Faraon Tumnopoteh

12.07.2006., srijeda

31.01.2006., utorak

Razmišljanje

Pored puta
rasuti slavuji
iste pjesme
pomiješali.

Slavuji s Juga i
Sjeverni slavuji.

Oluje nikad
ne očekujemo,
ne dozivamo,
One dolaze same.

Poželjeh
nadmetanje slavuja.
Tvoga Južnog i
mog Sjevernog.

Umilno putniku
ako ne pjevaju,
naručit ću zimu
i mrznut će se svi,
i ja zajedno s njima.

Meni smrzavanje je
Domovina,
Sleđivanje mi je
Sudbina,
Mrznjenje je u
mojim venama
nametnuto,
da krv ne podivlja
jer može zavoljeti.

A voljenju
očito,
vrijeme
još nije...

Ili sam pogriješio
ovaj put.







- 08:16 - Komentari (6) - Isprintaj - #
Vrijeme je, vrijeme, vidi, ojuzilo je...nema vise plarne hladnoce i smrzavanja...Samo toplina, ljubav , sjaj, umilna proletna pjesma slavuja, a gdje je proljece, tu je ljubav, tu su polja ruza, tu je i tvoja ruza balkanska, koja te ceka i koja ce otopiti sve mrazove koji te dodirnu.....Dobro ti jutro i ugodan dan zelim... (mirisdunje 31.01.2006. 09:18)

Lijepo je poceti dan s Mirisom Dunja na obzorju !Ova mi je najava proljeca kao stvarna !- Hvala Dinjo nad dunjama !!!!Lijep dan Ti i ja zelim, a u njemu ... sve ovo sto si meni napisala ! (faraonn 31.01.2006. 11:15)

:)) još malo pa će proljeće.. (hope 31.01.2006. 19:21)

Pozdravljam jednu iz slavnog plemena Hope i zahvaljujem za najavu proljeca, ali neka tako i bude!!!!!! (faraonn 01.02.2006. 00:24)

da krv ne podivlja jer može zavoljeti- dragi faraone, možeš li zaustaviti ljubav!? Mislim da ne, ona se jednostavno-rodi! Ni svi sjeveri ne mogu je zamrznuti! (mimoza9 02.02.2006. 07:37)

Ta tamna najezda ljubavi mnoge i unisti ne dajuci sansu onoj drugoj ljepsoj po kojoj se upravo ljubav i prepoznaje. ali mi pamtimo samo lijepo i to je i dobro i lijepo. Pozdrav i visoka zahvalnost na Posjeti meni dragoj, draga Mimozo, zimzeleni slavonska !!!!! (faraonn 02.02.2006. 09:47)

30.01.2006., ponedjeljak

Svjetlost ljubavi tvoje

Kako je radosna
i raspjevana
zora današnja
i njeni rasuti
odsjaji.

Kako je Sunce
drugačije
iz mene izašlo.
Sunce
kome ne dam da zađe,

moje vlastito Sunce.

Kao dijete čedno,
kao jutro okupano,
kao zora bezazleno,
u želji,
spavalo je

moje privatno Sunce.

Podariću svima
darove moga Sunca
u svjetlost pretočenu.

Podariću svima
moj dio te Svjetlosti,
da se ne ugušim
u njoj iznenadnoj
i ogromnoj.

Svjetlosti samo mog Sunca.




- 07:39 - Komentari (4) - Isprintaj - #
Podari mi malo te svjetlosti, kad je imas u izobilju, obecavam, necu ti dirati tvoje Sunce, samo cu ga ljubomorno gledati i zavidjeti mu...Lijepo je kad znas da si necije Sunce. Tako si krasno petocio ove misli u pjesmu. Dobro ti jutro i jos bolji dan zelim, na krilima svoga Sunca.... (mirisdunje 30.01.2006. 08:57)

hvala na svjetlosnom poklonu-zaista ne bih željela da nestaneš u njoj, ostala bi velika praznina! ; ))) (mimoza9 30.01.2006. 09:12)

