Slikice....
Fora slikica.... :)

Cute!





blog Layouts







Britney ima novu pjesmu!



SarA :)
Sara: Moja BFF! Suuuuper
frendica! :)

Karla :)
Karla: ZAbavna, dobra....
Uvijek se uz nju nasmijem! :)

Svea :)
Svea: Dobra, ponekad je
bezobrazna(jaaako rijetko),
ali u biti je cool! :)

Lorna :)
Lorna: Dobra frendica, bezobrazna
je samo onda kada se posvađamo,
ali inače je super frendica! ;)

Fashion GiRL!

nedjelja, 09.07.2006.

HAj! People, ovdje ANa! PA, naravno ko bi drugi
bio??? A sada, ono što se događalo u zadnja
2 dana. Jučer sam bila kod Sare. Bile smo malo
na kompaču, pa smo počele gledati movie Blizanke
u Londonu starring Mary-Kate & Ashley O.! Mislile
smo da će biti great, ali oni su samo proučavali
Englesku! Pričali su o Sheaksperu, engleskoj kraljici,
a to nam je bilo boring!!!!!!!!! Onda smo opet
išle na net. Zatim smo večerale. Jele smo iz Mc'Donald'sa!
Sara je jela Mc'Nuggets, Coca-Colu i pommes frittes,
a ja cheeseburger, Coca-Colu i pommes frittes. Bilo je
njami.... onda smo još pričale, pa sam ja išla kući. U petak
sam napravila 2 nova bloga! Ovaj je o Britney, a ovaj o
svima pomalo!
Plizzzzzzzzzz ostavite komentar na oba
dva! Jer mi nitko ne ostavlja komentare!!!!!!!!!!!!!!!!!
Na svakom blogu imam po 1 komentar! Smilujte se,
pa napišite meni jedan! Ali pišite i na ovaj blog komentare!
:) Nadam se da vam se sviđa moj blog!!! I posjetite
moju beeeeeest frendicu Saru! I, naravno ostavite komentar!

Ajd, bok!
Sada idem igrati igricu 102 dalmatinera!

KISS, ANA!

- 18:56 - Reci... Imam 7 kommicha - Da/Ne - Fashion

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv