Nista mi nece ovaj dan pokvarit! ---> ili vec je?

08 prosinac 2011

Ovaj tjedan sam popodne u skoli i nadala sam se da cu se bar malo naspavati, ali bas suprotno od toga, spavala sam manje nego kada sam ujutro u skoli.. neznam zasto ali to mi se jako cesto dogodi.. odlucim kako bi tribala ici na spavanje oko jedanaest, a odem oko jedan ili dva ( ponekad i kasnije ), ujutro se ustajem u sedam ipo, i eto opet imam podocnjake ili/i sam jako neispavana.. zato se iskreno nadan, za svoje dobro, da cu se ovaj vikend uspit naspavati jer mi je to jako potrebno zijev
uza sve ovo, prati me i nedostatak vrimena ( jer da ga imam onda bi se i naspavala ) svaki dan je u skoli neko ispitivanje i provjera, a gradivo nije malo pa triba dosta vrimena da se sve to nauci.. kada naucim, jako cesto, idem do prijateljice, ili ona dode do mene, pa joj objasnim fiziku ili matematiku koje su njoj losija strana, bolje receno UZASNA! a naravno, moram otici i malo vani, da vidim sta se desava oko mene i dali je jedan decko jos uvik slobodan. bar sa time iman srice, pa njega zasada, jos niko ne dira yes cerek
uza sve ovo, nesto mora patiti. a to je moja prehrana. jako malo jedem, a kad jedem onda su to krive stvari ( npr. nesto iz pekare ili neka cokoladica ). moram malo vise pripaziti na to jer ako ovako nastavim, moje zdravlje nece biti sjajno.. jos kada se sitim kako su mi doktori rekli da moram paziti na to sta i koliko redovito jedem, tek mi tada dode lose..
zato se nadam da cu uspiti malo bolje organizirati svoje vrime i pobriniti se da sve bude uredu ;)

danas je u mom gradu bilo natjecanje srednjih skola u kosarci. pocelo je u 11:30 i trajalo neznam do kada.. za moju skolu su igrale i dvi cure iz mog razreda pa smo ih isli podrzati ( na tribinama nas je bilo, iz mog razreda, 15-ak od 34 ucenika u razredu, sto je i dosta dobro kada se uzme u obzir da je oko 20 ucenika putnika koji ne mogu doci u grad kad im se prohtije vec ovise o autobusu). zavrsili smo na 3 mistu, sto i nije sjajan rezultat kada se uzme u obzir da su bile 4 ekipe bang oko jedan ipo san isla kuci i vidila jednog lika od kojeg mi se smrcilo..burninmad tog lika sam ja prije, otprilike godinu dana upuznala i dopisivali smo se i izasli par puta, i tada me on pita za vezu, ali ja sam ga odbila.. tada je on mene blokira na fejsu i nije tija uopce pricati s menom, nije mi dao priliku da mu objasnim... neznam zasto je bio takav.. lud
ovako je izgleda nas danasnji razgovor ( u prolazu, jer se meni zurilo ):

ON: ej! :)
JA: cao.
ON: nebi se ni javila?
JA: naravno da nebi!
ON: zasto si takva? zasto mi se vise ni ne javljas?
JA: TI si taj koji se nije javlja, zasto da JA popravljam tvoje greska?

jesam li bila previse okrutna? tribala sam popricati s njim? ili sam pravilno postupila? neznam, ali volila bi znati koji bi bija pravi odgovor..

kasnije u skoli sam bila jako dekocentrirana, srica pa me nije nista pitalo :) blabla smijeh

eto takav je bija moj dan.. nemam vise sta pisati pa dovodim ovaj tekst kraju..
pozdrav do sljedeceg posta :*wave
vasa FantasticnaZ!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.