Iskrica slike - Stranica za upoznavanje

utorak , 18.12.2018.

Galerija










Click here: Iskrica slike






Koje su tvoje strasti? Ipak, sreća u nesreći je šta su početne poruke muškaraca neverovatno nekreativne. A i retko prve šalju poruke, i najčešće te šta šalju nisu nimalo fizički privlačne. Na tim tulumima članovi su se nakon online dopisivanja mogli upoznati uživo.



iskrica slike

Volimo se igrati,davati uloge... Samo treba da budeš uporan.



iskrica slike

Galerija - Pažljiv sam,znam biti nježan,maštovit,duhovit,volim osjećaje,one prave,koje prepoznaš u pogledu...



iskrica slike

Meni su takvi sajtovi baš super. Osobno sam po kafićima upoznala puno više kretena nego preko neta. Za razliku od kafića preko neta možeš nekog odbiti bez puno muke, dok po kafićima nije uvijek tako, nakači ti se neki idiot i ne pušta na miru. Preko neta, čak i kad mi se netko svidi, svejedno mogu danima ili tjednima samo pričat s njim i onda se odlučiti hoćemo li se naći i uživo, Do sad imam sve pozitivna iskustva, i što se tiče prijatelja i što se tiče dečkiju. Naravno da ima i idiota, kao i u stvarnom životu, ali ovdje ih se većina pokaže već s prvom serijski naštancanom porukom. Stvar je u tome da isto tako ima i jako dobrih dečkiju, koji su možda prema nepoznatima malo sramežljiviji uživo pa ne dobivaju toliko šansi uživo,a zapravo su jako dobre osobe i mogu bit i zabavni i dragi i energični.. Evo recimo znam 3 dugogodišnja para koji su se tako upoznali, i činjenica je da se sve manje parova upoznaje po klubovima subotom uvečer... Ja nemam loših iskustava s upoznavanjem preko neta. Istina, niti iz jednog poznanstva se nije izrodila veza, ali su bili neki normalni dečki. Bila sam prije 7-8 godina na Iksrici i tamo upoznala 3-4 dečka, popili smo kavu 1-2 puta i više nije bilo nikakve želje za viđanjem niti s jedne strane. Jedan me malo više pilio, nije bio nasilan, ni neugodan, ali si je valjda u glavi uvrtio da smo mi kao u vezi, a bili 2 puta na cugi. Pa sam ga otkantala. Čak sam i preko FB upoznala neke dečke, ali to više nije bilo s namjerom da upoznam nekog komada za vezu, nego preko neke zajedničke grupe, ili preko nekog frenda. Tako da imam ustvari pozitivna iskustva, možda zbog toga što sam stvarno bila oprezna oko takvih poznanstava. Ipak, svog dečka sam upoznala uživo, on nema fejs, i ne kuži u čemu je fora tog fejsa, raznih foruma i portala za upoznavanje. Iskrica je skroz anonimna, nema slika uostalom, i na FB možeš imati profil pod nekim nadimkom i bez slika , ali uvijek se iza tog profila može kriti netko poznat...... Ovdje, u svojim krajevima, teško da bi se upustila u tako nešto, baš zbog mogućeg poznanstva. Drugo su ove neke osobe koje sam upoznala preko FB, to je bilo slučajno, pa smo nastavili komunicirati, ali od njih sam upoznala samo jednu osobu uživot, i to žensku, hahaha.



Bilbi - Kaj pa ti
Ipak, sreća u nesreći je šta su početne poruke muškaraca neverovatno nekreativne. Jedan me malo više pilio, nije bio nasilan, ni neugodan, ali si je valjda u glavi uvrtio da smo mi kao u vezi, a bili 2 puta na cugi. Ciljana publika su punoljetni slobodni katolici koji žele živjeti u skladu s naukom crkve i pronaći ozbiljnog partnera s kojim će dijeliti vjeru i vrijednosti. Najbolji odgovori su ''znatiželja'' ili ''volim da upoznam nove ljude''. Osobno sam po kafićima upoznala puno više kretena nego preko neta. Takođe, slika ti ne treba u profilu. Pretraga devojaka i momaka na iskrici: Nakon što si napravio kvalitetan, zanimljiv i mnogo privlačan profil tvoj posao nije gotov, dapače.

[Flert parfemi spisak 2017|Odnosi u braku|Trazim ljubavnika za zene]






Oznake: forum

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.