Dunjo od Mirisa, Tebi sigurno Sunca ne hvali u Tvojim pjesmama je kao na Ekatoru blijesti odsvukud!Moje zrake Tebi koje upucujem vise i nemam u kontroli ali cuvaj ih cistoga su izvorista ! Lijep i suncan dan, zelja Ti je od mene ! (faraonn 30.01.2006. 09:40)

Mimozo, sa 9 brda, svjetlost je neiscrpna i svim ljudima je zajednicka , ali ljudima - a, ja mislim da to i zasluzujemo! Mimoze svoje svjetlosti skromno u zeleno - modrom bogatstvu cuvaju ! Hvala na posjeti i ne zaboravljaj gdje si bila, nek Te i ovdje sviju krila! (faraonn 30.01.2006. 09:48)

29.01.2006., nedjelja

Jedna optimistična

(osnaži me, ružo moja)


Bjelina
monotono caruje.
Nema osmijeha
Da izazovu
mirise.

Nema!
Samo praznina
i monotonija.

Htio sam
proljećem da
odjenem polja.

Ali, po meni
previše je
svježih rana
A godina obećava
u sebi
i lijepih dana.

Ne posrćem to,
sramota bi bila.
Samo bole mjesta
gdje su nekad
krila bila.

Na komandnom mostu
s ružom u reveru,
Kapetan prkosi sebi i
hladnom Sjeveru.





- 06:50 - Komentari (10) - Isprintaj - #
Vidim, krenuo si hrabro, optimisticno, vise nisi kapetan potonulog broda, sad si na komandnom mostu i hrabro ides dalje, u zivotne borbe i oluje. I sto te briga za njih...imas ti sada svog novog andjela cuvara, svoju zvijezdu pratilicu, svog vjecitog suputnika....ruzu na reveru, ruzu koja te osnazuje, kad kod osjetis da si poklekao. Divno je imati takvog nekog, znati da postoji....i ja bi se takvom nekom prepustila, bez rijeci, neka me vodi kroz zivot.....Dobro ti jutro i jos bolji dan zelim...i uzivaj s svojom ruzom odabranom, ruzom ovjencani.... (mirisdunje 29.01.2006. 07:58)

Kapetan na Mostu je "... slamka medju vihorove..." , ima jos pogled u ruzu i molba Nebu ! Ti si Dunjin mirisu autoritativno na brodu zivota i imas dobar vjetar i mirno more ! Hvala na posjeti i objasnjenju samo objasnjavas linijom proljeca! (faraonn 29.01.2006. 09:12)

Monotonija, praznina..je samo jedan oblačan dan, koji predhogi predivnom toplom sunčanom danu. I ta godina što obećava.. možda ne ispuni obećanje, ali dolazi druga, koja možda ništa ne obeća, nego jednostavno ispuni ono sve što su predhodne obećale. Sve što je prazno, će se popuniti i opet isprazniti.. u vječnoj igri života.. tebi pozdrav svidjaju mi se tvoji stihovi.. sa puno simbolike.. ugodan ti dan..;)) (erin 29.01.2006. 11:59)

Pročitala sam tek jednu pjesmu koja puno obećava:)...vraćam se opet da zavirim malo i u arhivu.Lijep pozdrav... (modriodsjaj 29.01.2006. 15:29)

:)) Ovo je DOBRO, hvala na divnom komentaru..(stay in touch)..)) (hope 29.01.2006. 18:21)

Hvala Erin na Vasim lijepim pjesmama a i prozi koja je isto jedan pjesnicki izraz Vama svojstven !Vas komentar mi je drag jer je od poznavaoca... Pozdrav i dobrodosla mi je Vasa posjeta! (faraonn 29.01.2006. 18:52)

Hope, hvala na posjeti a komentar je samo moje odusevljenje da postoji neko sa Takvim optimizmom logicki potkovanim, i u tom sazvucju i ostani jer su to rijetkosti koje su sada i te kako potrebne... Pozdrav ! (faraonn 29.01.2006. 19:00)

Modri odsjaju... nebeska posiljko, hvala na modrini koja moj blog prekri. Srdacan Pozdrav !! (faraonn 29.01.2006. 20:12)

...samo bole mjesta gdje su nekad krila bila...imam jednu pjesmu o anđelu koji je izgubio krila...Bila je tako nježna i mila,/drhteći,sama u tami/pa si joj,sklopljenih krila/prišao nijem i gol./Dao si joj okus neba.....Ako nisi pročitao tu pjesmu,pogledaj je na mom blogu,u arhivi je! lijep pozdrav! (mimoza9 30.01.2006. 07:59)

Mimozi 9-struki pozdrav jutros pa na dalje!-hvala na posjeti i komentaru Tvome!Kod Tebe kao u proljecnoj basti lijepi stihovi rasuti po polju treba ih loviti kao raznobojne leptire npr... u zivotu je vazno samo koliko si ljubavi dala " - DA SI SAMO TO NAPISALA ; DOVOLJNO BI BILO !!!!!!! Pozdrav svijetu Mimoza !!!!!!!!! (faraonn 30.01.2006. 09:08)

28.01.2006., subota


Samo moja ruža

Kaplje crveni miris
ruže
oko njenih
odaja.

U pramenovima
se uvija
talasanjem
kose djevojačke

i

prestati neće dok se
meni ne smrkne.

A volio sam
crvene ruže,
od svih mojih ruža
najduže.

Sad volim jednu misao
nesavijenu.
tamo negdje,
na brdovitom Balkanu,
ispod snijega
što viri,
odoljeva
naletima života
i čeka....

Samo moju ružu,
Balkansku ružu.




- 07:27 - Komentari (9) - Isprintaj - #
Lijepo je znati da postoji netko drag, tko ceka, tko voli, tko odoljeva svim naletima zivota, koga iskreno volis i tko ti uzvraca osjecaje. Jer od svih cvjetoa, ruze najvise volis, a ova tvoja Balkanska, izgleda, nekako je posebna i iskreno ti je prirasla srcu. Pa voli je i ucini voljenom i ona ci ti uzvratiti na isti nacin.Ugodan ti dan zelim... (mirisdunje 28.01.2006. 08:46)

Ruze su u posjedu univerzalnom, tu ne vrijedi ko prije ruzi ona je njegova, ne!- ruzu mozes uzbrati ali ne znaci da ce Ti se dati...u njenom svijetu trnovito se ulazi ,ali trnje odmah zaboravis!!!Pozdrav, Dunjin mirise! (faraonn 28.01.2006. 11:52)

znaš, nisu jeseni nužno i maglovite i hladne i vlažne...postoje prekrasne jeseni rumene, mirisne, plodne...ni kasni mraz ništa im ne može, jer odolijevaju željom i ljubavlju.... (mimoza9 28.01.2006. 12:48)

Ako je tako, a Mimozi se mora vjerovati, ja moram moje jeseni i zavoljeti...Lako je Vama/9--to buketna mimozo / u vjecitom Proljecu i treba a ja cu da potrazim te jeseni koje mi pokazaste, ali nemoj da ih nema ... imalo ili ne , Hvala Mimozama i zelim Vam puno Sunca i puno, puno radosnih proljeca ! (faraonn 28.01.2006. 13:36)

Dođoh i vidjeh da i faraoni prekrasnu poeziju pišu! Pozdrav :) (vivias 28.01.2006. 16:16)

Ako pohvala dodje s takvih visina , moram i sam u nju povjerovati ! - De magnus laudatus, gloria est! (faraonn 28.01.2006. 16:31)

:)) jako lijep post.. pozdrav (hope 28.01.2006. 22:29)

jako lijepo faraon, ova samo tvoja ruža je doista lijepa.. kako pjesma tako i balkanska ruža.. pozdrav..;)) (erin 29.01.2006. 00:56)

Draga , Erin !-Toliko lijepih cvjetova u Bozjoj basti i njihovih ostvarenja u nasoj masti...Sve bi to lijepo bilo kad bi bilo ! Tebi lijep dan i volio bih kad bi bilo kod Tebe na blogu ljepsih ispovijesti pa makar da nas i slazes / OPROSTI ! / . Faraonski pozdrav !!!!!!!!!!!!!! (faraonn 29.01.2006. 09:50)

27.01.2006., petak

Samo pitanje

(posvećeno Njoj)

U bašti,
pored
prvih susreta,
gdje spava
zauvijek
nemir čekanja.

Ako dođeš,
dođi kao
pjesma
na usnama
sagorjela.

Nema ljutnje
ima samo
pitanje jedno:

Zašto nema?

Daljina je tajna
koja spaja
rušeći moć
nesporazuma.

Jutros,
u bašti,
ruže nema.

Da li si bila?



- 08:05 - Komentari (6) - Isprintaj - #
"Ne pitaj pitanjima, pitaj pokretom, jer bila je sigurno, samo, drugacija od one na kakvu si navikao, bila je rascvjetana, obasjana jutarnjim sjajem, poškropljena jutarnjom rosom, bosih nogu je doskakutala i cekala te....Ma sigurna sam da je bila...I rosu sa tvojih usana pila...." Zelim ti lijep i ugodan dan.... (mirisdunje 27.01.2006. 08:28)

Dunjo, Dunjo!- a ako me slazes /gledaj pa se naljuti"/mada Dunje ne lazu ... tako si mi to predocila da mi je prosto krivo sto nijesam gledao kroz prozor i vidio bih dolazak...Zelim Ti lijep dan i zivot kao u Tvojoj pjesmi koju si nam jutros podarila !!! (faraonn 27.01.2006. 09:02)

"....trn po trn učim ljepotu ruže...." one su lijepe, mirisne i...imaju trnje...kada naučiš gledati ljepotu ruže, bez obzira na trnje, znat ćeš da je bila... da, bolno je, ali, na kraju, trud se isplati! ; ))) (mimoza9 27.01.2006. 11:29)

Moj zivot s ruzama je na mahove ruzicast ali svaka velika uzivanja imaju svoje slomovrate koji nijesu ni mene mimoisli... Vas prilaz mi govori da ni Vama Svijet ruza nije stran a i kako bi buketu od " 9. mimoza"... Hvala i Pozdrav ! (faraonn 27.01.2006. 13:47)

hahaha, krasna interpretacija mog nicka! Ima jedna moja pjesma u kojoj su ovi stihovi- bila sam mimoza koju si naučio kako boli trnje opojnih ruža....tako da se slažem s tobom, svijet ruža mi nije stran! pozdrav! : ))) (mimoza9 28.01.2006. 10:37)

S proljeca kad mimoze otvore karneval radosti i u nama bude samo lijepo i pomirljivo, opet cemo biti u djetinjstvu opet u puberitetu i opet zamirisace exkurzije srednjoskolskih dana... Pozdrav " Buketu od 9. Mimoza"!--- lijep dan i u danu danovanje !!!! (faraonn 28.01.2006. 11:46)

26.01.2006., četvrtak

U potrazi za svjetlošću


Okrenut istoku
klanjam se
izvorištu svake
svjetlosti,
čak i onima
koje su me
samo osjenčile.

Sjenke su odraz
vječnog...

Riječi
na koje racunas
brojno...

Na paraleli
upoređujem odlaske
da se ne
sretamo i
novo
nesretanje
spremamo.

Pomen mojim
pokopanim mislima
samostalno
osuđenim.




- 22:27 - Komentari (2) - Isprintaj - #
Nema vise samoce, kad se okrenes svjetlosti, okupan si sa tisucu boja, tisucu pogleda, tisucu toplih zraka....i ocima jednim, sigurna sam, sto su te tom svjetlu okrenule, kao suncokret, pa se pojis ljepotom, sjajem, bogatstvom...i nikad ti dosta. Dobrodosao u Svjetlost.... (mirisdunje 27.01.2006. 08:30)

Svjetlosti, ako si ti svjestost, hvala ti, samo, nemoj me slagati (oprosti ako smatras da je rijec ruzna i gruba)OPECENI SE I SVJETLOSTI BOJE, kao sto se nocni leptiri igraju , plesuci svoj poslijednji ples pod sjajem svjetiljke ... Dunjo, topli mirisu, gdje li sada i kome mirises (samo se pitam, nemoj se ljutiti)... Tamo gdje ste svi Vi, moji dragi -blogeri- tamo bih htio iz ovih hladnih Alpa!!!; Ali, eto, ne zovete me i zato ne dolazim, ali bas i nisam ljut, vjerujem da mi spremate iznenadjenje (barem se tako nadam)Pozdrav svima, pozdrav tebi, svjetlosti i jos malo, vrlo malo, vrlo kratko i bit ce vjecna svjetlost !!!! (faraonn 27.01.2006. 16:04)

Noc kao postojanje


Pocijepano gledam
nemoć orla,
očajnog,
o stijenu
udarenog

LET IZDAJICA
krilima oprašta
na molbu zmije
siktave.

Kap po
kap
korača život
Iako pisak
zmije
smirio se
nije....




- 00:20 - Komentari (4) - Isprintaj - #
I korača zivot svojim ustaljenim stazama, kolotecinom, ali onaj vrisak zmije, siktaj njen, u njedrima sto je ostao, nikako da izblijedi, da iscezne. Mozda ga jednsotavno odnesu, iscupaju iz grudi rijeci neke tople, meke, poljubac neciji, snazni stisak ruke i spoznaja da nije sve izgubljeno, da dani imaju buducnost i da je svjetlost konacno provirila i na tvoja vrata....Ugodan ti dan zelim.... (mirisdunje 26.01.2006. 08:45)

Sa ujedom zmije smo rodjeni i on nas prati kao sjenka...ponekad nas opomene kratak bol i poremeti trzajem i ako smo sretni, a prevazidjemo ga samo ako je nasa Sreca u pravim vodama!... to ne znamo , to se saznaje... hvala na posjeti, na komentaru, a ja, eto me, stizem tamo gdje Tvoje pjesme mirisu i napajaju me , svako jutro ! (faraonn 26.01.2006. 09:33)

Kad se "Zmija" probudi onda krene putem prema "Gore" :) (Univerzum 26.01.2006. 22:39)

Mocni Univerzume,Tvoj pojam/ ... put prema"Gore"/ je novitet koji Biblijski ukazuje na staru Zmiju ; NOSIOCA NASIH NEVOLJA; JER JOS NIJESAM VIDIO NI PROCITAO O nJENOM PUTU NA "DOLJE" ... bijase nasvjetliji andjeo Luconosa": Dzon Milton " Izgu bljeni raj" ---------------Hvala i Pozdrav !!! (faraonn 27.01.2006. 08:11)

25.01.2006., srijeda

Čarobnjak boja

(gdje je nestao dječak?)

Kad sliku
završava Tvorac,
obuzima mu ruke
poplava tuge.

A onda se boje
dolinama
svojim vrate.

Neka se
oko mene
roje,
i traže mjesto.
Ja neću da
slikam.

Gdje bih
zelenu,
iz njene doline,
sada smjestio?

Kako da znam?

A žutu
iz njene
jeseni,
da otrgnem
tek tako?

Kako da moje
boje tražim
iz drugih
slika?

Kad one,
iz djetinjstva,
samo dječak,
kojeg nema,
može da probudi.




- 06:53 - Komentari (5) - Isprintaj - #
Djecak nije nestao m, djecak je tu, samo je prenaglo, prerano odrastao, ne prosavsi sve ono sto su drugi prosli..Toliko tezine na ledjima, toliko boli, tuge i samo jedna svijetla tocka u zivotu, zbog koje vrijedi zivjeti...I druga, koju nazires i koja ce vratiti radost i ljepotu djecaka u tebi....Ugodan ti dan zelim.... (mirisdunje 25.01.2006. 14:32)

Igra djecaka s bojama je njegov Svijet kojeg osjeca kad mu jedna po jedna zelja se tope... tada se hvata boja a i one ga ne slusaju i to malo stvorenje rano pocne osjecati neman zivota.Zalosne je sto nam trasiraju Zivot oni koji ga zloupotrebljavaju... i u tom brlogu koji ostave , nasa egzistencija se pretvara u borbu za opstanak i jos s najblizima zakacen... Oni to mogu jer prljavi cilj im dozvoljava da se koriste nasim cistotama, a cistoce se granice sa naivnostima!!! (faraonn 25.01.2006. 15:53)

topli zagrljaj za probuđeno dijete u nama:-*) (safiris 25.01.2006. 20:15)

Drag meni Safirise,bolje da ga ne budimo ta plima nevinosti u ovom vucjem vremenu nas moze samo do leda dovesti... Hvala na posjeti , zagrljaj istom toplinom uzvracam ! (faraonn 25.01.2006. 21:33)

mili moj Faraonne, djecak samo odbija da slika, nije nestao... ja nazirem mu pogled sneni sto se izmedju svakog lirskog reda skriva... ako je malo i tuzan, neka ga, ne dozvoli mu da se u krilo proslosti uspava... (sjena sjete 12.02.2006. 15:35)

24.01.2006., utorak

Čuvar noći

Noć me molila
da zaboravim
daljinu i pustoš u
njoj.

Molila me da lijem
Tvojim suzama.

Očima Tvojim
kao melemima
svoje vukove da tjeram

Noć me trpjela
posrnulog,
spuštenih grana
i jesenji
pokislog.

Oči su grlile vrata.
Tvoje ruke da mi rode,
Tvoje oči da zasiju.

Pločnik neka je
proklet
i njegova
tišina.


A stepenici?
I oni.
A prozori?
I oni

Samo
Ti mi ostani
pa makar me
opet rani.




- 07:00 - Komentari (4) - Isprintaj - #
I nadam se da su oci docekale, da su ruke dobile sto su htjele, da je praznina nestala, da se cekanje isplatilo..i da si sretan i ti uz nju i ona uz tebe....a ranjavanje...ako je u pitanju ljubav, nema ranjavanja....samo nesporazumi koji se brzo izglade...Ugodan ti dan zelim... (mirisdunje 24.01.2006. 10:05)

Hvala, dunjo zrela , ova Tvoja zelja bas mi je sjela!!! (faraonn 24.01.2006. 10:31)

Uh, faraon.. baš je jaka ova pjesma.. "Samo..Ti mi ostani..pa makar me..opet rani." odaje spremnost na sve, sve za ljubav..a ljubav nizašto.. pozdrav..;)) (erin 24.01.2006. 11:32)

Tvoji radari uvijek budni ,draga Erin... upravo kako si i rekla... Pozdrav Tebi !!! (faraonn 24.01.2006. 13:08)

23.01.2006., ponedjeljak


Nemir


Ogrnut
plaštom noći
nemir se moj
budi
kao da ga hrane
druga
spokojstva.

Tišinom
posute oči
nemaju cilja .

Vidu smetaju
demonski
razgovori
slučajno njima
podareni.

Tišinom
kao mostovima
jure moja
traženja
razgovora.





- 09:20 - Komentari (3) - Isprintaj - #
Ja tisinu volim, ne volim jurnjavu, napetost, frku, strku....Tisinom mogu sve iskazati i pokazati...samo kad imam nekoga proed sebe tko me razumije...Ugodan ti dan zelim... (mirisdunje 23.01.2006. 10:05)

Brzo zivjeti to ne znati Trka-frka nego brzo praviti selekciju : Odabrao sam noc kao zivljenje jer nocobdije rijetko su lose to su osobe povrijedjene ili su povrijedile pa sebe kaznjavaju nesanicama i trazenjima svoga Svijeta... Pozdrav i Hvala !!! ( 23.01.2006. 13:35)

Faraone, umjetnice dragi, bas je tako - tisina je ponekad sve samo ne tiha a ceznja za razgovorom o kojem pises veci most i od najjace snage rijeci ... (sjena sjete 11.02.2006. 10:22)

22.01.2006., nedjelja

U čekanju - nenapisana pjesma


Okrećem riječi kao
vrelo kamenje
od bijele do
crne džigerice
dok srce kao
začin
redovno
likovne poremećaje
u crno-bijelom
podmeće

Ponešto ispljujem
i to
samo iverje
a luč ostane da
sagorijeva

Svoj tamni zadatak
tamno završava

Noću kao u zasjedi
čekamo se
ja i riječi
poglavice

Čekanje je i zorama
dosadilo...





- 08:49 - Komentari (8) - Isprintaj - #
"Jer čekanje je i zorama dosadilo" lijepo receno, dobro ti jutro i jos bolji dan zelim... (mirisdunje 22.01.2006. 09:47)

zanimljiva pjesma.. "..u čekanju-...", no čekanje je strpljenje na kušnji..kad ovladamo tim strpljnjem ili ti nestrpljnjem.. onda se stvari dogadjaju bez da se čeka na njih.. pozdrav tebi..;)) (erin 22.01.2006. 10:29)

Lijepo je vidjet prisustvo dunje i to u blizini, navracaj i osvjezavaj... Postovana Erin, Vas komentar je kao diagnoza - Hvala na ljekovitostima ! (faraonn 22.01.2006. 15:33)

lijepi pozdrav i nedjeljni zagrljajaza tebe:-*) (safiris 22.01.2006. 15:43)

Uzvracujem i puno zahvaljujem !!! (faraonn 22.01.2006. 16:51)

... zute dunje iz Stambola", zasto mi pjesmu liscem ne pospes pored ovih zivih rijeci... duznik sam ! (faraonn 22.01.2006. 17:04)

Bit ce i pjesma i "Zute dunje" i "Indexi" i lisce i trava sa livade jos nepokosena, cemu zurba, tragovi se ne posipaju, tragovi se otkrivaju, a put do dunje prati se tako sto se ide za mirisom...Lisce je samo skriva. Miris ije otkriva....:)) (mirisdunje 22.01.2006. 18:34)

Znam ali ja sam smrtno bice, u kojem je useljen strah od buduceg i nesvjesno ga stavlja u sadasnje... tragova ima vise nego pocinilaca a njih i mirise prepoznajemo genima i zudnjom a dunje miris je univerzalan i opste dobro to je miris nad mirisima... Nocni pozdrav ! (faraonn 22.01.2006. 23:56)


- 14:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

moji stihovi, moja razmišljanja




Čast mi je!

Pozdrav Svima, lijepo je u ovakvom Okruženju biti...
Trudicu se da odrzim nivo ako moje mogucnosti to dozvole...
Pozdrav i Dami koja mi je omogucila prisustvo na Vasim stranicama!!!





Linkovi









faraonn2006@yahoo.com









Pjesma koju slušate na blogu je "Da sam ja netko" u izvođenju grupe
"Indexi"



Broj posjetilaca bloga:

Free Hit Counter

hit Counter


Trenutno posjetilaca na blogu:

online














Cursors




ona me čeka, ona postoji,tu je negdje,
ona živi samo za mene:






u bilo kojoj boji, ona je uvijek
samo moja jedina ruža:






Samo moja ruža balkanska:
(u dvije boje)




a ja , faraon, moćni vladar,






ostajem zatecen, ustuknut, pred
njenom ljepotom i ljepotom duše njene.
Gubim faraonsku moć, pred njom, ostaje mi samo
moć ogromne ljubavi.I klanjam se njoj,
mojoj najdražoj ruži. Obasjavam je svjetlošću ljubavi svoje.