SLIKICEEEEEEE

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us






Nešto o meni

..ja san Katja,živin u pazinu,rođena 07.10.1994,vagica,idem u glazbenu i sviran flautu,u folkloru san od vrtića i da se nedaj bože moran ispisat bin poludilablablacry.....slušan sve(nisan bas opredijeljena za nesto posebno),
..inače san dobra curica,zaigrana,komunikativna,
promjenjivog raspoloženja ali pretežito sretna,bez predrasuda,pozitivna,mlada i ne želim ostarit,osjećajna,ponekad tvrdoglava,zaljubljena(kad se zaljubin taj "nesretnik" se nece tako lako oslobodit od mene)kiss,

VOLIM:
frendove i frendice
PLESAT
slušati glazbu
spavati
viceve
FEŠTE
svoj razred(na neki način)
obitelj
životinje
svoj mobitel
čokoladu
KOMADEEE
čitat
fancy majice
zabavu
GOSTOVANJA
simpa ljude
ljeto
kavu(psssssssssst)greedyparty
leptiriće
IZLASKE
zagrljaje
dodire
zvijezde po noći
i...onega kretena ki ne zna kadi mu je glava,kadi mu je rep

NE VOLIM:
umišljene ljude
one koji se petljaju u tuđe živote-get a lifenamcor
predrasude
ljubomoru(iako san i ja ponekad ljubomorna,ali se nastojin kontrolirat)
cigarete
drogu
dvoličnost
zavist
i..kad mi neki proda onaj vic o djevicama jer vajk nasjednen
..kad ne kužin vic pa ispaden glupa

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us








< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtaRi jEp/NoPe ?

diZaJn By: zRinE

Opis bloga

..moj život..
..zanimacije..
..misli..
..gluposti..
..prosudite sami..

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr

Monitor.hr


FANCY BLOGIČI

STEPHANI
MAJA
JA&MARIJA
PETRA
VIKI
MARINAAAAAAA
ČIČKA
MAYA I STEFY
NATALI
NAJNO I MATEY
I JOS JEDNA MARINA
BARBARA
SweetGoth
Her interests
Lara&Emili=)
jeLeNi
M@L@
Sofisticirana krvopija
Emo girl
Bahata mala
Vale&Matea
NiNa
SPLICHANKA
Izgubljena u ljubavi
JEnnY
MaLaZlOcHkA
OOpasna mala
Enzo&Gubich
EnZo
GubiCH
MARKOOO
KaTy@
dRuGaČiJa
LaUrA
U LJUBAV VJERUJEM
Fakin demet blogač
Lady world
Lancy

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


TE NEKE FANCY...

Ljubav je samo san koji traje dok se ne probudiš...

MUSKARCI IMAJU PROBLEM ZA SVAKO RJESENJE!!!

55% znaš da si mi sladak,65% znaš da mi se sviđaš,75% znaš da ne mogu bez tebe,85% znaš da si mi sexy,95% znaš da te volim,100% ne znaš da se zezam!!!!

Znam tvoje ime,znam tvoje prezime.znam gdje živiš,znam miris tvoje kose,jedino ne znam okus tvojih usana.daj pomozi mi ,nije fer da padnem na zadnjem pitanju.

Ne mogu doručkovati jer te volim,ne mogu ručati jer te volim,ne mogu večerati jer te volim,ne mogu spavati jer sam gladan.

Ne uradi danas ono sto sutra mozes odloziti za prekosutra!

Uzela si zilet,
prerezala sebi vene,
s cim cu sada da se brijem,
kujo mislis samo na sebe.

-Pogledaj me molim te,
Jer ja ti želim reći : volim te.
Za tobom mi srce vene,
A iza toga stoji upitnik :
VOLIŠ LI TI MENE??????
-Teško je gledati u Sunce,
I ne vidjeti njegov sjaj,
Ali još je teže voljeti,
I sanati da je kraj!!!

Po najnovijim anketama utvrdjeno je zasto muskarci ustaju nocu. 10 % ustaje da bi nesto pojeli, 15% da bi otisli u wc a 75% ustaje da bi se vratilo kuci!!!

