NAJNOVIJI VAL

Jeee evo nas!!

Hm, prošlo je dosta vrimena od kada nismo pisale... Onda ovako:
1. Sa izvješćima sa svirki smo malo kratke, jer smo se " zapustile" al evo izdvajamo 2 svirke koje čudom nisu bile u Twistera:
ČUVARI SVIRALA- Bugsy, 14.4- Super, super... Likovi totalno rasturaju... Hm, sad su izdali i cd, pa se čička i ja trudimo nabavit ga..zujo
CRNA GUJA- Mocabo,28.4- Takođar vrlo dobro... Malo mi je bila čudna atmosfera, radi novog kafića, al smo se ubrzo uklopile i sve je ostalo bilo super...eto to je to ukratko u vezi svirki...
2. Krenile krizme: svaki vikend po jedna, a i naša se bliži- hehe još 2 tjedna... Naravno sve slike ćemo objavit!!thumbup
3.u školici ludnica- svaki ponediljak praznik- prošli tjedan dan škole, pa sad spojeno sa 1. majem , a sljedeći nam ponedjeljak nam je sv.Duje... Ala stalno mali praznicismijeh
4. Ja sam sad napravila profil na my spaceu pa sad tu visim non stop, zapravo zbog toga sam i zapustila blog...
Ma sigurno ima još nešto samo se ne mogu trenutno sitit... Eto to je towave

Evo i par slika: Čička i Britney guraju stol- Prosječna težina na stolu: 200 kg!
Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Britney i ja u potkrovlju škole
Free Image Hosting at allyoucanupload.com

  • 03.05.2007. ,10:18 || komentari (1) || isprintaj || ^
  • << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.