mi proslavile 19.
{02.04.2006.}

Evo me..napokon mi je prestalo bit muka i glava pulsirat pa sam nešto pojela i ajd da napišem nešto… bilo je…ajme..nut
prvo smo bili kod ane,ona je slavila devetnaesti..kao šminkali se,al smo bile malo musave jer nakon čaše votke i prsta red bulla i niste baš u stanju šminkat se…party
I ošli u škorp,tam bilo jadno,nešto malo ljudova,pa u domin.. tamo nas je već popustilo pa smo se bacile na novu cugu..ja vino…neko nešto..party
Mislila sam da će i tamo bit glupo al nije jer smo se udružile s pevaljkom,rolleyes tj.mojom legicom koja je plesala sa mnom u Želji..tak da je cijelo vrijeme pjevala za Ninu,Jelenu i ekipu..jedno deset pjesama..pa kad je bio fajront ošli do tvrđe..u Q-u,pa u koktelu..tamo smo se isto kreveljile..mislim…malo mi je mutno sve,al znam di sam bila..a šta sam radila..hm..sve u svemu,bilo super..
Pogotovo jer mi je moj komšo reko popravit auto..a doooobar je...mmmmmm...rolleyes
Da,da,razbolio se..upalim ga,on se ugasi..i tak 100 puta..no kažu relej ošo,ma šta god to bilo..pa sam jučer morala vodit jelenu u grad da mi da kontakt dok ja mrdam neku stvar ispod haube da se upali..muko moja…
nedjelja| Komentiraj [6]| Print| ##

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.