nedjelja, 24.09.2006.

duplo sranje za plakanje

mislim da sam danas vidio Kolosalnu u gradu, s leđa. jedino me buni što ne prepoznajem nijedan njen dio odjeće ni torbu. dok je bila samnom imala je dva para hlača, jedan i pol grudnjak i tri majice. nisam je uspijevao odvuć u šoping. sad nije ludo skockana, ali ako si kupuje obleku, to je dobar znak. bila je s nekim mladim tipom, vjerojatno dečkom. ak je sad s vršnjakom, i to je dobar znak (ja sam stariji 9 godina, a prije mene su bili još gori likovi). ljepša je, mirnija. ne visi više, čini se, po ćumezima.
prije godinu dana bila je u autodestruktivnoj fazi. nije joj to bila prva. nismo više bili zajedno al ja sam se trudio oko nje i bilo mi je užasno teško. nek mi propadne posao, zdravlje, sve, sve bi dao, samo da se ona sredi. i sredila se izgleda. ali ne mogu reć da sam veseo. nemam je poriv nazvat, pozdravit. umjesto toga došao sam doma i rasplakao se. ne znam zapravo ni zašto plačem. tako mi je drago zbog nje. tako mi je krivo zbog sebe, što nisam s njom. mislim da od mene nema većeg idiota. kao prvo, puno nagađam u vezi nje. kao drugo, šta ona ima od toga da ja pišem blog i plačem? ništa. zvala me da budemo prijatelji i ja sam pobjego (i bolje, šta će samnom ovakvim). kao treće, pa samo sam je vidio s leđa! šta bi se desilo da sam je sreo u nekoj intenzivnijoj situaciji? možda ne bi čekao da dođem doma da se rasplačem. ili bi se bacio pod tramvaj.

mom raspoloženju nije pomogao ni mejl od Betmen. ovaj vikend je bila na tulumu od posla, napila se i izglupirala. obavijestila razne kolege da bi se jebala s njima. i prije je ona imala tu latentnu neizživljenost, ali se držala krotko i bila vjerna dečku. sad kad je samnom probila led, ne može se zaustavit.
ne samo da je njena ljubav prema meni iščezla fantastičnom brzinom i da sam bio budala što sam mislio da bi mogla ostaviti dečka i poć za me, nego sad još moram i slušat jel bi rađe s ovim ili onim ili obojicom i fali joj i dečko (putuje) ali kad dođe onda nije to to, itd. dakle ne da sam joj učvrstio vezu (kako sam napisao u prošlom postu), nego sam je gurnuo u grijeh. štetan sam i sebi i drugima.

- 17:06 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.