DESET CRNOGORSKIH ZAPOVJEDI
{31.05.2006.}

Čovjek se rodi umoran i živi da bi se odmar`o.

Ljubi krevet svoj ka` sebe samoga.

Odmaraj se danju da noću možeš spavati.

Ne radi - rad ubija.

Ako vidiš nekog đe se odmara - pomozi mu.

Radi manje no što možeš, a ono što možeš prebači na drugoga.

U `ladi je spas - od odmaranja još niko nije crka`.

Rad donosi bolest - ne umri mlad.

Kad slučajno zaželiš radit, sjedi, pričekaj, viđećeš, proći će te.

Kad vidiš đe jedu i piju - primakni se, kad vidiš đe rade, izmakni se da ne smetaš.




srijeda| Komentiraj [4]| Print| ##

18 mu je godina tek...
{27.05.2006.}

sjećate se onog plakata koji je imao onaj posmrtni vijenac i pisalo je godina rođenja i godina smrti, i natpis "18 mu je godina tek!"?
e...toga sam se ježila...pogotovo kada je na traci od vijenca pisalo 1987.-2005.
to je bila moja godina.. ali spletom okolnosti i ja sam na sv.Nikou baš te godine postala najsretniji vlasnik vozačke na svijetu (tak je to kad tek 3.put položiš).
sada, pola godine kasnije, obožavam svog golfa i ponosna sam na njegove udubine i ogrebotine jer upravo čine nešto od mene..Vozača..
iskustvom sam stekla vještine koje mi pomažu da ga tako ne ozljeđujem više...

ali...nije mi dalo snage da pomislim na nešto glupo kao Švicarci i Švabe..
čitam neki dan na netu kak je tamo u svako doba lako naći nekoga ko će se utrkivati s tobom za 100-500€.. eek
i tako je neki dečko sletio s mosta neki dan i od njega su ostali komadići.. i tako je poginulo bezbroj mladih osoba koji su se upustili u to misleći da im za tih 500m ne može ništa biti..nažalost..
i nažalost je ovaj svijet tako ostao bez toliko mladih nada..

i pitam se- jeli vrijedno toga?
jeli vrijedno uživati u adrenalinu i zbog toga biti u životnoj opasnosti 2 dana?
jeli vrijedno dati djetetu sve što poželi...brdo novaca,brzi auto i veliki motor i ostati bez tog istog djeteta??
i,na kraju,jeli ljudski tako iznevjeriti roditelje??

jeli vrijedno toga?
subota| Komentiraj [3]| Print| ##

novi post..
{22.05.2006.}

evo me..svi me napali za taj post a ja neam pojma šta da pišem...nit imam kakih fora..
a zadnjih dana mi i nije bilo do toga previše..znamo svi zašto..a nije mi čak ni neko posebno bitan u životu..al tak šta nebi poželjela ni najgorem neprijatelju..no Majo,drž mi se...ja te puuuno volim..i ti si moja ekstremna cura!!!kiss

uglavnom..sve ostalo je po starom..dečko mi se nešto ulizuje..ko da je nešto kriv..al neka,meni to ide u korist..smokin da,da..baš to..
još 3 tjedna i ja odo u Španjolsku...i nije mi jupi zbog toga..neam pojma zašto..al kad se sjetim da trebam bit 10 dana sa debilom kao što je Nađ..i s njegovim suvišnim komentarima,blabla odustala bi odma..zlo!!

evo jedna pjesmica za nesretno zaljubljene..
POLJUBI ME,KO PRVI PUT DA LJUBIŠ,I JOŠ NJEŽNIJE,DA ZAPAMTIM ŠTO GUBIM..DA MI OSTANE TAJ OSJEĆAJ..
POLJUBI ME,ODAGNAJ BAR VEČERAS TAMNE OBLAKE I ZAGRLI ME JAKO DA NE ZAPLAČEM,TI IDEŠ ZNAM...
KAD ODEŠ ZNAM,ZABORAVIT ĆEŠ DA SMO NEKAD TI I JA ZAUSTAVLJALI VRIJEME MEĐU ZVIJEZDAMA,KO DA ME NIJE BILO IDEŠ SAD..
KAD ODEŠ ZNAM,ZABORAVIT ĆEŠ BOL U MOJIM OČIMA,I DA JE ŽIVOT MOJ U TVOJIM RUKAMA,KO DA ME NIJE BILO IDEŠ SAD...
KAD ODEŠ ZNAM,ZABORAVIT ĆEŠ OKUS MOJIH USANA I NEĆEŠ MI SE SJEĆATI NI IMENA,KO DA ME NIJE BILO-IDEŠ SAD.
.
ponedjeljak| Komentiraj [5]| Print| ##
boli me briga...odo kod Mute i potrudit se da se "osoba" osjeća što više uljezom, pa makar ga morala zaskočit tamo pred njom...kujetina!!!enivej:
do I look like I care???
srijeda| Komentiraj [5]| Print| ##

ja došo...
{08.05.2006.}

pa ovak... zašto me nije bilo??
krenit ću od petka...bila kod Marka malog...pa tatu vozila u retfalu po neki tv..pa pokidala auto...tj.puko mi cijeli blatobran jer sam se iz nekog kanalića za kišu htjela popet na neku malu ćupriju... i ode u kurac...a tata sa mnom u autu?!! eek pa bravo, kristina!!!pa odma kod strica da to popravi-a već 8h...a ja se dogovorila u 9...i onda došla po gospodina,on nebi u grad,a meni se baš išlo..tak da sam jadna morala plakat sat vremena i onda smo-u pola 11 ošli..jel ono??thumbup ja sam glavna!!!
i prošetali se,ošli jest i kuć..eto,Majo,di sam bila...

pa subota...ustala u 6h da vozim tatu u bosnu...zamračila...( al vozila sam kolko hoću,to mi je reko,kolko se usudim...auuuu...i obišla sam sve autove...i sto traktora..brat se sasro.) i došla,došla u 7 navečer...premorena..i ošla van u pol 11..opet popizdila-sve jadno,mrtvo..s tim da su moje babe cugale i moj tata upo u sobu a jelena naginje votku..partyparty al nije ništa reko...ni za moj auto...ma ništa...

ja pokidala auto a on me poslo kod PRIMORCA da mu odnesem neki skupi dio koji mu ne treba,jer mi je u subotu primorac pregledo svu elektroniku i popravio šta treba-besplatno..to zbog mene..smijehsmijeh
još mi tata kaže-idi ti sama i kes nabacio smijeh i spremi se malo......pa prodike da sam ja već u godinama kad vać trebat tražit što mi odgovara..nekog sa zanatom ko primorca ili nekog ko Mutu-školovanog.."eto,onaj tvoj već faks završava,ne svađaj se s njim.."
Dado Primorac se kupo kad sam došla,pa sam bratu ostavila..tak da sam mu se navečer imala razloga obratit..cerek

odo papat..njami puse svima...
fata
ponedjeljak| Komentiraj [3]| Print| ##

Don`t leave home...
{04.05.2006.}

Curke moje... sjećate se ovog??? cerek




DIDO lyrics


četvrtak| Komentiraj [6]| Print| ##

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.