_često kreativna. ne uvijek shvatljiva. zasebna. jedinstvena. osjećajna. zaljubljiva. željna. sanjar. jednostavno komplicirana. tiha. mirna. totalno izgubljena. zbunjena. voljena osoba._ - My world 101 - Blog.hr
19.01.2010.

_često kreativna. ne uvijek shvatljiva. zasebna. jedinstvena. osjećajna. zaljubljiva. željna. sanjar. jednostavno komplicirana. tiha. mirna. totalno izgubljena. zbunjena. voljena osoba._


Evo me...
Došla sam napokon! smijeh
Prvo hvala na komovima svima punooo vas volimmm... cerek
A sad ja nisam nigdje mogla pronaći Blog.hr stvarno neznam zašto...
Ovaj google mi je zadnjih dana stvarno izmiješan... cry
Ali hvala bogu našla i pišem novo... yes

Pa meni su dani izbrkani i sve mi je već na vrhu glave...Neznam zašto ,ali
škola me ovo polugodište uopće ne živcira...Inače nije me ni prije,ali učenici jesu...Ali u ovom
polugodištu kao da me nije ni briga! eek
Neznam što da pišem...Nestalo mi je ideja! zubo

Image and video hosting by TinyPic


O prijateljima nemam puno za reći ...Ja sam vam više nekako...Kako se kaže...''Sam sebi najbolji!'' thumbup
Hehe...Da ja sam samac ako se tako kaže...xD... I baš zato mi neće biti teško kada se budemo selili!
Da,da selimo se ne jako daleko,ali sad se selimo u centar Zagreba...Dovoljno daleko da idem u novi razred!
Zamislite...Na početku drugog polugodišta...Opet zbog tatinog posla!
Nemogu reći da mi je žao ostaviti prijatelje...Jer ih baš i nemam... eek ...Ali moj brat je tuzan i ljut...a sestra
plače već dva dana...Očito su se vezali za prijatelje...Možda je i bolje da ja nisam... rolleyes
Još nisam nikom rekla...I nadam se da neće raditi neku zbrku oko toga...Jer me ionako nikad nisu baš ''obožavali''...
Još neznam kada,ali mama je rekla ubrzo...Javim vammmm... wink

Image and video hosting by TinyPic

Hmmm...Ionako ja nikad nisam htjela biti popularna...Niti imati previše prijatelja!
Jednostavno sam uvjek htjeta biti ja...Nekako sam se najviše sporazumjevala sa životinjama...I one su mi bile
najbolji prijatelji!
Imam psa i mačku...Pas (Jet) Mačka (Hina)...
Mačka mi ima 2god. a pas 4god. !
Obadvoje su zaigrani i obožavam trčati s njima po livadi!
Ili penjati se po stablima i sjediti u sjeni od našeg stabla...(inače čitam,a oni se izležavaju...xD)...
Ali to najviše radimo po ljeti,a po zimi najviše gledamo tv i razbijamo kuću...hahahaha...

Image and video hosting by TinyPic


Ahhhh...Sad je zima...A ja stvarno nevolim zimu...Nekako mi je hladna i jednostavno mi se nesviđa...
Ali obožavam kada se snjeg topi...To volim gledati...cerek
Inače ja živim u SELU pri kraju Zagreba...Samo nemogu vjerovati kako će se stvari promijeniti kad odem u centar...
Sve će biti drukčije...Tamo nema prirode...Barem ne one kao na selu...Tu sam se uvjek osjećala kao da sam na
pravome mjestu...A sad ...Sve će biti drukčije i to mi se nimalo ne sviđa!


Image and video hosting by TinyPic


A za kraj samo da kažem da je ovo malo duži post...I da zahvaljujem onima koji ga cijelog pročitaju!
cerekcerekcerek
mah

Puse vam šalje vaša : Nelly


xoxo

17:14 , Komentiraj { 12 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Studeni 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (5)
Veljača 2010 (18)
Siječanj 2010 (7)
Listopad 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Nešto o meni...^^
~ Sluša se Rock < 3
~ Godina 14
~ (ponosna) Brineta
~ Zelenkasto plave oke =)
~ Nelly je ime....Moje..a nego čije.×D
~ Čitaju se knjige
~ Gledaju filmovi
~ Cilj života...To mi netreba xD
~ Moje srce pripada samo meni...×D
razmisliti ću još o tome...=P
~ Slobodna ...
~ Realni optimist =)
~ Me...=)
~ Nevolim cajke (aj nisu sve loše...sad
mi je žao što sam to rekla...xD)
~ Nevolim tintu...uvjek je razmazam po majci...xD
~ Nespretna cura
~ Volim školu
~ Nevolim ljude baš...
~ Prvi dojam mi je jako važan...
~ Naj boja...Valjda crna i plava..neznam...
~ dosta je bilo ak hoćeš znat više pitaj...=)

Uživajte u blogu!

A hero of war
Yeah that's what I'll be
And when I come home
They'll be damn proud of me
I'll carry this flag
To the grave if I must
Because it's a flag that I love
And a flag that I trust...

A hero of war
Is that what they see
Just medals and scars
So damn proud of me
And I brought home that flag
Now it gathers dust
But it's a flag that I love
It's the only flag I trust...



Gluposti
Ajde...svi imaju pravila...pa ću i ja:

~Ne kradi...NIŠTA...×D
~ako ti se nesviđa blog ostavi kom zašto ti se nesviđa
~Komajte mi
....e ja stvarno neznam kaj da napišem...×D

Moj banner:


Image and video hosting by TinyPic




Ljubim ×××

Random pics....^^
Slike su u linkovima jer su dosta velike...

JAAA..POGLEDAJTE MI PRAMEN < 3
JAAAA
Meee
Me 43v3r
Me..^^
Još malo mene
JA...=P
Moj presladak Alex
Me
Ja u mojoj školskoj uniformi


Budem stavila još slika! <33



Kako do mene +linkovi ^^ :

credits
Alice Greene. - x x x