listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off



Ja, moje mišljenje moje društvo, i tako...

get your own glitter siggies from DollieCrave.com!get your own glitter siggies from DollieCrave.com!get your own glitter siggies from DollieCrave.com!get your own glitter siggies from DollieCrave.com!get your own glitter siggies from DollieCrave.com!get your own glitter siggies from DollieCrave.com!

Neka ti nitko nikada
ne dođe a da nakon
toga ne budeš bolji i
sretniji. Budi živi izraz
Božje dobrote:
dobrota na licu,
dobrota u očima,
dobrota u osmjehu.
Majka Tereza



Glitter Graphics, Myspace Graphics, Dress Up Games, Cartoon Dolls from Dolliecrave.com


Ja sam Marija, imam 13, pišem blog jer nezapisani cilj, tek je želja, pisat ću o onom šta želim, želim se promjeniti, na bolje i tako, ovo je moj blog za kog nitko od ovih oko mene nezna.


Japan ili Kina
Japan
Kina


Glitter Graphics, Myspace Graphics, Dress Up Games, Cartoon Dolls from Dolliecrave.com


Želim imat na polugodištu 5.0
Učit ću, truditi se, više javljati na satu, svaki dan učiti predmete koje idući put imam...

Učvrstiti vjeru
Moliti se Bogu svaki dan, ići nedjeljom na misu, ponašati se u skladu sa vjerom, više sudjelovati na Frami...

Naći momka
opustiti se, nositi malo ljepšu odjeću, vježbati svaki dan, biti komukativnija, uređivati se više...

Ići na natjecanja
matematika, stolni tenis, odbojka...

Bolja u sportu
vježbati svaki da, truditi se

Pokušati...
postići gledanje televizije na minimumu, više čitati knjige...

Vidit ćemo hoću li moći, javit ću vam moje uspjehe
a sad jednu želju za kasnije...

Jednog dana
postati uspješna, živjeti u Japanu ili Kini


Šta radiš u slobodno vrijeme?
Idem van
Gledam TV
Čitam
Učim
Bavim se sportom
Bavim se glazbom (pjevam, sviram)
Ljenčarim
Čistim
Šta tebe briga!


Who gives you the right to judge me, are you God?



I Have Self Respect, SO CAN YOU!



I dont need your approval!



Stand Up Against School Bullies!



Don't impersonate me!



Get your free cute glitters at Dolliecrave.com



Get yours @ Dolliecrave





Anti Racism Supporter!



Glitter Graphics, Myspace Graphics, Dress Up Games, Cartoon Dolls from Dolliecrave.com





I love Pixel Text!



četvrtak, 19.10.2006.

Hy

Idem na nekakav novi početak, novu menesmijeh Ja sam jedna teenagerica i pokušavam biti bolja osoba,hope ill made it, nadam se da ovdje neće biti puno ljudi iz Opatije jer nevolim govoriti svoje mišljenje o nekome ako ih boli, a ja sam takva da trpim u sebi i odjednom, boompuknucu puknem, raspadnem se, svašta kažem i svatko pati... Sad sam sretna, nije se dogodilo ništa drastično. Jako sam optimistična pa se nadam da ću uspjet u svojim naumima, bit će teško, ali, I have faith. Prvi sam put na blogu i nadam se da ću steći prijatelja...


Get your own welcome sign @ Dolliecrave



| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.