body

Napokon...napokon sam došla..nemate pojma kako ste mi nedostajale...
jedva sam dočekala da napokon napišem ovaj post...da sve izbacim iz sebe...
.....život mi je onako....u školi - KATASTROFA....u prijateljstvu onako...može i bolje....ljubav..e to je jedino što me drži na životu....
...kao što znate ja sam "samo ana"....e pa nisam više...sad sam i mia...nisam htjela...nisam htjela početi povraćati al jednostavno sam počela...došla u kupaonicu, zagrlila WC školjku i gurnula si prst u usta.....a neželim to...al jebiga...tako sam očajna da sam i to počela raditi...
a sad sam od 4.2. na dvopeku i vodi....do 4.3.....znam da uvijek nešto određujem pa odustanem...al jebiga...tako funkcioniram....
....prijateljica mi je saznala da sam ana.....čitala mi je blog sve ovo vrime i pitala me...pa sam joj priznala...priznala sam joj i sad i za miu....a ka dje ona meni nešto rekla...nisam mogla virovat....ona se riže.....a ja joj glupača nemogu pomoć kad i sama sebi ne mogu.....al bar mi je lakše kad imam nekog uz sebe kome mogu sve reći....
što se tiče kila...nisam se vagala...i ne mislim.....do 4.3....tad ću se izvagati...nadam se da će pokazati bar 50....ili još bolje 48-49....
e da.....oprostite što vam se nisam javljala i što nisam ostavljala komentare...internet mi je bija u kvaru....
volim vas....i držite se.....pussa

thin
and be thin!

03.02.2008. | 21:23 | | 20 | Komentiraj |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Who is Yellow?????

Yellow ima 14 godina i živi u Zadru...
jako je temperamentna i emotivna osoba..jako je vezana za neke osobe...
....voli papati čokoladu iako od nje dobije prištiće i samo se bezveze deblja..
što još voli????...voli slušati muziku, plesati, pivati....voli se glupirati....
teška je šminkerica (nije sve po zadnjoj modi..al ipak..)....
obožava kad se probudi...kad osjeti..kad stavi svoje ruke na svoje kukove...pa kad se onako lipo ističu..
kad se vide...mmmmmm....neželi biti hodajući kostur...želi..želi smršati svoja debela bedra.....želi biti primjećena...želi da joj ber netko kaže da želi izgledati kao ona...samo da se zna...ona nije ni Ana ni Mia....jednostavno ima Ed (poremećaj u prehrani)
neželi više slušati kako joj govore da je debela...da je slatka al da triba smršaviti........uzori si joj....-Jessica Alba, - Andriana Lima, -Alessandra Ambrosio, -Nicol Richie...


visina: -160 cm
težina: -53 kg
1. cilj: 52 yes
2. cilj: 50
3. cilj: 48
4. cilj: 47
5.cilj: 45
6.cilj: 43
..............



Zašto želim smršaviti?????????
*zato da mogu stati u xs
*zato da se nemoram skrivati od tuđih pogleda
*zato da mogu obući najuže traperice i da mi lipo stoje
*zato jer zelim steći samopouzdanje
*zato, ako smršam, jedino ću tada biti istinski sretna
yes

Linkovi

*****CURE KOJE IMAJU SLIČAN PROBLEM KAO I JA*****NISU POREDANE NIKAKVIM REDOSLJEDOM****AKO NEKA NIJE MEĐU NJIMA-NE LJUTITE SE

Klub Leptirica


Wannabe (perfect girl)
Rexy
Doica
x..skin and bones..x
Sad Girl
Ambra
Best friend to anna
Look what they done to my dream
Diet
Be my, be my baby
Can you see my bones??
Hilf mir fliegen
Ferry

Thinspiration Blog


King Andora -
Big Isn't Beautiful

I want your heart-shaped lips, lips,
Cooler hula hips,
I want to feel my bones on your
bones, yeah,
I wear my heartache at my sleeve,
I love myself too much to see,
It haunts my dreams,
It haunts my every dream,
Every boy wants a body to die for and,
Every girl who's thin is his rival,
I wish I had a body to die for,
Skinny is sexy,
Big isn't beautiful....
I'm gonna shed me some skin,
Get me real, real slim,
I want to feel my bones on your
bones, baby,
I am a teenage drama queen,
I throw my guts up for self-esteem,
It haunts my dreams,
It haunts my every dream,
Every boy wants a body to die for,
And every girl who's thin is his rival,
I wish I had a body to die for,
Skinny is sexy,
Big isn't beautiful,
Ohh, ohh, ohh,
Every boy wants a body to die for and,
Every girl who's thin is his rival,
I wish I had a a body to die for,
Skinny is sexy,
Sweet anorexia,
Skinny is sexy,
Big isn't beautiful....



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Messiah -
Anorexia Nervosa

Time of puberty
Age of quandary
Sorrow and worries
Disagreement
Predicament
I enigmatize
Weakness overcomes my body, my brain's so empty
I lose my appetite, day in day out
My body's deeply marked, I'm undernourished
Mental changes, my mind is splitting
Inferiority complexes, time to confess
Pride and power, is giving me the hunger
Depression and apathy, is changing my spirit
Time to go hungry
It gives me great joy
Pleasure and satisfaction
To fight against
My hunger pangs
Gives me pride
Feeling of sheer terror
To see me in the mirror
I could be so fat
Every pound I lose
Helps me on the course
To my sheer perfection
I don't realize how bad my body's feeling
My eyes see only my perfect slim body
But really I'm a half-starved skeleton


Every boy wants a body to die for and,
Every girl who's thin is his rival,
I wish I had a body to die for,
Skinny is sexy,
Sweet anorexia,
Skinny is sexy,
Big isn't beautiful....


Image and video hosting by TinyPic

Mršavljenje je jedina igra u kojoj pobjeđuješ kad gubiš!!!!

Don't eat - feel beautiful



Image and video hosting by TinyPic


What I need from you
And you're my obsession
I love you to the bones
And Ana wrecks your life
Like an Anorexia life



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Debljina je izbor.
Ti odlučuješ želiš li
biti debela... Želiš li?


thin

I'd rather die
Thin and Beautiful
then live
Fat and Ugly...


Skinny:
Because everyone thinks I can't do it!!!!!!

I'm stravin for perfection!!!

UGLY, no one wants a FAT girl. Don't EAT that, BAD girl. You're DAMANAGED.
Never THIN enough.

Because I' stronger than food.


Image and video hosting by TinyPic
If you eat again, you can never be like her.
If you eat...you will stay fat.
If you eat...no one remember
you as being pretty thin girl..
If you eat...no guy will never wants you.
If you eat.......the red dress will lool horrible on you.
If you eat...you will be ugly ferever


Image and video hosting by TinyPic

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket