O MENI

ewo pa o meni kao vlasnici bloga i priče trebali bi znat ovo...........
......zovem se Petra................obožavam čitati, crtati i pisati pjesme, priče, knjige..............naj knjige su mi Harry Potter, Sumrak triologija, Princezini dnevnici.............ovu sam priču odlučila početi pisati jer bi voljela sa drugima podjeliti moje misli i osjećaje..........nadam se da će se svima svidjeti.........


DOMOVI

GRYFFINDOR


JA (VERIXISS WHALE)
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Podrijetlom sam bezjakinja. S mamom i tatom živim u Oxfordu. Imam 13 godina i na prvoj sam godini u najpoznatijoj školi čarobnjaštva i vještičarenja Hogwarts. Ljubimci su mi sova Lee i maca Toxy. Najpredmeti su mi OOMS i aritmancija. Hrabra sam, maštovita i ambiciozna.......


HANA GREIG
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Moja najbolja prijateljica. Lijepa i sigurna u sebe. Na prvoj godini kao i ja.


MAY STOX
Image Hosted by ImageShack.us

Živi s svojom mamom.
Voli OOMS, Čarolije i Preobrazbu.Na mojoj je godini.....
Jako osjećajna. Pametna. Maštovita do beskraja. Optimistična kad treba biti.
Dobra prema onima koje voli. I ono po čem je poznata: nepopravljiva romantičarka.
Nespretna kao šlapa i užasno naivna. Ipak, nitko nije savršen.
Previše vjeruje ljudima i oni ju na kraju povrijede.
Ima mačku Roxy i sovu Ro (Rowena).
p.s. mace nam imaju slično ime


TAYLOR RITCHERImage Hosted by ImageShack.us

Moj naj bolji prijatelj...zabavan, osjećajan, voli šale, prijatelje..naj frend mu je Ernie....najpredmet mu je kao i meni OOMS....ja ga obožavam.....na prvoj godini..ima 13 god....


AMY ARIANA LILLY BLACK
Image Hosted by ImageShack.us

Ima tri godine mladeg brata Jaspera.
Pomalo tvrodglava. Simpaticna, uvijek nasmijana. Zivi u dva svijeta. Jedan je onaj sareni, a drugi je onaj crni, gothicki. Spremna za salu i zna se saliti na svoj racun. Pametna, ali lijena da bi to dokazala. Svira klavir kojeg bas i ne voli. Voli ga na neki nacin, ali ne voli kad ga mora vjezbati. Naj predmeti: Carobni napitci, OOMS i Preobrazba. U slobodno vrijeme voli procitati koju dobru knjigu, rolati se i naravno, biti s prijateljima. Obozava starke i cesto je u njima. Animagus u obliku opake crne pantere, patronus vuk, a bauk dementor.Na mojoj godini...



EUSTACE WOOD
Image Hosted by ImageShack.us

Super dečko. Ima 17 god. Na petoj godini. Naj predmet su mu čarolije. Uvijek veseo osim u nevolji. Jako zgodan.


MYA TOX
Image Hosted by ImageShack.us

Super cura..........na drugoj je godini.ima 14...........hrabra........


MIKE VINCE
Image Hosted by ImageShack.us

Jedan od najzgodnijih dečkiju na godini... Ima 13 god, na prvoj godini......


EDWARD CULLEN
Image Hosted by ImageShack.us

Ah šta reći o njemu....Mikeov naj frend....... 14 god ali isto na prvoj godini..........


KATIE WILKES
Image Hosted by ImageShack.us

Moja i Hanina najprijateljica........Lijepa i jaaako pametna........ 13 godina........


MARK TWING
Image Hosted by ImageShack.us

Dobričina dobrih očiju.............. 15 god........na trećoj je godini...........


RYAN QUIGLEY
Image Hosted by ImageShack.us

Sve su cure lude za njim.......jako problematičan.........14 god...........na drugoj godini.......


ERNIE DROVEI
Image Hosted by ImageShack.us

Dobar prijatelj...........također kao i ja na prvoj godini........moj naj naj frend.........


MARLA VINE
Image Hosted by ImageShack.us

Lijepa ali zavidna...........na prvoj je godini........ima 14 god.........


ELISSABETH WILSON
Image Hosted by ImageShack.us

Cura u svom svijetu........16 god

CAM I TOM VINCE
Image Hosted by ImageShack.us

.......Cam.........
Image Hosted by ImageShack.us

......Tom.......
Braća blizanci......Mike Vince im ja mlađi brat......na šestoj su godini..........17 god.......ludi i opaljeni.....jako ...hm.zgodni...





SLYTHERIN


HAYDEN LISEI
Image Hosted by ImageShack.us

Zla, umišljena, pokvarena,zavidna i sve najgore.....ma mrzim je i ona mene.....razlog ne postoji...........na prvoj godini.....ima 13 god ali pokušava imat 20......


CANESSA WIE
Image Hosted by ImageShack.us

Glupača..............Hayden joj je najbolja frendica...........također kao i njena naj frendica je na prvoj godini..........


GEORGE McGOYLE
Image Hosted by ImageShack.us

Kretenčina..............ima 14 god.........na prvoj godini.........


STEWAR AVERY
Image Hosted by ImageShack.us

Ma mrzim ga................također..........ima 13 god.....


BELLA BLACK
Image Hosted by ImageShack.us

Divna djevojka.........baš je volim.......na 6 godini je...........voli napitke...........


ROSS DIVER
Image Hosted by ImageShack.us

zao i pokvaren kao i svi Slytherinci.........na šestoj godini........ima 17 god.veliki neprijatelj od Toma i Cama...........


RUBEUSA WILK-MAY
Image Hosted by ImageShack.us

Slytherinka dobra u duši................ima 15 god.......na trećoj je godini.....



HUFFLEPUFF


MARIA I MARIETTA PINCH
Image Hosted by ImageShack.us

.....Maria............
Image Hosted by ImageShack.us

..........Marietta............
OK cure...........simpatične.........i pametne..........na prvoj godini........


ANDY FAWCET
Image Hosted by ImageShack.us

Zgodan ali svaku curu prevari.................pametnjaković...........ima 14 god.........na drugoj je godini........jedan od najboljih učenika na godini......


TANIA OX
Image Hosted by ImageShack.us

Koja romantičarka.........ima 15 god.....na trećoj je godini.........


OLIVER WOOD
Image Hosted by ImageShack.us

Savršen u svakom pogledu.............hehehe....ima 16 godina i on je na četvrtoj je godini..sviđa mu se May Stox.......bolje rečeno lud je za njom........hehehehe



RAWENCLAW


SARAH ROWLING
Image Hosted by ImageShack.us

Lijepa, pametna i izvrsna tragačica.............na drugoj godini..........ima 15 god........



BRIAN McMILER
Image Hosted by ImageShack.us

OK..........lud za curama,........a i one za njim............na drugoj godini.....ima 14..........


DEAN TOFFES
Image Hosted by ImageShack.us

Dobar i zgodan................najbolji prijatelj od Briana.također na drugoj godini...........


GABRIELLE FUNCE
Image Hosted by ImageShack.us

Slatka...........svi je vole..............na prvoj godini........ima 13 god...........


CARLIA HUGG
Image Hosted by ImageShack.us

Lijepa ali malo pre samouvjerena....na trećoj godini...........



Moja maca TOXY
Image Hosted by ImageShack.us

.........slatkica..............


i moja sova LEE
Image Hosted by ImageShack.us

Lijepa i skupa............hehehe



RODITELJI


Moja mama Martha
Image Hosted by ImageShack.us

Pre zaštitnički nastrojena........ali je jako volim..........


Moj tata Terry
Image Hosted by ImageShack.us

Ah nikad mi nevjeruje.........obožavam ga...............


Magda....Hanina mama............
Image Hosted by ImageShack.us

Totalno luda i opaljena...........super je..........
prema Hani se neponaša kao mama nego kao da joj je sestra.............


Gina Lisei ( Haydena mama.......)
Image Hosted by ImageShack.us

Zla kao i svoja kćer.............







  lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Vidish/Nevidish

by °°LiL BuT EviL°°

Opis bloga

Ovo je blog na kojem je sve izmišljeno........ništa nije stvarno i sve je fantazija...............jedna je vrsta knjiga poput Harrya Pottera......i po blogovima sam čitala slične priče i odlučila sam i ja početi pisat jednu.......inače ko želi bit među likovima može mi ostaviti opis u kommovima ili na mail verixiss_whale@hotmail.com
...............nadam se daćete uživati................

utorak, 17.06.2008.

|2. POGLAVLJE|

-Moj krevet obasjale su prve zrake sunca. Lijeno sam otvoril oči. Bilo je te osam sati. Mobitel mi je zazvonio. Valeria, pomislila sam. Tko bi drugi zvao u osam sati ujutro.

- Halo? - zijevajući sam upitala.

- Ixi ! - s druge strane telefona zakreštala je Valeria. Pogodila sam.

- Hej.... -

- Vratila sam se! Jutros u sedam! mogu li doći do tebe?? -

- A sad.....??? -

- Pa u 08:45, može??? -

- OK... -
Mobitel sam odložila na noćni ormarić i uzdahnula. Mozgala sam dali da pokažem pismo Valerii? Ona mi je ipak najbolja prijateljica. Dobto. Odlučila sam. Pokazati ću joj. Znam da će misliti da sam luda, ali neka. Svejedno ću joj pokazati. Sišla sam niz stube i pritom tri puta posrnula. Da. Jako sam smotana. Na brzinu sam pojela krafnu i uredila se. Donekle. Uvijek izgledam pomalo čudno. Nisam ružna ili nešto tako , ali jednostavno mi nešto nedostaje. Jednom mi je jedna djevojčica u vrtiću rekla da sličim na kita. Da imam njušku kao i on, ali mam mi je objasnila da je to zato što se prezivam Whale(kit!!!). Uz nenormalno ime imam još nenormalnije prezime. Jadna ja. Najedamput sam začula lupanje po vratima. Dobro da mam nije kući, već bi je strefio srčani, pomislila sam. Prije nego šta sam vrata otvorila Valeria mi je uletjela u kuću i stala me grliti.

