NAJNOVIJI VAL

Praznici...

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Ej!!!!Onda!? Šta kažete?! Novi dizajn! Sad sam malo uživljena, jer mi je onaj bia dosadija.. Ostavite u komentarima svoje dojmove, da znam šta mislite...
Ovih sunčanih dana Čička nam se šeće Zagrebom!! Prodana duša, čak je počela govorit po purgerski... Šala,šala(Hih eli jel te ovo podsjeća na nekogasmijeh)Uglavnom, ja vam uživam i iskorištavam svaki djelić sekunde za izlaske vanka, ležanje i slično...Prekjučer sam uključila msn( je da zaostajem al eto) i sad sam non stop na internetu, pa bi volila da mi dođete na sprovod jer će me mater udavit čim vidi račundead Buahahaha!!! Eto sad mi je malo dosadno pa pišem gluposti zato idem nešto pojestnjami Veliiiki pozdrav!!!!
  • 11.04.2007. ,11:43 || komentari (9) || isprintaj || ^
  • << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.