Ako se nesto dobro dogodi pijes da proslavis, ako se nesto lose dogodi pijes da zaboravis, ako se nista ne dogodii pijes da bi se nesto dogodilo.

I sve sam druge tvojim imenom zvala, i sve im uzela, a nista im dala, jer kad se samo tvojih ociju sjetim, na svim se neduznim muskarcima svetim...

Ja nisam cvijet po kojem se gazi, niti sam svjetlo koje se gasi, ja nisam rob koji te slusa, ja sam jedna zaljubljena dusa.

Kad se poklope kazaljke na satu i kad otkuca ponoc, ti zatvori oci i stisni ih jace i sjeti se onog tko zbog tebe place!

Netko je rekao – Ako nekog voliš, oslobodi ga. Ako se vrati – tvoj je zauvijek, a ako se ne vrati – nikad nije ni bio tvoj!!!

Dok noc tiho pada i vjetar nezno piri, zelim ti laku noc i neka te cuvaju vampiri. Drakule neka se s tobom slade, jer spavas bez mene slatki mali gade..

Sve u zivotu shvati kao igru, jer jedino tako mozes dobiti, a i ako izgubis, uvijek mozes reći da je sve bila samo igra..

Daja sam ti sjadojed, daja sam ti zake, ja bi daja poja sjeta za te. Daja bi ti kanajinca i bicikjom kjug, sve sto imam daja bi da ti budem djug!

Osjecaj isti, zbog decka patimo. Prokleti nek su svi zbog kojih ne mozemo da ih vratimo. I dokle god pored takvih gadova ostajemo, sve hladnije kucke postajemo!

Andjele moj gdje si noci ove? ako si zaspao dodji mi u snove! gdje vrijeme ne postoji gdje je sve u plavoj boji... polako tonem u san pozuri andjele! svanuce dan!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Nije sve tako sivo

Red suza, red bijesa zbog SMS-a
Tvoje duševno stanje je poput lasagne
Zar na tebi da štedi? Da te tako uvrijedi?
Crven u licu gnječiš limenku piva

Njen «sori» po Vuku i :) na ekranu
Idu ruku pod ruku kao sol na ranu
Zar nakon svega joj nisi ni poziva vrijedan
A zbog nje si preš'o na 091?

Barem te nitko neće mučiti sa francuskom dramom
Posudit ćeš si film sa Žanklodvandamom
Zbogom filmovi bez boje i odresci od soje
Pozvat ćeš kod sebe sve frendove svoje
Pod hitno ti sad treba par promila
I barem tona TESTOSTERONA!!!!

Nije sve, nije sve tako sivo
Kad imaš s nekim otić' na pivo

I dok Žan izbija bubreg nekom sporednom liku
Ti od suza jedva i da vidiš sliku
Zbog nje su dečki pišali sjedečki
Sad, jebi ga, šta ćeš, sjediš i plačeš
Treba ti par promila, muška idila
I barem tona TESTOSTERONA!!!!

Nije sve, nije sve tako sivo
Kad imaš s nekim otić na pivo.

Lollobrigida-moj dečko je gej

Bio je već "stajliš" kao mali
Skupljao Madonnu , K-K-Kajli
Nosio je samo pinkie "starke"
Voljele su ga sve naše m-m-majke

Znala sam da dečko je za mene
Sladak je i baš razumije žene
O, kako sexy par mi ćemo bit
K`o Angelina i Brad Pitt - al sve je ošlo vrit! Uh, shit!

Ref . Gay, moj dečko, dečko je gay;.on je gay

O, mi carińo, porque no me qieres mi amor?
estoy muerta sin ti! No te vajas com tu amigo...por favooooor!!!

Čipka halteri - njemu se spava,
Koža, svila - njega boli glava,
A baš se sexy kreće dok pleše
Zar debela sam pa me zato ne-ne-neće

Voli me i šalje puse stalno,
Ljubi me al` ne dira me - tamo;
On je pištolj bez ijednog metka,
Zar baš od svih moj dečko mora biti tetka??

