subota, 13.09.2008.

Novi blog..

Pa da..evo novi blog..opet..po ko zna koji put..??!?! I kaj sad, neznam kaj da pišem..ma budem se ja već sjetila....

pjevapjevapjevapjeva

Počela je škola, praznici su završili, na moju veliku žalost. Počele brige, učenje ili ti mućenje, zadaće, ispiti i rukomet - jedino dobro u svemu tome. U školi već zadaće, inicijalni, ali na sreću samo jedan, zasad. Ali nek tak i ostane.
Danas je subota. Ko to nebi znal?!?! Ma da je bar svaki dan subota..Jučer, navečer...pa bilo je onak..nono.. u svakom slučaju nije bilo dosadno. Pogotovo dok mi je nestalo struje, pa dok sam počela paničarit..kaj ću, JA VOLIM STRUJU zujo..I tako ja lijepo bila danas u pidžami do 4...bravo ja...sve dok nisam išla van s Anjuškom wave..pa smo se mi šetkarale..i na kraju išle na sladoled po ovoj zimi jer se meni nije dalo ništ piti...hehehe. Ferdek, jel si ti pucal petarde kojim slućajem??!! I tako mi srele nekakvo malo štene kod Starog grada koje je išlo stalno, stalno za nama, nemreš ga se rešiti. Hvala autu koji je prešel!! I tak Anja veli nek joj rećem dok završim s ovim postom..a neznam el to bude skoro..moram nekaj pisati, a neznam kaj bi. Pišem ovaj post već jednih dobrih 10 do 15 min. I tak to kod mene..dok objavim post sjetim se kaj sam sve mogla napisati..živi užas..ma idem, bolje mi je..evo vam nekakve pjesmice. Pozz Anji, Sonji, Ferdi, Antonii i svima...mahwave

sum 41 dear fath...

- 21:28 - Komentari (61) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Ovo je blog ko što vidite..od nekoga ko živi u Đurđevcu i zove se Petra i ide u njoj najbolji 7.c koji nebi ni zakaj mijenjala. Ima mlađu sestru i puno prijatelja. Voli puno stvari, smijati se, zezati, da gori škola, voli čokoladu i tako dalje. A i puno stvari mrzi a najviše lijenost i neurednost. To najviše mrzi. Ili dok nekog žališ a nećeš mu pomoći, mislim... Mrzim dok mi se popušta. Slušam sve po malo osim narodnjaka i cajki..To bi bilo to, ukratko fino

Linkovi

Anja
Ivana
Anthony
Sonja

Image and video hosting by TinyPic

Duboko vjeruj u ono što želiš, i zapamti: izgubljeno je samo ono čega smo se odrekli. U životu poželi samo ovo: da ne izgubiš voljeno i da ne voliš izgubljeno!

Credits

DLH-folio
Ruby Nelle
  rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off