<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovdje ću pisati o svojim pokušajima mršavljenja,i nadam se da ćete mi udjeliti neke savjete.
P.S...ako mislite biti zlobni odlazite s mog bloga.

Živim u:Vu
Imam:-14god
-65kg
-158cm

Why will I do this?
Because I can
Because I want to
Because I get what I want
Because if I acomplish thins, I can do anything
Because it makes me feel brand new everyday
Because I just wont quit
Because I have wanted to be this way forever
Beacuse I can do anything I set my mind up to
Because its my life and my disorder
Because its me
Because I have the willpower
Because I am a hunger artist

I have seen 14 winters pass before my eyes.
I know now, this is who I really am inside
Finally found myself
Fighting for a chance
I know now, this is who I really am

Ciljevi:
1.60kg-naughty
2.57kg
3.55kg
4.50kg
5.47kg
6.45kg

Nešto malo više o meni

Moja najveća podrška mi je najfrendica Lana.
Lally moa.
Ja ju puUuUuno volim.
Nas smo dvije kao sestre i podržavamo jedna drugu u naumu da smršavimo.

Evo neki njeni podatci.
Visina:164
Kg:84

Ona je užasno nezadovoljna svojom težinom,pa smo zajedno odlučile otići na dijetu preko ljeta.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Credits

Designer >> BeLLicH
Images >>
Foto Decadent/ Deviant Art
ImageHost >> Photobucket
Brushes >> Fractured-Sanity




utorak, 07.10.2008.

It's bad...REALLY bad

Počela sam se prežderavati.
Naime,bila sam bolesna 2 tjedna,jer sam povraćala 4 puta.
Nebrinite,nemam miu.
Nego sam sjebala želudac do daske.
Malo se izgladnjujem,onda prejedam,pa izgladnjujem.
I tak sad sam dobila gastritis....
Ima li to netko od vas i jel još uvijek nastavljate sa Anom.
Ja želim nastaviti...ali bojim se da će mi svaki dan biti loše...
Neželim mučninu...
Želim prazninu...
Onu ljepotu...SAVRŠENOST koju ana pruža svim leptiricama.
Evo opet počinjem sa izglaDnjivanjem...tj...Anom...
Nadam se da se neću počet opet prejedati...
Koja sam ja stoka!!!
Smršavim 2 i pol kg...i opet se počnem prežderavati.
Ma strah me i stati na vagu.
Kad sam bila omršavila užasno sam se bojala.
Jer su ljudi počeli primjećivati,pa sam se morala braniti...
Da zdravije jedem i više se krećem...
Eh....da....želim da mi napišete sve što znate u vezi Jabuka i ane zajedno..
Ono zbog čega su dobre...?!
Jer znam da imaju bogme kalorija...
Onak mislim da je 50kcal u 100g....a jedna jabuka...bar moja ima 300g....tak da mi je to puno 150kcal....
Ili je to možda hrana s negativnim kcal..a da ja to nznm...?!?
Počela sam novi režim...
Kupila sam široku trenirku s ogromnom kapuljačom....
Da sakrijem kosti i mršavljenje kad počnem sad opet naglo mršaviti...
I da mogu kapuljaču staviti kad se želim maknuti od pogleda...
Hvala vam leptirice na savjetima i komentarima...
Nadam se da ćete zauvijek biti uz mene...
P.s.zadnji put kad sam se vagala bilo je 58.9....e sad...poima neam kolko je
xoxoVaša Debeljuca




| OsTaVi TrAg... (1) | ...Na PaPiRu | Na VrH pOsTa |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.