srijeda, 22.11.2006.

u krevetu s bivšom

u kratkom roku je kolosalna dvaput prespavala kod mene. sreli bismo se vani navečer, ona umorna i/ili pijana i traži utočište. ne znači to njoj previše – ona ne voli baš bit doma i prespava kod nekog manje ili više poznatog kad god ima prilike.
opet zajedno, opet u mojoj sobi, opet u krevetu. dajem joj pidžamu. ona zadržava gaćice, grudnjak i majicu, ali se ja svejedno okrećem dok se presvlači. zaspi istog trena kako dotakne glavom jastuk. naslonila mi je glavu na rame i duboko diše. sretan sam. nije mi napeto da je ljubim, da se ševimo. zadovoljan sam što smo zajedno zaspali i zajedno ćemo se probuditi i jesti ćemo doručak u krevetu.
s jedne strane, zašto ne? ako si sretan, budi sretan. ne mesari tu sreću s pitanjima jel u redu da budeš sretan, bi li se trebao drugačije osjećati, kako ćeš se osjećati navečer. misli što manje. inače razmišljaš previše, mesariš se. ako si sretan, pusti.
s druge strane, jadno je to. nije li?

- 01:32 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.