NAJNOVIJI VAL

Nemam ideju za naslov...

Evo dragi naši čitatelji da se malo javim... Nisam odavno pisala jer se čička dosta potrudila oko zadnjih postova...Trenutno sam u jednoj većoj krizi,( ne mogu reć da je baš mala) pa se pokušavam malo razvedrit... Na blogu snapcase sam sam čitala post u kojem govori kako čovjek najviše misli na onoga koga želi zaboraviti i nažalost u to sam se i sama uvjerila( pojedine osoba će znat o čemu se radi) . Ljudi mi govore da se uvik smijem ali znam ja evo bit i u depri...

Nego ružne stvari stavimo sa strane i osvrnimo se na one vedre: sinoć smo standardno bile u Twistera i bilo je zanimljivo... Kako uvik napišemo da je bilo super morat ću istaknit da su oni sinoć bili teško rasulo. Free Image Hosting at allyoucanupload.com Repertoar im je skroz solidan, bubnjar super, ali pivač- grozota. pa lik bi triba još uzdignit bend a ne zasrat svirku... Izgleda je ka da je ispa iz Turbo limača,a non stop je upada sa izjavama poput: ˝Ajmo sad svi" koje su mi pomalo izlazile na uši... Naravno treba spomenit da je pivač pija piće iz TERMOSICE(sredina slike).. Free Image Hosting at allyoucanupload.com bangO moj Bože! Ali za dobru atmosferu smo se pobrinili sami pa se izrugivanjem bendu odlično zabavili( hm, neki od nas)... I eto toliko o svirci... Ovaj tjedan nadmašile smo same sebe učenjem, da se pretvaram u robota koji samo štreba smijeh ....Eh još samo 3 dana i onda ladovina.... uf, jedva čekam!!
Eto dragi moji idem se malo vadit iz depre... Hm, pitam se?? Hoće li piće pomoći?!?party

p.s. Eli a gdje si ti sinoć?

Bog!!

  • 31.03.2007. ,15:50 || komentari (1) || isprintaj || ^
  • << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.