.:The Island Of Utopia:.

utorak, 27.12.2005.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nikada, ali NIKADA ne dajte da vas frendova pozerska sestra izvuče iz vaše jebene udobne odjeće.jer.. rezultat je ovaj.. koji psyho look imam. hehe... a stara je slika.. al je jedina koju mi je frend htio poslati (gad hehe) ajde sad kad sam vas prepala...da neš i napišem


život je... lijep. trenutno. dečko mi je došao (prek cijelih praznika :D :D :D ) i eto ga sad preko puta mene , spava (?!?!, 23 sata su!!) nda. nema veze. drago mi je da je tu..
...nekad vam jednostavno nedostaje miris nečije kose...

prijatelje...sam začudo našla.. čak i nešto šta nikada u životu nisam imala, prijateljice
društvo je čudno, al i ja sam pa nema veze :)
a frendice... jedna je hippijevka, drago dijete cvijeća a druga prekrasna dark gadura. po prvi put u životu mogu za neke cure reć da ih volim i da nisu pizdaste cmizdrave gadure :)))

ajde sretna sam... ne znam šta da pišem... pozdrav ljudi, peace

ps, ak nabavim koju normalnu sliku stavim ju hehe

27.12.2005. u 23:04 • 33 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

-zovem se.... kao da je i važno
-ima 16 godina da plašim ovaj svijet
-komunistica sam
-slušam... svašta. rock, metal, grunge.... svašta dobrog
-mrzim:crkvu, religiju, glupe ljude, rozu boju, pop, cajke, šminkere, zatucane aristokratske kretene, jaaako puno toga...
-volim:glazbu, mamu, brata, bratove bubnjeve, svoj bas, svoju gitaru, net, bivše društvo, Njega....
-a kaj ja znam više, ko da je i važno.... nothing realy matters, anyone can see, nothing realy matters... to me......
Image Hosted by ImageShack.us
Mama just killed a man......
Image Hosted by ImageShack.us
put a gun against his head.....
Image Hosted by ImageShack.us
Pulled my trigger.....
Image Hosted by ImageShack.us
now he’s dead.....
Image Hosted by ImageShack.us
Mama, life had just begun,
But now I’ve gone and thrown it all away......