Gay, moj dečko, dečko je gay;.

Hej, gay je stvarno ok
Svi kažu gay je ok
Al` što mi to sad znači, think I m losing this game

Ref. Gay, moj dečko, dečko je gay...

Gay je ok, on je gay, gay je ok.

Šajeta - Leteća Barbara Lyrics

Barbara je stjuardesa
Pa po nebe bordiža
Vero ši, vero ši, vero ja

Po nebe nisu ceste
Saki dan na drugen meste
Ki zna ki ti jubav krade
Saki dan va drugen grade

Da storin krila, nisan kipar
A leteću kako Ikar
Aš zbog tebe ja niman mira
Dok ne zmislin neka krila

Barbara je stjuardesa
Pa po nebe bordiža
Vero ši vero ši vero ja
Barbara je stjuardesa
Pa po nebe ona leti
Vero ja vero ja vero ši
I nju sada na tanci
Peju drugi padobranci
Se Kinezi, se Francuzi i neki Danci
A mi muški pravi
Zgjedamo njoj kako mravi
Ma ki bi je na nebe ćapal

I si tvoji piloti
Ne znaju igrat se na baloti
Kad bi se s manun potukli
Debji kraj oni bi zvukli
I kada biš ti jednega dana
Šla dole z aeroplana
I kada biš po ceste hodila

Biš se vame zajubila

Leteća Barbara
Kad biš se ti kalala
I mane jubav dala
Santa Barbara

Zbog tebe ja sada
Naručujen novo piće
Magari znan da si ti
Ljucko biće
Bez avijona ne moreš letet

17 mi je godina

Šalje me nocas nebo po tebe,
da me spasiš od dosade.
ja bih da te vodim u svoj stan,
da me malo provozaš
oho.. da te provozam

sva zadrhtiš kada cuješ rock’n roll
rock’n roll je pola ljubav, pola bol
znoj ti lijepi majicu uz tjelo,
ne gledaj me da nam ne bi prisjelo
oho.. da ne bi prisjelo

sedamnaest mi je godina,
još se nisam ljubila
sedamnaest ti je godina
pa bi probala

sedamnaest mi je godina,
još se nisam ljubila
zar još treba godina
da bi probala.

šalje me nocas nebo po tebe,
da me spasiš od dosade
ja bih da te vodim u svoj stan,
da me malo provozaš
oho.. da te provozam

sva zadrhtim kada cujem rock’n roll
rock’n roll je pola ljubav pola bol
znoj mi lijepi majicu uz tjelo,
ne gledaj me da nam ne bi prisjelo.
oho.. da ne bi prisjelo......

Vera od suvog zlata

Iden doma, kasni je sat
Ona me ceka sva topla i meka
Da ne more spat...
Ja jubin sve tiše,
Jer ništa joj više ja ne mogu dat...
Nešto me guši, leži na duši...

Zna i ona da me je sram
Šta kraj nje san lega, ramenima slega
Jer ne znan ni sam

Šta da joj kažen bez da joj lažen
I tugu joj dan...
Nešto me guši, leži na duši

Ja san volija nju dušon i tilon
Sad se moran sveton vodon
Polit prid njon i sviton...
Ja san volija nju, al' zatvaran vrata
Za jubav falšu san da
Veru od suvog zlata ...

Šuti ona, šutin i ja,
I već smo dugo jedno kraj drugog
Ka' noć i dan...
I nije mi lako, živit ovako,
I bit normalan.

Nešto me guši, leži na duši...

Ja san volija nju ...

