Fashion Sport

utorak, 20.07.2010.

Glupost. Kažu da je vremenom sve lakše, vrijeme liječi sve rane etc, etc. A meni se tako ne čini. Što više odmiče sve je teže i teže. No dobro, vratimo se prvobitnoj namjeni ovog posta. Fashion exercise. Khm, da. Ne znam kako se ekipa oblači u vašim teretanama al ja iz dana u dan polagano umirem od smijeha.

Jučer je došla jedna cura. Fantastičan trbuh ali sve ostalo prenabildano (pogotovo listovi, gotovo muško izgledaju), nema sisu, nema dupe ali je uspjela obuć premale gaćice/hlačice/kakogoddasezove. Pa joj je pola tog kvazi-guza ispalo i lijepilo se za podlogu di je vec sjedila. Bljuv. I mislim, ta naildanost kod žena. Kaj se vama to sviđa???



Vruće lačice su inače ultimativni hit u teretani. Ok, nosim i ja neku verziju al nisu uske, nego kulerske, loose kroja. Elem, ali, kad sam Ga ugledala, pomislila sam da sam zalutala u Blue Oyster bar ili ono barem na snimanje spota Village Peoples. Lik je bio u kratkoj uskoj potkošulji (ispadao mu je laganini dlakav trbuščić) i – o da – kratkim,uskim TRAPER hlačicama (s resicama ko iz 93.). I još to nije bilo dovoljno već je imao bijelu šiltericu (teretana je ZATVORENA) ispod koje su mu se nazirale kovrče od fudbalerkice a dakako, tu su bili neizostavni – brčići.



Ovo je ilustrativno da dobijete dojam kako čovjek izgleda

I nisam mogla (ne samo ja) skinut oči s takvog primjerka. Mislim, pa ko bi? Valjda nije ni čudo što sam poslije čula priču o dotičnom, da je prišao nekoj curi kaj je tamo vježbala, i dao joj papirić sa svojim brojem telefona uz napomenu da dobro pripazi što će učiniti s ovim brojem jer "ovakva se ponuda samo jednom u životu događa".

Buhahahahhahaha.Ne znam nastavak priče al živo me zanima. Inače ekipa se oblači dosta old fashioned, šorcevi i 'sponzorske' majice za frajere i neke utegnute tajice-bodići za curke. Ja vježbam valjda obučena ko zadnji bauštelac a mora da tako i izgledam kad mi se na Hello Kitty majici počinju ocrtavati ogromne mrlje znoja. Al moram priznati, da zadivljujuću boja viđam uglavnom kod onih 'malo punijih'. Ima jedna korpulentnija gospođa koja iz dana u dan oduševljava cvjetnim dezenima na tajicama a nosi i znojnicu u kričavo rozoj. Znojnicu...da..onu ko Steffi Graf ili tko već. Eh da.

Sad kad razmislim, 80-ih se doslovce sređivalo za teretanu. Frizura, šminka, znojnice, štucne...u štucne...





Meni se jako sviđa ovo kaj Stella McCartney radi za Adidas. Vidjela sam ima rasprodaja na Net-a-Porteru :-)))
I tako mi u pravilu prolaze dani. Jedan za drugim..u stilu Ekrema Jevrića – Kuća Poso Teretana.
Bleh...







<< Arhiva >>