Nemojte me krivo skužiti. Moglo je biti i bolje, puno bolje. Muzika je bila smeće. Muških je bilo 15 a ženskih 5. Nekako mi je dosadno bilo. Cilu vecer san provea u sobi i priča sa Ivinim bratom. Ali bilo je piti i isti dovoljno za jos onoliko ljudi. A čujen da je kod Kikia muzika bila po mom guštu. Nema veze. Drago mi je da san bia kod Ive i Mare.

Evo van i ovo meni se učinilo dobro. Vi o tome odlučite:

TEČAJ ZA MUŠKARCE

Tečaj će se održavati samo ukoliko bude dovoljan broj prijavljenih! Popust
će biti samo za one koji se budu odlučili za sva predavanja.
Pedagoški cilj tečaja je: informacijski tečaj koji ce osposobiti onaj dio
muškog mozga za koji oni ne znaju da uopce postoji!

Modul 1: obavezni tečaj
1.naučiti živjeti bez mame (2000 sati)
2.moja žena/ djevojka nije moja mama (350 sati)
3.razumjeti da je nogomet samo sport (500 sati)

Modul 2: život u dvoje
1.imati djecu i ne biti ljubomoran (50 sati)
2.prestati govoriti gluposti kad curi/zeni dođu prijateljice (500 sati)
3.prevladati sindrom ''daljinskog'' (550 sati)
4. ne urinirati pored/oko wc školjke (100 sati + praktični dio s video
snimkama)
5.razumjeti da cipele ne mogu same u ormarić za cipele (800 sati)
6.kako doći do koša za prljavo rublje a da se ne izgubite (500 sati)
7.kako preživjeti blažu prehladu bez dramatiziranja (100 sati)

Modul 3: slobodno vrijeme
1. ispeglati košulju za manje od 2 sata (prakticki dio)
2.probavljati hranu bez riganja, dok za to vrijeme ona pere posuđe
(praktični dio)

Modul 4: tečaj kuhinje
1.stupanj (početnici !): kuhinjski aparati ( ON uključi- OFF isključi)
2.stupanj (napredni !): moja prva Podravka juha bez suvišnih posuda i
zagorjelog lonca + prakticni dio : zavrijeti vodu prije dodavanja špageta.



MALO TEžE I DUBLJE TEME

Zbog kompleksnosti i zahtjevnosti tema dovoljno je da se upiše barem 8
kandidata.

Tema 1: pegla - od perilice do ormara...taj misteriozni proces (500 sati +
prakticni dio).
Tema 2: opasnosti pri punjenju posudice za led (demonstracije i video
snimke)
Tema 3: ''Ti i elektronika'': ekonomske prednosti pri zvanju majstora za
popravak (čak i za ona osnovna)
Tema 4: Zadnja znanstvena otkrića: kuhinja i odnošenje smeća ne prouzročava
impotenciju i tetraplegiju (praksa u laboratoriju)
Tema 5: nije protuzakonito kupiti ženi ruže iako ste već u braku
Tema 6: ''Raste li toalet papir na roli za toalet papir ?''
Tema 7: ''Kako spustiti poklopac wc školjke...korak po korak'' (praktični
dio + video konferencijaa s Harvardom)
Tema 8: ''Zašto nije potrebno vjetriti s plahtom kada prdneš?'' (praksa u
parovima)
Tema 9: I muškarci vozači mogu pitati prolaznike za smjer i neće izgledati
smjesno (uvjeravanja)
Tema 10: deterdženti: doziranje - upotreba (prakticni dio; prvo u
laboratoriju da ne bi slučajno uneredili stan)
Tema 11: stroj za pranje rublja/posuđa...bezgranična zagonetka
Tema 12. osnovna razlika između koša za prljavo rublje i poda
(laboratorijski pokus)
Tema 13: ''Muškarac kao suvozač: Da li je genetski moguće da ne govori i
upozorava kad ona parkira?''
Tema 14: ''Da li šalica od kave može sama preletjeti do sudopera?''
(praktični dio vodi David Copperfield)
Tema 15: natprosjecna komunikacija: mentalne vježbe za razumjevanje da je
nešto na polici, a da ne pitate ''na kojoj polici i u kojem ormaru!''

19.11.2006. ...11:28 [ Komentari (46) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Baš me briga ako su mi uvijek prazni džepovi,
    nosim torbu punu osmjeha!!!
    To je moj nekakav životni moto
    Na ovom blogu će te moči čitati što
    mi se događa u životu i ljudima oko mene

Linkovi