Hrvatica

moj zivot nije lak
al barem imam stila
jer kako god okrenem
sve sam zivo napravila
dobro udala se nisam jos
al imam zelju jaku
samo da je musko
ja ne trazim u jaju dlaku

transperatna sam
kao vladini prvaci
suvereno vladam teritorije
samostalana drzim sve u saci
ne padam pred koleketivnom euforijom

ja, tebi sam vjerna ko opatica
ko svaka druga hrvatica
slakta kao med
za tebe spremna sve

da samo tebe ljubim ja
tebi sam vjerna ko opatica
ko svaka druga hrvatica
slaka kao med za tebe stvorena
da samo tebe ljubim ja
hrvatski reperi
dignite malo hajku (sikiriki, kokice)
onaj kuhar vam uzeo posao
dijeca slusaj krivu majku

Desperado

Soy un hombre muy honrado,
Que me gusta lo mejor
a mujeres no me faltan,
Ni el dinero, ni el amor

Jineteando en mi caballo
Por la sierra yo me voy
Las estrellas y la luna
Ellas me dicen donde voy

Ay, ay, ay, ay
Ay, ay mi amor
Ay mi morena,
De mi corazón

Me gusta tocar guitarra
Me gusta cantar el sol
Mariachi me acompańa
Cuando canto mi canción

Me gustan tomar mis copas
Aguardiente es lo mejor
Tambien el tequila blanco
Con su sal le da sabor

Ay, ay, ay, ay
Ay, ay mi amor
Ay mi morena,
De mi corazón

Me gusta tocar guitarra
Me gusta cantar el sol
Mariachi me acompańa
Cuando canto mi canción

Me gustan tomar mis copas
Aguardiente es lo mejor
Tambien el tequila blanco
Con su sal le da sabor

Ay, ay, ay, ay
Ay, ay mi amor
Ay mi morena,
De mi corazón

Ay, ay, ay, ay
Ay, ay mi amor
Ay mi morena,
De mi corazón

Aserejé

Mira lo que se avecina
a la vuelta de la esquina
viene Diego rumbeando.
Con la luna en las pupilas
y su traje agua marina
va despues contrabando.

Y donde mas no cabe un alma
alli se mete a darse caa
poseido por el ritmo ragatanga.
Y el dj que lo conoce
toca el himno de las doce
para Diego la cancion mas deseada
Y la baila,y la goza y la canta...

Aserej, ja deje tejebe tude jebere
sebiunouba majabi an de bugui an de buididip [x3]

No es cosa de brujeria
que lo encuentre tos los dias
por donde voy caminando.
Diego tiene chuleria
y ese punto de alegria
rastafari afrogitano

Y donde mas no cabe un alma
alli se mete a darse caa
poseido por el ritmo ragatanga.
Y el dj que lo conoce
toca el himno de las doce
para Diego la cancion mas deseada
Y la baila,y la goza y la canta...

Aserej, ja deje tejebe tude jebere
sebiunouba majabi an de bugui an de buididip [x3]

Dante

Ja san bija Dante, ja san bija Bah
I ti'š meni reć ki je ki, ča je ča
S kud si doma ti, beibe, s kud san ja

Ja san tić, tić, tić i s tićima švičen
Ne rabi toja kanta
Ja san beibe blago, ja san beibe slon
Ja san beibe, Napoleon

Ja san bija grota, ja san bija prah
I ti'š meni reć ki je ki, ča je ča
S kud si doma ti, beibe, s kud san ja

Ja san brek, brek, brek i brek ću biti
Ne rabi druge kante
Ja san beibe blago, ja san beibe slon
Ja san beibe, Napoleon

[solo]

Ja san bija Dante, ja san bija Bah
I ti'š meni reć ki je ki, ča je ča
S kud si doma ti, beibe, s kud san ja

Ja san tić, tić, tić i s tićima švičen
Ne rabi toja kanta
Ja san beibe blago, ja san beibe slon
Ja san beibe, Napoleon

Ja san bija grota, ja san bija prah
I ti'š meni reć ki je ki, ča je ča
S kud si doma ti, beibe, s kud san ja

Ja san brek, brek, brek i brek ću biti
Ne rabi druge kante
Ja san beibe blago, ja san beibe slon
Ja san beibe, Napoleon

