< | ožujak, 2007 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
U ovome blogu možete saznati sve o vašim najboljim vozačima Formule 1. isto tako možete davati svoje komentare ili pitanja za nas.
F | Flamboyant |
A | Arty |
S | Simple |
T | Technological |
G | Gorgeous |
I | Intense |
R | Rich |
L | Loud |
S | Silly |
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
F1 Linkovi
Kimi girls
smodgyworm & JAKI
konobar_štefan
racer01
duffman
svijet f1
Alonso #1
marta *
F1 fan klub
Kimi fan
lacky
Ne F1 linkovi:
Chris-girl
Nina
Come to the dark side........
Valička
Ivana
Naši drugi blogovi:
Dinamo Fan (A.C)
Tatum Fan (L.S)
Kaka fan (V.L)
Stranice svih vozača F1:
Fernando Alonso
Giancarlo Fisichella
Kimi Raikkonen
Pedro de la Rosa
Michael Schumacher
Felipe Massa
Sakon Yamamoto
Jenson Button
Ralf Schumacher
Jarno Trulli
Mark Webber
Nico Rosberg
Christian Klien
Nick Heidfeld
Robert Kubica
Tiago Monteiro
Christijan Albers
Scott Speed
Takuma Sato
Sakon Yamamoto
Timovi:
Renault
McLaren-Mercedes
Ferrari
Toyota F1
Williams-Cosworth
Honda F1
Red Bull
BMW Sauber
Midland-ToyotaF1
Ima jedna država
u njoj jedna budala
ona samo sebe zna
sebe i više nikoga
Šumi šumi javore
neka staze govore
pa da čuje Zemlja sva
gorijet će Germanija
Al se jednom dogodi
Alonso bolid provozi
pa sad frka nastala
Schumiju rit se zasrala
Šumi šumi javore
neka staze govore
pa da čuje Zemlja sva
gorijet će Germanija
Podno zida berlinskog
kojeg srušio je Bog
puno trka proteklo
Schumi se nije vratio
Šumi šumi javore
neka staze govore
pa da čuje Zemlja sva
gorijet će Germanija
fernandoalonsofan.blog.hr
Bez uvrede za one kaj
navijaju za Schumija
..MELENDI - El Nano...
El Nano es una bala
azul que sin cańón
dispara en un circuito
directo al corazón.
El Nano no es humano
EL Nano es inmortal
y sale en las revistas
juanto a Hulk y Superman.
(Puente)
El Nano es un gigante
con un cuerpo de mortal
y nadie le echa el guante
nadie le puede alcanzar.
(Estribillo)
El Nano Aae, el Nano aao
no quiero a Barrichello
Schumacher, ni al Button
porque es el Nano
quien llena a todos de ilusión.....
cuando se sube en su Renault
Magic Alonso
El nano es buena gente
es un tío enrollao
y dentro del circuito
es el que parte el bacalao.
Fernando te queremos
por solo una razón
coges un día negro
y nos lo llenas de emoción
Puente
Estribillo (x2)
El Nano no nos falla,
si hay anuncios no te vayas
porque el siempre da la talla.
Da igual el puesto en que salga
no se arruga no defrauda
porque no conoce el miedo.
Se cayo de pequeńo en un marmita de sidra
y desde entonces no le frenan ni con pura criptonita
porque el Nano es para el pueblo
y por el pueblo sin dudarlo el Rey del Viento.
RENAULT: Fernando ALONSO (Spa)
Giancarlo Fisichella (Ita)
McLAREN: Kimi RAIKKONEN (Fin)
Perdo de la ROSA (Kol)
FERRARI: Michael SCHUMACHER (Nje)
Felipe MASSA (Bra)
TOYOTA: Ralf SCHUMACHER (Nje)
Jarno TRULLI (Ita)
WILLIAMS: Mark WEBBER (Aus
Nico ROSBERG (Fin)
HONDA: Rubens BARRICHELLO (Bra)
Jenson BUTTON (Eng)
RED BULL: David COULTHRAD (Sko)
Christian KLIEN (Aut)
BMW SAUBER: Nick HEIDFELD (Nje)
Jacques VILLENEUVE (Kan)
MIDLAND: Tiago MONTEIRO (Bra)
Christian ALBERS (Niz)
TORO ROSSO: Vitantonio LIUZZI (Ita)
Scott SPEED (SAD)
SUPER AGURI: Takuma SATO (Jap)
Sakon YAMAMOTO (Jap)
Aloha ljudi!!!!!evo pošto je počela nova sezona da ne piše samo fastgirl 1 odlučile smo i mi napisati novi post. Iako smo već u jednom od prošlih posteva pisali o timovima F1 sada smo pisali malo detaljnije jer nismo mogle staviti slike.Nadamo se da će vam se post svidjeti. Pozzzz svim fanovima F1!!!!!!!!!!
McLAREN-MERCEDES
SJEDIŠTE: Woking - Ujedinjeno Kraljevstvo
VOZAČI: F. Alonso, L. Hamilton
ŠASIJA: MP4-22
BROJ NASLOVA SVJETSKIH PRVAKA: 8
MOTOR: Mercedes
GUME: Bridgestone
PRVA SEZONA: 1966.
RENAULT
SJEDIŠTE: Enstone - Ujedinjeno Kraljevstvo
VOZAČI: G. Fisichella, H. Kovalainen
ŠASIJA: R27
BROJ NASLOVA SVJETSKIH PRVAKA: 2
MOTOR: Renault
GUME: Bridgestone
PRVA SEZONA: 1977.
FERRARI
SJEDIŠTE: Maranello - Italija
VOZAČI: F. Massa, K. Räikkönen
ŠASIJA: F2007
BROJ NASLOVA SVJETSKIH PRVAKA: 14
MOTOR: Ferrari
GUME: Bridgestone
PRVA SEZONA: 1950.
HONDA
SJEDIŠTE: Brackley - Ujedinjeno Kraljevstvo
VOZAČI: R. Barrichello, J. Button
ŠASIJA: RA107
BROJ NASLOVA SVJETSKIH PRVAKA: 0
MOTOR: Honda
GUME: Bridgestone
PRVA SEZONA: 1964.
BMW SAUBER
SJEDIŠTE: Hinwil - Švicarska
VOZAČI: N. Heidfeld, R. Kubica
ŠASIJA: F1.07
BROJ NASLOVA SVJETSKIH PRVAKA: 0
MOTOR: BMW
GUME: Bridgestone
PRVA SEZONA: 1993.
TOYOTA
SJEDIŠTE: Köln - Njemačka
VOZAČI: R. Schumacher, J. Trulli
ŠASIJA: TF107
BROJ NASLOVA SVJETSKIH PRVAKA: 0
MOTOR: Toyota RVX-06
GUME: Bridgestone
PRVA SEZONA: 2002.
RED BULL-RENAULT
SJEDIŠTE: Milton Keynes - Velika Britanija
VOZAČI: D. Coulthard, M. Webber
ŠASIJA: RB3
BROJ NASLOVA SVJETSKIH PRVAKA: 0
MOTOR: Renault
GUME: Bridgestone
PRVA SEZONA: 2005.
WILLIAMS-TOYOTA
SJEDIŠTE: Grove - Ujedinjeno Kraljevstvo
VOZAČI: N. Rosberg, A. Wurz
ŠASIJA: FW29
BROJ NASLOVA SVJETSKIH PRVAKA: 9
MOTOR: Toyota
GUME: Bridgestone
PRVA SEZONA: 1975.
SCUDERIA TORO ROSSO-FERRARI
SJEDIŠTE: Faenza - Italija
VOZAČI: V. Liuzzi
ŠASIJA: STR2
BROJ NASLOVA SVJETSKIH PRVAKA: 0
MOTOR: Ferrari
GUME: Bridgestone
PRVA SEZONA: 2006.
SPYKER-FERRARI
SJEDIŠTE: Silverstone - Velika Britanija
VOZAČI: C. Albers, A. Sutil
ŠASIJA: F8-VII
BROJ NASLOVA SVJETSKIH PRVAKA: 0
MOTOR: Ferrari
GUME: Bridgestone
PRVA SEZONA: 2007.
AGURI-HONDA
SJEDIŠTE: Leafield - Velika Britanija
VOZAČI: Takuma Sato, A. Davidson
ŠASIJA: SA07
BROJ NASLOVA SVJETSKIH PRVAKA: 0
MOTOR: Honda
GUME: Bridgestone
PRVA SEZONA: 2006
napisale: fastgirl 2 i fastgirl 3
Kimi Raikkonen je danas na svojem prvom nastupu s Ferrarijem, na V.N. Australije, stigao do prve ovosezonske pobjede. Fincu su se na podiju pridružili aktualni svjetski prvak, Fernando Alonso, te izvanredan F1 novak, Lewis Hamilton.
