Susret u hotelu


Naš susret u hotelu

Sreli smo se na dogovorenem mjestu.... Zagrljaj i dugi poljubac.... oboje smo se rasplakali od sreće, uhvatim te za ruku i idemo prema hotelu. Dogovorili smo se da nešto pojedemo... U restoranu naručili smo ručak.... oči nam sjaje od želje dok se gledamo preko stola.... držimo se za ruke... osjećamo strast... jedva čekamo da završimo sa ručkom..... krećemo gore prema sobi.....

Već pred sobom nas hvata strast. Ulazimo i zaključavam vrata. Nježno te privijam uza se,
dodir usana spajaju nam se u vreli poljubac. Polaziš u kupaonicu, izlaziš, sjedaš na krevetu, a ja ti sjedam u krilo i strastno se ljubimo, skidamo majice, legnemo, nježnim poljupcima mi kliziš preko grudi, vraćamo se ponovo u sjedeći položaj, dok ti sjedim u krilu, lakim dodirom skidaš mi grudnjak, l ljubiš mi nežno grudi, osjećam kako ti se dize, legnemo i strasno se ljubimo, otkopčavamo si hlače, skidamo ih,..ostajemo samo u gaćicama, ljubim te po cijelom tjelu. Osjećam tvojj dah i dodir usana na svom tjelu spuštaš se prema mom vlažnom međunožju, skidam mi gaćice, osjetim tvoj dah na njoj. Jako sam vlažna.... Skidaš svoje bokserice, tvoj dah me sve više uzbuđuje. Lagano mi je lizneš, osjetim tvoj jezik u njoj, ližeš mj je, čuju se samo moji duboki uzdasi u sobi, guras mi prst u nju, tvoje, dobro radiš jezikom, želim te sad i odmah u sebi, ne mogu više izdržati, pa me povlačiš na sebe. Jako ti je tvrd. Osjetim njegov vrh na svojoj vlažnoj pici. Ulaziš u mene. Želim ga osjetiš cjelog, ušao je, tjela nam u zanosnom ritmu su spojena, toliko te želim, osjetim da ću svršiti.... tjelo mi se počinje grčiti u ritmu strasti.... to te je dodatno uzbudilo pa i ti svršavaš....

Izmoreni ležimo. Priviješ mi se uz grudi, nježno te zagrlim, nježno te ljubim. Krenuli smo prema kupaonici, zagrlim te sa leđa, osjetim tvoj kurac na svojoj guzi, idemo prema kupaonici, rukama te privijajam sebi, osjetiš moju požudu. Ulazimo u kupanicu, stajemo pod tuš, tople kapljice vode padaju po našim tjelima dok zaneseni strašću stojimo pod tušem. Nježna pjena klizi našim užarenim tjelima. Osjetim kako ti se digao i jako je trvrd, osjetim da goriš od želje, podigneš me i on lako klizne u moje vlažnu pohotnicu. Spojeni u ritmu strasti, tople kapljice padaju po nama, osjetim kako se tvoje ruke grče na mojim leđima dok svršavaš.....

Izlazimo iz kupaonice, ponovo u sobu, spuštamo se na na krevet umotani u ručnike. Gledam tvoje svježe tjelo i požuda koja se stvara ponovo ti diže. Prođeš rukom preko moje pice, vlažna je, ljubim te, širim noge u želji da ga ponovo primim. Osjetim njegov vrh u svojoj vlažnoj pici, ulaziš u mene, osjećam tvoju snagu u sebi, milujes mi grudi i privučem te sebi, spojeni, nestajemo u zajedničkom transu kada dva tjela postaju jedno.....
Umorni se dižemo iz krveta. Izlazimo iz sobe. Želimo da ostanu tragovi strasti na našim kožama, da još dugo udišemo ljubav....

Ulazimo u auto, vozimo se van grada u prirodu.... Izlazimo van i držeći se za ruke.... šetamo i
pričamo.... nalazimo se na prekrasnoj cvijetnoj livadi, grlimo se i ljubimo..... nosim te u naručju
i ljubim.... želim da ovako ostane zauvjek........

23.01.2008. u 18:35 | 10 Komentara | Print | # | ^

0

  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Možda je to mašta za onog tko čita možda je to bila stvarnost za mene

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

email

fantazija4you@gmail.com