Sandi Cenov- Malena

Malena, nocas srusio se svijet
malena, sve je tako glupo bez tebe
sad kad je stvarno kraj
Boze, snage mi daj
samo da prodje ova noc
tako prokleto sam cekam novi dan
prvi cetvrtak bez tebe

Malena, oduvijek si znala tko sam ja
malena, ne mogu ja bez svojih oblaka
sad sve su iste ko ti
sve se smiju ko ti
kako su lijepe, samo da znas
sve me ljube ko ti, sve mi lazu ko ti
i sve su moje, a tako sam sam

Ref. 4x
Malena, kako cu bez tebe sutra
malena, falice mi s tobom jutra
ima drugih, ima boljih, ali nebo zna
samo ti si moja malena

Malena, nocas srusio se svijet






srijeda, 02.01.2008.

I LIKE THE WAY WE MOVE TI

HELLO! Kao prvo SRETNA VAM NOVA,neka van bude bolja nego 2007 i neka van se ostvari sve ca poželite ali ne mojte pretjerivatzujo..znači..khm
San ozdravila i sad san jako happy jer san bila na svem ca san planirala..i sad mi je tako super..i bas san u blagdansken duhu,moran iskoristit te ferije najbolje ca moren jer cu se pole kad bude počela škola tuć po glavi,a preporucijen da i vi to storite..da budete u toku ću van povidat kamo san sla finit te dane...dakle..
Kao ca znate za Božić san bila bilna i onda su mi otpali Cocktailsići ali dobro,nema veze..san dobila izvješće kako je bilo pa nisan bila bas jako uskraćena..znači da počnemo..
30.12. je bilo Hladno pivo u Rovinju..bilo je predobro..bolji su uživo definitivno..san videla par poznatih ca nisan očekivala ali drafo mi je da su dosli..cak san pogodila kude se gre do autobusne i najerala san maju da teče po Rovimju,sorrycry ali bila je pjesma Nije sve tako sivo pa..znate većzujo..ali rano su finili,neznan baš kad ali se sjećan da je bilo rano..i tako bilo je dosta šeksi..samo ca neki pate od klaustrofobije i to sve ali necemo u detalje..

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


..31.12...doček..bilo je odlično..bila san u klubu(ne u oštariji club)..imali smo fancy vatromet...bi je jako ljepi..i dobra muzika...nesto za popitparty..da sad ja tu nepišen romane ca je sve bilo cu van prikazat ko ca san Stephani preko poruke ali ja sa nadan da cete skužit..
1.I m coming up so you better get this party started
2.I like the way we move it
3.Nije sve tako sivo kad imas s nekim otić na šankwave
4.The song and drink with the big BANG!!
5.Oh,oh I m in trouble

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


...1.1.2008...boćalište..Cocktails band..pa kad već nisan bila za Božić san morala to nekako nadoknaditbelj..bilo je dosta OK..bilo je odlično dok ni dosla jena osoba koja mi jako gre na živce..dok se ona ni pojavila u mojemu životu sve je bilo super..i sad je skoro sve slo svragon..ali bit ce bolje..valjda ce on jednog ljepog,sunčanog dana sve shvatit..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


..stephani nakraju cemo tako finit..heh..a ca ces-sponzoruše u duši..i izvan njerofl kiss peace

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..maja kade hi najdes tako zgodne..koji komad..cerek..cu se morat poc spovedat..san se pobrla ca jer san pocela grdo mislit..dead

..i sve u svemu osim one sitnice u bocalistu je great..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

P.S. slažen se s Vale,bolje nekemu priznat ca osjećaš prema njemu jer nis ne mores zgubit,tako svi samo patimo i nis od tega,a kad jedan dan shvatimo da bimo bili sretni da smo nešto poduzeli,onda ce nan vjerojatno bit kasno i opet cemo patit bez veze zato napravite nešto da osobama koje volite recete to..i sve ce bit super..osjecat cete se bolje..

...ovaj post je malo duži ali ja se nadan da cete iz ovega zadnjega izvuc neku pouku i da ce van bit korisno....







| Aj kOmEnTiRaJ! (182) | pRiNtaJ! | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.