Nick Heidfeld je nakon sjajnog starta utrke završio na četvrtoj poziciji ispred Giancarla Fisichelle i impresivno brzog Felipea Masse, kojeg niti promjena motora i start sa začelja nisu spriječili da osvoji prve bodove u ovoj godini.
Preostale bodove osvojili su Nico Rosberg i Ralf Schumacher.
Tik izvan granice bodova završio je Jarno Trulli, kojeg prati još jedan novak, Heikki Kovalainen, koji je nakon brojnih proklizavanja sa staze i jedne rizične piruete na kraju startno-ciljne, svoj Renault uspješno dovezao do cilja.
Na 11. mjestu završio je Rubens Barrichello, nakon kojeg slijede Sato, Webber, Liuzzi, Button, Davidson i Sutil.
Prvi vozač koji je odustao ove sezone bio je Christijan Albers, koji je izletio sa staze u zavoju broj tri. Nakon Nizozemca, na red su došli Scott Speed, Robert Kubica, te David Coulthard i Alex Wurz, koji su imali vrlo nezgodnu nesreću, u kojoj je Škot doslovno preletio Austrijanca.
Iduća utrka po rasporedu je V.N. Malezija, koja će se održati 8. travnja s početkom u 08:00 sati.
By: Fastgir_1
Prvi dio kvalifikacija za prvu ovosezonsku utrku, V.N. Australije, protekao je bez ikakvih incidenata. Pretežno sunčano vrijeme omogućilo je vozačima da od samog početka krenu u borbu na samoj granici.
Šestorku koja nije uspjela ući u drugi krug činili su: Rubens Barrichello, Scott Speed, David Coulthard, Vitantonio Liuzzi Adrian Sutil i Christijan Albers.
U drugom dijelu kvalifikacija pojavili su se i prvi mehanički problemi. Ralf Schumacher imao je problema sa zaglavljenim mjenjačem, ali s obzirom da su mehaničari imali dovoljno vremena za popravak, Nijemac se uspio plasirati na deveto mjesto i ući u finalni dio kvalifikacija.
S druge strane, Felipe Massa nije imao toliko sreće. Zbog nepoznatog mehaničkog kvara, Brazilac je svoje bolid morao parkirati u zavoju broj 12.
Vozači koji su ispali nakon druge runde bili su: Anthony Davidson, Nico Rosberg, Heikki Kovalainen, Jenson Button, Alex Wurz te Felipe Massa.
Borbu za pole position dobio je Kimi Raikkonen koji je s najbržim krugom od 1 minute i 26.072 sekundi završio četiri desetinke ispred Fernanda Alonsa i vrlo brzog Nicka Heidfelda u BMW Sauberu.
Lewis Hamilton je na svojem debiju zauzeo impresivno četvrto mjesto. Peti najbrži bio je Robert Kubica koji je potvrdio brzinu BMW-ove momčadi, a nakon Poljaka slijede Fisichella, Webber, Trulli, Schumacher te veliko iznenađenje - Takuma Sato u Super Aguriju.
Inauguracijsko prvenstvo Formule 1 je prvi osvojio talijan Giuseppe Farina u svojoj Alfi 1950., za dlaku pobjedivši svog argentinskog momčadskog vozača Juan Manuel Fangia. Ipak je Fangio osvojio naslov 1951. i još četiri sljedeća u narednih 6 godina dok mu nije dvostruki svjetski prvak Alberto Ascari poremetio planove vozeći za Ferrari. Iako se britanac Stirling Moss redovito natjecao nikad nije uspio osvojiti Svjetsko prvenstvo. Fangio je ostao poznat po tome što je dominirao Formulom 1 čitavo desetljeće i dandanas se smatra vicemajstorom Formule 1.
Prvi Britanac koji je osvojio Svjetsko Prvenstvo je bio Mike Hawthorn, donijevši Ferrariju naslov 1958. Međutim kada je Colin Chapman ušao u F1 kao dizajner šasija i kasnije osnivač Lotusovih automobila Velika Britanija je zadominirala Formulom 1 cijelo desetljeće. Pored Jima Clarka, Jackieja Stewarta, Jacka Brabhama, Grahama Hilla i Dennyja Hulmea, britanski timovi i njihovi vozači su osvojili 12 svjetskih prvenstava od 1962. do 1973.
1962. je uvedeno novo vozilo s aluminijskom šasijom nazvanom monokok umjesto tradicionalne tubularne šasije. 1968. Lotus je stavio reklamna slova Imperial Tobacca na vozilo i tako uveo sponzorstvo u taj sport.
Aerodinamika je polako dobila važnost u dizajniranju vozila s pojavom aerofoila u kasnim 1960. Kasnih sedamdesetih Lotus je uveo zemljani efekt aerodinamike koji je bolidima osigurao ogroman downforce i uvelike povećao brzinu na zavojima.
Stvaranje Međunarodne federacije sportskih automobila 1979. je uzrokavalo niz trzavica između FISE i FOCE u kojima su se FISA i njen predsjednik Jean Marie Balestre neprestano sukobljavali s udrugom konstruktora Formule 1 oko televizijskih zarada i tehničkih pravila.
FIA je stavila zabranu na zemljani efekt aerodinamike u sezoni Formule 1 1983. Do tada su već turbonabijeni motori, koje je Renault uveo 1977., proizvodili 700 ks (520 kW) i tako postali neizostavni dio natjecanja. Kasnije, točnije 1987., turbo bolidi Formule 1 su proizvodili 1000 ks u utrci. Ti automobili su bili i ostali najsnažniji trkaći automobili ikad napravljeni. Da bi smanjila energiju motora i brzinu, FIA je ograničila kapacitet rezervoara goriva 1984. i smanjila brzine bolida 1988. prije zabrane turbonabijenih motora 1989.
U ranim devedesetima momčadi su uveli pomoćnog elektronskog vozača za upravljanje snagom motora, kontrolu protiv proklizavanja i poluautomatski mjenjač. Neke su posuđene od suvremenih cestovnih vozila. Neke kao aktivni ovjes je prvenstveno napravljen za stazu a kasnije su se probile na tržište osobnih automobila. FIA je zbog pritužbi da je tehnologija određivala rezultat utrka više nego vozačeva vještina zabranila 1994. mnogo takvih pomoćnih sredstava. Ipak mnogi promatrači su smatrali da je zabrana takvih pomoći vozačima zapravo bila zabrana zato jer FIA nije imala neku tehnologiju koja bi eliminirala takve stvari u utrci.
Timovi su potpisali drugi dogovor o slaganju (Concorde Agreement), 1992. i treći 1997. koji ističe krajem 2007.
Na stazi momčad Mc Laren i Wiliams su dominirali 80tima i 90 tim. Honda i McLaren su najviše dominirali u 80 tima dok je Renault pojačan za Wiliamsovim vozačima dobio nekoliko Svjetskih prvenstava sredinom 90 tih, sve dok se Mclaren nije vratio u kasnim 90 tima. Rivalstvo između trkaćih legendi Senne i Prosta je postalo Formulina glavna zanimacija u sezoni 1988 i nastavila se sve dok se Prost nije povukao krajem 1993. Tragično i ironično Senna je poginuo 1994. u zavoju Tamburelo na Velikoj nagradi San Marina i preuzeo je Prostovo vodstvo u Wiliamsu te godine. FIA je poboljšala sigurnosne standarde na stazi tako da od tog vikenda nijedan vozač nije poginuo za vrijeme utrke na stazi.
Vozači iz McLaren-a Williams-a i Renault-a prije poznatog kao Beneton i Ferrari-ja (momčadi poznatije kao Velika četvorka) dobili su svako Svjetsko pravenstvo od 1984. do danas. Zbog tehnoloških napredaka u 90 tima cijena natjecanja u Formuli 1 je dramatično porasla. To je povećalo financijski teret zajedno s dominacijom te velike četvorke (koji su bili financirani od velikih proizvođača automobila poput Daimler Chrysler, što je rezultiralo da male momčadi nisu financijski mogle opstati u Formuli 1. Financijski problemi su natjerali nekoliko timova da se povuku . Od 1990. 28 timova se povuklo iz Formule 1 što je ponukalo bivšeg Jordanovog vlasnika Eddieja Jordana da kaže da su dani natjecanja gusarskih brodova gotovi.