jeeeee, komarci doselili..
{07.04.2006.}

eo,bilo bi vrijeme da i ja nabacim neki post..
jeste ikad probali isjeckat komarca? ja jesam...dalo bi se nešto i na tavu bacit..njami samo da nije petak..
pa ljudi,ja tek sad skonto da sam kod lembe rado viđena...fala, lemba thumbup
oko mene se sama sranja događaju..pa tako i pobačaj jučerašnji..ne moj,već od cure s kojom me bivši prevario i koja mi je tih 6 mjeseci zagorčavala život....tako da ta 17-ogodišnja I.B.-podaci poznati redakciji,kak maja kaže,sad plače za svojom bebom...koju je napravila s tipom koji ju mlati..ma bravo curo,nema šta!!a njena najbolja legica priča po školi da će EUTANAZIRAT bebu...mislim ono...ostrugat će jeheadbang...ma fuj..gade mi se!!

dosta o tome...debeli mi se seli za 2 dana..pa se neću više moć seskat stalno..eek al tužan sam...i zbog toga,i zbog njega i što više neću stalno viđat od njegove seke bebe..

auto mi još pokidan..pa moram pazit di idem s njim..jebote,ne smijem ni na jebodrom više s njim,jer,ak neće upalit,zovi tatu da promrda neku žicu...joj,joj...siroče moje malo..

još 3 mjeseca do moje 19-e..kog ću zvat na rođoš?
Marka (3)
Kiku (2.5)
Ivana (1)
Šimu (3)
Antonia (2)
Vekicu (3)
Maja (17)
Dunja (19)
a svi ostali mi se morate ulizivat da vas pozovem!
i svi ćemo pit kakao party i ima da nam bude super..šta ste se već uplašili,stavit ću slike...

ovih dana sam samo u poplavi...prvo mi u kući puko neki ventil pa mi voda curi kroz zidove...i smrdi vlaga...bljaaaaak!!!
al to je i dobro jer sam imala slapove niz stepenice..
pa onda od suza....ne svojih,nije ni bitno...
pa sad kažu da se Drava digla...hm..
moram kupit one ribarske čizme..

odo se sad naspavat..zijev treba se seskat večeras..:) ipak je to oproštaj..pa slijedi dugih par dana..
al odo prvo jest,dok mi brat (12) nije došo,da ne pojedemo opet kilu kruha sa sjemenkama i još se potučemo za okrajak!
petak| Komentiraj [9]| Print| ##

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.