donijet će zeko svašta pod bor!!
{13.04.2006.}

Bok!!!
Dobila sam glupu menzu,i to 3 dana prije,i to baš kad se Muto doselio…grrrrrrrrrr!!!!

Brata zlostavljam cijeli dan, ljuta sam jer on ne mora ništa radit, a ja sam na praznicima što znači ono mamino: « rintaj, `ćeri, rintaj, nemoj se slučajno odmorit preko praznika!!!» bang
Pa sam morala bratu bacit tatin donji dio pidžame na facu dok je ležo… da ga kaznim što mi prdi po kući cijeli dan i živcira me, tipično muško..a ja dobila menzu!!! Bolje me ne dirat!!mad A uostalom, šta mu može bit?? Ne mogu mu preć tatini hemeroidi s pidžame na facu, samo što on to još ne zna, pa se već treći put umiva!!!rolleyes

Maja i Miro se pomirili..to je baš lijepo..baš smo svi sretni!! Mi činimo tako sladak triper, to je tak super veza!!! Kad sam ja u njoj, a jadn dečko ni ne zna koliko!!cerekcerekcerek - to smo mi!!

P.S. ja se bojim te ekskurzije, mogli be me tako nadrogirat ko našu legicu i oduzet mi nevinost!!!!eek
četvrtak| Komentiraj [3]| Print| ##

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.