ako ne znate na kog sam smotana ko sajla...
{22.04.2006.}

to je na mamu...dragi Bože, idemo mi jučer u grad i parkiramo kod općine..i ona nema sitno za parking..i ni 5 ni 6-ona ide usitnit kod PROSJAKA!!!!! onaj bez nogu što stoji kod kazališta...i dok je ona prebirala onu siću u njegovoj kutiji ja se sakrila iza nekog stupa,Isuse dragi..sramote..

i onda smo bratić i JA mijenjali zimske gume ljetnima..pa mu je pao auto,dizalica otkazala...mogo je poginit,srećom pa smo stavili zimsku gumu pod auto..
pa je moj brat našo ulje neko za auto,kosilicu,šta već,i potego jer je bilo u boci od ledenog čaja..party

i odo u Bosnu do sutra,tak da hoću 26 komentara kad se vratim!!!
sretan mi put-ipak jja vozim!!
wavewavewave
subota| Komentiraj [11]| Print| ##

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.