- Tako si mi nedostajala - nasmiješila se i cmoknula me u obraz. Uzvratila sam joj.

- I ti meni - rekla sam.

- Imam poklon za tebe - rekla mi je i pružila šarenu vrećicu. Sjele smo na kauč. Raspakirala sam poklon. Iz vrećice su ispale dvije prekrasne nerukvice. Zbilja me iznenadila.

- Prekrasne su. Zbilja - odvratila sam joj.

- Drago mi je da ti se sviđaju. - rekla mi je i stavila mi ih je oko lijeve ruke. - Eto da ti donose sreću gdje god bila.

- Hvala - odgovoril sam joj i snažno je zagrlilia. - Ovaj....morala bih ti nešto pokazati.

- Da. A što to? - upitala me i zagonetno mi se nasmiješila. Uvijek je tako vragolasta. Potrčala sam u sobu i uzela pismo. Pružila sam joj ga. U sebi ga je pročitala. Mislim više puta jer ga je dugo držala u ruci.

- Jeli ovo istina? - upitala me još uvijke hipnotizirano buljeći u pismo.

- Ja.....neznam.....mama i tata mi nevjeruju..... - odvratila sam tužno.

- Ma daj.....mislim i ja imam bujnu maštu, ali sad.....ovo.....netko se sprda s tobom....... - pogledala me.

- Oh.....ni ti mi nevjeruješ.......ali.....možda sam stvarno......znaš.....vještica. - rekla sam joj i pogledala je da vidim njenu reakciju. Prasnula je u smijeh.

- Ma daj.......mislim stvarno si djetinjasta..........u početku sam mislila da ćeš se i ti početi smijati i da ćeš reći da je šala, ali vidim da ti stvarno vjeruješ u to. - kroz smijeh mi je odgovorila. Suze su mi se skupile u očima. Ovo nisam očerkivala od nje.

- Ni ti mi nevjeruješ...... - promrmljala sam više za sebe.

- Pa naravno da ne!!! Zbilja si u posljednje vrijeme čudna............i još si dijete.......koje vjeruje u vještice!!! - kreštavo mi se nasmijala u lice.

- Kako možeš???? - upitala sam je i digla se na noge.

- Šta??? Nevjerovati ti? Pa nitko ti nevjeruje........Hajde začaraj me da ti povjerujem......čiri-bu-čiri-ba........hehehehe......ma stvarno si smiješna....!!! I za razliku od mene i Genesse još si uvijek dijete.......pa je bolje......... - nije završila jer sam joj ja upala u riječ.

- Da se više ne družimo!!! Doviđenja!!! - povikala sam, gurnula je kroz vrata i briznula u plač. Možda ja još i jesam dijete... Za svaku sitnicu se rasplačem........i vjerujem u čuda........

----------------------------------------***----------------------------------


- Lijeno sam držala vilicu u ruci i stavljala u usta komadiće mesa. Nisam mogla niti sam htjela mamu i tatu pogledati u oči. Suze su mi i onako svako malo navirale na oči.

- Oh Verixiss - rekao je tata i nježno me pogladio po glavi. - Nemoj biti toliko tužna draga! Ne mogu vjerovati da vjeruješ da to postoji! Srećo moja znaš li što bi se dogodilo da odemo sutra u London, na Bool Prop i da pitamo za peron 5/5? Znaš? Rekli bi nam da ne postoji, draga, nepostoji.!!!

- Ali barem odimo! Molim vas odimo, molim vas! Ako je sve laž zaboravit ću! Ali odimo... - moljakal sam.

- Ali Verixiss odakle ti odakle ti uopće ideja da postoji peron 5/5!? Postoji 4....pa 5.....6....7.... nigdje nema tog vražjeg 5/5....!!! - napokon se i mama javila.

- Martha....Martha....no pusti.....Otići ćemo u London i dokazati joj da je sve laž! Jedna velika laž! Jesi sad sretna? - upitao me. Da sretna......umjesto odgovora snažno sam ga zagrlila i doslovno otplesala u svoju sobu. Mojoj sreći nije bilo kraja.


Na ovom postu ću zabranit komentiranje jer ću odmah napisati i treće poglavlle tako da mi komate na trećem poglavlju i za drugo i za treće..........

pOzZaM vAs





| začaraj me (0) | printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.