09.09.2006., subota

dizajn










dizajn - fantazmagorije - Blog.hr





























09.09.2006., subota










<$NaslovPosta$>













<$SlikaTekst$>




<$TekstPosta$>







- 20:27 -
reci mi nježno (0) -
Isprintaj -
#








  • <$TekstKomentara$> (<$AutorKomentara$> <$DatumKomentara$> <$VrijemeKomentara$>)




















  • <$Kalendar$>











    <$Banner$>








    ja želim tako smiješno malo
    u par njenih osmijeha
    sve bi stalo
    (samo nemoj reći
    da želim sve)


















    mislim, dakle - gdje sam?
    put do istine vodi preko sumnje. ne zamjerajte mi cinizam, on je obično neizbježni pratilac svakom misliocu.









    © svi tekstovi & fotografije, osim ako nije drugačije naznačeno, moje su duhovno vlasništvo i ne bi mi bilo drago da ih se koristi bez mog odobrenja. ergo, sva prava pridržana :)


















    - 20:27 - reci mi nježno (0) - Isprintaj - #

    << Arhiva >>