Slikice....
Fora slikica.... :)

Cute!





blog Layouts







Britney ima novu pjesmu!



SarA :)
Sara: Moja BFF! Suuuuper
frendica! :)

Karla :)
Karla: ZAbavna, dobra....
Uvijek se uz nju nasmijem! :)

Svea :)
Svea: Dobra, ponekad je
bezobrazna(jaaako rijetko),
ali u biti je cool! :)

Lorna :)
Lorna: Dobra frendica, bezobrazna
je samo onda kada se posvađamo,
ali inače je super frendica! ;)

Fashion GiRL!

četvrtak, 06.07.2006.

Jasenka, Sara, Avon.... :)

Ovako, Jasenka je prošla! :) Danas ide kući,
u Sl. Brod.... Danas mi dolazi Sara, oko pola
2. jooj, sada ju moram čekati... Možda dođe
i kasnije! Ali, takav je život! Zahvalila bih se
svima koji su mi pisali komentari, i na broje-
vima 23, 9.... Nadam se da će tako i ostati,
zapravo da će se brojevi povećati! :))) I puno
hvala Mariji na toliko komentara! I ponavljam,
posjetite njen blog sayit. A sada... Ono što
sam dobila od mame za 5.00 u školi! Dobila
sam:

Sjajilo Color trend koje mjenja boju!
Super!

Gel za tuširanje Senses(moj je rozi!)!
COOL!

Sprej za tijelo Be...Kissable!
Cute!

Parfem Be...Kissable!
No.1!

Nadam se da vam se sviđa!
Kada uslikam neku svoju odjeću,
staviti ću je na blog, da ju vidite!
KISS, ANa :)

- 13:13 - Reci... Imam 26 kommicha - Da/Ne - Fashion

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv