Faraon Tumnopoteh

12.07.2006., srijeda

Čast mi je

Pozdrav Svima, lijepo je u ovakvom Okrugu biti... trudicu se da odrzim nivo ako moje mogucnosti su tu negdje... Pozdrav i Dami koja mi omoguci prisustvo na Vasim stranicama!!!


- 10:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

21.01.2006.

--------------------------------------------------------------

Cvijet među cvijećem


Jedro u
napadu
osvaja nepostojanje,
da bi postojalo...

Zarobljeno polje
u stidu
izmišlja ćutanje...

Da sam ruža,
rukama bih pokušao
razgovor da
ućutim...

Miris je govor
kojim polje ćuteći
osvaja i slavuja
u njegovim
lugovima...



- 08:34 - Komentari (2) - Isprintaj - #
Lijepo! (Arhangel 21.01.2006. 08:49)

Mmmm, dobro jutro, prekrasna slika uz ove jos ljepse rijeci... (mirisdunje 21.01.2006. 10:20)


- 14:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

moji stihovi, moja razmišljanja




Čast mi je!

Pozdrav Svima, lijepo je u ovakvom Okruženju biti...
Trudicu se da odrzim nivo ako moje mogucnosti to dozvole...
Pozdrav i Dami koja mi je omogucila prisustvo na Vasim stranicama!!!





Linkovi









faraonn2006@yahoo.com









Pjesma koju slušate na blogu je "Da sam ja netko" u izvođenju grupe
"Indexi"



Broj posjetilaca bloga:

Free Hit Counter

hit Counter


Trenutno posjetilaca na blogu:

online














Cursors




ona me čeka, ona postoji,tu je negdje,
ona živi samo za mene:






u bilo kojoj boji, ona je uvijek
samo moja jedina ruža:






Samo moja ruža balkanska:
(u dvije boje)




a ja , faraon, moćni vladar,






ostajem zatecen, ustuknut, pred
njenom ljepotom i ljepotom duše njene.
Gubim faraonsku moć, pred njom, ostaje mi samo
moć ogromne ljubavi.I klanjam se njoj,
mojoj najdražoj ruži. Obasjavam je svjetlošću ljubavi svoje.