četvrtak, 21.09.2006.

krađa

- ništa od betmena. i dalje sam joj napet ali odlučila je da joj je ipak dečko apsolutni broj 1 i neće ga ugrožavat i neće samnom više radit ništa ilegalno. pa dobro, bar sam joj učvrstio vezu.
- šećem po gradu i uhvatilo me da se zagledavam u žene i pokušavam ugledat kolosalnu. ne znam zašto. da je ugledam, okrenuo bih se za 180 i pobjegao. ima dečka, bar ga je imala pred mjesec i pol.
- bio sam sad na otvaranju festivala eksperimentalnog filma. napio sam se besplatnog vina. bio sam s frendicom koja mi je napeta. mlada je, seksi tijelo, pametna, zbunjena, nedefinirana. jebo bi je, uh, carski. no ja sam njoj totalno super frend i za popričat neke stvari intimne i tako al ništa dalje. pa, takvih stvari sam se već naslušao.
- bila je tamo i jedna poznanica. zgodna, zanimljiva. al imam dojam da zna 12.800 ljudi u zagrebu i da dve trećine briju na nju pa ne moram još i ja. uostalom, frend je zaljubljen u nju.
- na povratku, oko 2 ujutro, prolazim pored jednog birca na cvjetnom placu i iako je fajrunt bio odavno skužim unutra dva frenda. stanem, ostavim bicikl, ne zaključam ga. baš me briga, bicikl jeftin a ja pijan. uđem i popričam s jednim. on nešto brije na kurve. 600 kn tretman. bio sam 10-15 minuta. izađem van, nema bicikla. ukralo. kupio sam na trgu plavi oglasnik da odma kupim novi. neki pijanci su se svađali da kak se kaže kad se zakaže da trebaš doć na sud. parnica, kaže jedan. ročište, kažem ja. dođem pješke doma i pišem blog.

- 03:07 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.