I rest my case.. :)
{05.04.2006.}

kako je liiip...kiss
evo a opet na informatici..no jadna ja..
samo spavam pa nemam vremena za net..
i tak, nea ništa novo..lega ženski mi u kurcu,ili,kako bi moj kolega simba reko u banani..srećom pa on ne čita moj blog da ne vidi kolko se spominje.. zašto niko neće četat?
a? a? glupani jendi..
bio sam kod mog Ma`ka malog sinoć..bio je u zološkom i vidio vižotinje.. i skoro pa sam ga naučila reć-jebo ga brat..thumbup
radit ću na tome da nauči..on je bio Luigi a ja mario na Nintendu..al ja sam pobjedio...jedva..al obavili smo jedan razgovor ko veliki..yes
tu smo negdje..generacija..2003. i 1987. godište je tu u komšiluku..
et odo ja sad bit dobro dijete i pisat informatiku..thumbup
srijeda| Komentiraj [7]| Print| ##

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.