NAJNOVIJI VAL

Veeeelikeee promjene!!!!!!!

Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Ovako vam stoje stvari, ljudi moji!! Priko praznika(uskršnjih) sam 4 dana sređivala blog, tražila novi dizajn, i tako.... Zato sad mogu ponosno izjavit da mi je d o s a d i l o!!! Blog će i dalje bit u funkciji , samo će novi postevi i slike bit bit jako, al stvarno jako, rijetko pisani, upravo, zbog manjka motivacije, a i vi narode moj niste nešto bajni( komentara ni nema) tako da....Onda još nešto... Kad se vratimo sa litnjih praznika, blog se ponovno otvara, te ćemo ponovno intezivno obavještavat događanja u našem životu..
Zasada samo da obavijestim da Čička i ja idemo na Hladno pivo(8.6), Čički je rođendan(9.6.), Alter ego - udruga mladih u Trogiru organizira svake subote svirke tako da će sljedeći misec bit zabavan!! Ako nam se bude dalo stavit ćemo slike, al ne virujem....Eh, to vam je to od mene, bilo se zabavno družit sa svima vama... Puno vas loli i ljubi vaša Diddy!!
p.s.Evo gori je par naših slika, eh kad se mi dovatimo fotoaparata...
  • 25.05.2007. ,16:26 || komentari (3) || isprintaj || ^
  • << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.