malo za dušu..;)
{05.07.2006.}

Razgovaraju vibrator i banana
Banana: -Štase koji kurac treseš? Mene će da pojedu...


Leže dedo i nana u krevetu, kad će nana:
-Ja bi još mogla dizat noge
Kad dedo progovara:
-I ja mogu dići noge, još samo da nađemo nekoga da nas jebe.


Idu Mujo i Fata sumom; pita Fata:
- Mujo, hoces li ti mene ovde silovat'?
- Ma necu, gdje bi' ja...
Posle nekog vremena:
- Mujo, ma me'scini, da ces ti mene silovat'...
- Ma necu ba Fato, taman posla, pa zena si mog jarana Sulje...
Posle jos nekog vremena:
- Ma Mujo, ja se sve bojim da ces ti mene silovat'!
- Ma necu Fato, Alaha mi, pa ti si sestra mog jarana Hase...
I tako nekoliko puta, pa na kraju kaze Fata:
- Ajd' ti Mujo mene bolan siluj, pa da se ja vise ne bojim!


izlazi nana iz WC-a
kaže nana: uh, ja neznam jesam došla il sam pošla
izlazi dedo odma izanje, gaće mu s pale do koljena
kaže dedo: uh, neznam jesam jebo il sam trebo



Djevojka treba hitno stici na fakultet, ali busa nigdje. I razmislja ona, kad bi bar stigao neki prijevoz, sve bi ucinila onome tko ju poveze. I u tom trenutku zaustavlja se Audi i u njemu decko njenih godina, pa je pita:
-Gdje ides?
- Do ekonomskog faksa.
-Moze, ali da te posevim.
Pristane djevojka i krene decko, ali ne moze, nikako da mu se digne. I kaze on njoj:
- Ej, sorry, ucio sam ovih dana k'o stoka, procitao sam tri knjige od petsto strana u zadnja dva dana, glava mi je puna. Ajde molim te izadji,ne mogu te od srama ni pogledati u oci.
I izadje djevojka i nedugo zatim zaustavi se stojadin, a u njemu profesor.
-Dokle ides?
-Do ekonomskog fakulteta.
-Moze, ali da te posevim.
I pristane djevojka i krene profesor, ali ne ide, ni njemu se ne dize.
I kaze on njoj: - Ej, sorry, jutros sam ispravio devedeset ispita, jedva da sam ispavao, glava mi je puna. Ajde molim te izadji, ne mogu te od srama ni pogledati u oci.
I izadje djevojka. I nedugo zatim zaustavi se kamion i kamiondzija kaze:
- Vozim te di 'oces, samo da te posevim. I djevojka pristane.
I krene on i sevi, prodje pola sata, sat, dva, tri, on i dalje trpa. Na isteku treceg sata, kaze djevojka polumrtvim glasom:
- Majstore, jel citas ti sta, jebote?!?!?!

Sad znate sto zene zele znati kad vas pitaju: - Jeste li procitali koju dobru knjigu u zadnje vrijeme?


Pita unuk baku sta je to sex.
Kaze ona, ovo ti je ovako. Kad je u drugom svetskom ratu dosao Svaba kod
mene i me silovao i posle platio 10 maraka, to ti je sex. Onda se vratio
u jedinicu i doveo celi vod. Svi su me silovali i svaki je platio po
deset maraka. To ti je grupni sex.
A sta je onda ljubav, pita unuk.
E pa ljubav su izmislili partizani, koji nisu hteli da plate.


Razgovaraju Amerikanac, Francuz i Bosanac ko najbolje svoju ženu do ludila seksualno dovede..Kaze amerikanac
- jarana ja moju zenu pomalo pocnem lizat po sisama, po stomaku pa naniže..To jarane sveku zenu do ludila dovede...- Kaže Francuz ja moju ženu pocnem lizat od nogu pa polahko se penjem gore i gore sve dok nedođem do one stvari,,e kad tu dođem ma ona odma poludi..- Kaže Suljo ma ja ono muski unutra vani unutra vani...-I kad ti žena do ludila dođe pitaju oni..Kaze suljo - MA KAD GA IZVADIM I OBRISEM O ZAVJESU



Dosadilo Muji i Hasi imati sex samo sa svojim ženama, pa predloži Mujo Hasi da odu u jedan klub gdje se odrzavaju grupnjaci. I tako uđu oni unutra, popiju po piće pa se počnu skidati zajedno sa drugima. I tako počne party, ugase se svjetla. Kad nakon pola sahata viče Hase, hajmo bolan ljudi upaliti svjetlo da se bolje organizujemo, kaže ja već treći put pušim kurac.




srijeda| Komentiraj [7]| Print| ##

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.